Повідомлення
  • Укр
  • Рус
Додати оголошення
  1. Головна
  2. Робота
  3. Колл-центри / Телекомунікації
  4. Оператор чату
  5. Оператор чату - Чернігівська область
  6. Оператор чату - Чернігів
Опубліковано 21 квітня 2024 р.

Спеціаліст технічної підтримки в чат (support, IT) ТОВ Укрклауд

Зарплата

12 000 - 18 000 грн. / за місяць

Місцезнаходження

Чернігів

Тип зайнятості

Повна зайнятість

Графік роботи

Повний робочий день

Досвід роботи: Без досвіду роботиПідходить кандидатам: Студентам

Опис

Опис вакансії Запрошуємо до проходження співбесіди на Спеціаліст технічної підтримки в чат (support, IT) Ми (ТОВ Укрклауд) займаємося автоматизацією бізнесу, надаємо хмарну систему обліку для роздрібної торгівлі. 12 000 – 18 000 грн, Ставка + бонуси Роздрібна торгівля; 10–50 співробітників Повна зайнятість. Також готові взяти студента, людину з інвалідністю. Необхідні базові знання веб програмування, знання HTML, JS, CSS, базові знання архітектури веб додатків, вміння працювати з консоллю розробника Здатність швидко орієнтуватися та швидко перемикатися між різними завданнями. Здатність до навчання Уважність Грамотна усна та письмова мова Робота з клієнтами Технічна підтримка користувачів AnyDesk Бажання вчитися і розвиватися Впочатку пандемія, а тепер ще повномаштабне вторгнення сусідів підштовхнуло нас до нового зростання і зараз шукаємо саме тебе в нашу команду технічної підтримки користувачів, ти та людина, яка допомагатиме клієнтам у чаті та іноді, якщо потребує ситуація по телефону. Команда підтримки працює з клієнтами у яких виникають складнощі і ми тут як супермен, рятуємо світ, а також допомагаємо освоїтися в продукті, відповідаємо на прості та складні питання, збирає фідбек, часті проблеми чи баги. Що потрібно буде робити Відповідати на чати клієнтів та допомагати їм із простими та складними питаннями. Підключаться по TeamViewer або AnyDesk та оперативного вирішення проблем. За необхідності зателефонувати клієнту та зробити налаштування в телефонному режимі або отримати більш детальну інформацію про проблему Вести та контролювати питання та завдання клієнтів від початку і до кінця. Постійно вивчати продукт та його функції, стежити за новими фічами. Разом із командою тех підтримки відповідатиме за те, щоб клієнти отримували кращу підтримку у світі та залишилися задоволеними. Помічати та збирати фідбек, часті проблеми та баги, щоб разом та контролювати тікети по них. Висувати свої припущення щодо розвитку продукту Графік роботи Денні та нічні зміни, погоджуються на місяць вперед, зміни не по добові) зміна по 9−12 годин (можлива віддалена робота, після стажування в офісі) Можна обрати вечірні\ нічні або денні зміни, з урахуванням вільних в графіку позицій Які скіли ми хотіли б бачити? Велике бажання швидко навчатися та розвиватися. Грамотна усна та письмова мова. Уважне та педантичне ставлення до деталей та термінів. Навичка просто пояснювати складні речі. Досвід роботи у кол-центрі, сфері продажів або support. Досвід роботи у чатах, контент-менеджером, копірайтером буде перевагою. Перевагою буде все, що вкажеш в резюме або супровідному листі, за нашою оцінкою Що ти отримаєш, працюючи у нас: Графік: який підбереш під себе; Заробітна плата: ставка + бонус від виконання KPI; Офіс який із зручною транспортною розв’язкою та виглядом що зачаровує, можливість віддаленої роботи; Зручне та обладнане робоче місце; Оплачувані відпустки (24 календарні дні на рік) та лікарняні; Навчання професії за рахунок компанії; Можливість кар'єрного та професійного зростання з підвищенням окладу; Дійсно дружній колектив молодих професіоналів; Є обладнана кухня з мікрохвильовою піччю, кавомашиною, зі смачним чаєм і кавою.
Відгукнутися

Місцезнаходження

Чернігів,

Чернігівська область

Чернігівська область, Чернігів
ID: 835432003

У вас є питання до роботодавця щодо цієї вакансії?

Безкоштовна аплікація на твій телефон