Помічник в офіс, оператор замовлень ( Інтернет магазин )
Зарплата
15 000 - 35 000 грн. / за місяць
Місцезнаходження
Київ, Дніпровський
Тип зайнятості
Повна зайнятість
Графік роботи
Гнучкий графік
Опис
Основні обов’язки:
• Прийом і обробка дзвінків від клієнтів;
• Консультації клієнтів щодо замовлень телефоном або онлайн;
• Прийом, перевірка, сортування та пакування товарів у офісі;
• Підготовка відправлень через поштові служби.
Вимоги до кандидата:
• Відповідальність, пунктуальність, уважність до деталей; • Ввічливість і вміння спілкуватися з клієнтами;
• Готовність до фізичних навантажень до 15−20кг (Відправка то сортування товару);
• Досвід роботи не обов’язковий — але потрібно розбиратись швидко розбиратись в електроніці та вміти підказати клієнту відповідь на його питання. також треба вміти швидко пристосовуватися до нового програмного запеспечення
Умови роботи:
• Гібридний формат: 4−5 годин в офісі у зручний час на протязі дня + частково дистанційно;
• Гнучкий графік роботи на протязі дня (пн-пт);
• Комфортний офіс недалеко від метро лівобережна;
• Прості, автоматизовані процеси без стресу;
• Ставка + бонуси.
Вакансія надає можливість кар'єрного зросту у компанії в майбутньому.
У вас є питання до роботодавця щодо цієї вакансії?