Помічник адміністратор Трихологічного центру
Зарплата
13 000 - 16 000 грн. / за місяць
Місцезнаходження
Кривий Ріг, Центрально-Міський
Тип зайнятості
Повна зайнятість
Графік роботи
Повний робочий день
Місцезнаходження
Кривий Ріг, Центрально-Міський
Опис
Опис вакансії
Вітаю! Мене звати Леся Кодацька, я — засновниця та власниця першого в Кривому Розі трихологічного центру. Майже 10 років ми надаємо професійні б’юті-послуги та турбуємося не лише про красу, а й про здоров’я наших клієнтів.
Моя команда — це професіонали, які горять своєю справою, постійно розвиваються та кожного дня завойовують довіру й повагу клієнтів. Саме завдяки цьому ми входимо до ТОП трихологічних центрів України!
Ми шукаємо помічника адміністратора
Для мене та моєї команди це не просто робота чи салон краси. Це внесок у турботу про здоров’я, красу та розвиток — наш, клієнтів і міста. Тому ми шукаємо відповідальну, уважну та доброзичливу людину, яка стане надійною підтримкою адміністратора і допоможе зберегти високі стандарти нашого сервісу
Ми шукаємо помічника адміністратора
Для мене та моєї команди це не просто робота чи салон краси. Це внесок у турботу про здоров’я, красу та розвиток — наш, клієнтів і міста. Тому ми шукаємо відповідальну, уважну та доброзичливу людину, яка стане надійною підтримкою адміністратора і допоможе зберегти високі стандарти нашого сервісу
Освіта:
не закінчена вища або вища освіта
Як ми вас бачимо:
Ви легко знаходите спільну мову з людьми і справді любите спілкування (комунікабельність);
Відповідальність — ваша суперсила, ви завжди дбаєте про порядок та комфорт (організованість);
Ви вмієте керувати своїм часом, все у вас чітко, структуровано і під контролем (тайм-менеджмент);
Якщо потрібно щось зробити — ви шукаєте способи, а не причини (цілеспрямованість);
Вам цікаво вчитися, розбиратися в процесах, вдосконалюватися;
Ви мега friendly, але при цьому знаєте, що таке професійні та особисті кордони (професійність);
Для вас робота — це важлива частина життя, до якої ви ставитеся з турботою (лояльність);
Ви розумієте принципи продажів і клієнторієнтованості, знаєте, що якісний сервіс має свою ціну.
Які у вас будуть задачі:
На першому місці клієнти. Ви маєте забезпечити професійне та доброзичливе обслуговування для них. Весь перелік наступних завдань саме про це.
Прийом та обробка телефонних дзвінків, резервування термінів;
Каса, термінал;
Ведення клієнтської бази: CRM kоmmo (робота з базою-розсилки, робота по воронці, робота з циклічними клієнтами та пацієнтами); CRM altegio (база клієнтів зі списанням матеріалів, продажі, майстри, робота по складах і по розрахунках);
Ми розширюємо напрямок косметології, у вас буде багато контактів з клієнтами в продажах послуг;
Робота з персоналом: Розклад роботи та табель робочого часу персоналу; Контроль роботи майстрів, лікарів, та інших працівників; Видача і контроль використання матеріалів для майстрів центру (в день працює 3−4 спеціаліста);
Закупівлі. Виробничі, розвідні, побутові, продажі на вітрину; Склад (робочий, продажі);
Ведення обліку фінансових операцій, складання звітів та інвентаризації;
Побут. Прання/сушка/миття посуду (пральна, сушильна, посудомийна машини); Чай та кава для відвідувачів (кавовий апарат); Належний стан функціонування інвентарю та обладнання (співпраця з майстрами).
Що ми пропонуємо:
Робота в сучасному та стильному трихологічному центрі з високоякісним обладнанням;
Можливість професійного розвитку та отримання нових навичок адже ми постійно навчаємося, відвідуємо тренінги, запрошуємо тренерів, вдосконалюємо, як професійні так і особисті скіли;
Місце знаходження: зупинка вул. Свято-Миколаївська (Центрально-Міський РАЦС);
Станьте частиною команди, яка створює красу, турбується про здоров'є та дарує клієнтам незабутні враження! Надсилай своє резюме. В супровідному листі напишіть кілька слів чому ви хочете працювати з нами.
З будь-яких питаннь можете зв’язатися з нами за номером (Адміністрація центру)
У вас є питання до роботодавця щодо цієї вакансії?