Перейти до основного вмісту
Чат
  • Укр
  • Рус

Повідомлення

Додати оголошення
Опубліковано 18 вересня 2025 р.

Економіст управлінського обліку

Evdo BDI INC

Зарплата

20 000 - 25 000 грн. / за місяць

Місцезнаходження

Харків, Шевченківський

Тип зайнятості

Віддалена робота

Графік роботи

Повний робочий день

Місцезнаходження

Харків, Шевченківський

Опис

Evdo BDI INC запрошує до команди економіста управлінського обліку!

Хто ми?Evdo BDI INC — лідер України з постачання інноваційного інтернет-обладнання (3G, 4G, 5G) від світових брендів: Huawei, ZTE, Novatel, Sierra та інших. Вже понад 10 років ми формуємо цифрове майбутнє країни, забезпечуючи стабільність і розвиток нашим партнерам.

Якщо ви уважні до деталей, володієте логічним мисленням, маєте досвід роботи з управлінським обліком і вмієте структурувати дані — тоді ця вакансія для вас!

Кого шукаємо?

Економіста управлінського обліку, який/яка:

  • Володіє точністю, педантичністю, аналітичними навичками;

  • Уміє працювати з великими масивами даних і створювати логічні ланцюжки;

  • Має досвід роботи з 1С (торгівля, виробництво, розрахунок собівартості (бажано));

  • Готовий (а) працювати із закупівлями, переміщеннями товарів, документами виробництва;

  • Може створювати технологічні карти та допомагати у формуванні комплектацій продуктів.

Основні обов’язки:

  • Внесення первинних даних у Google-таблиці та 1С;

  • Створення й проведення документів в 1С, що формують операційну діяльність компанії (продажі, закупівлі, витрати);

  • Проведення документів виробництва: формування комплектацій продуктів, створення та проведення складських і виробничих документів у 1С

  • Розрахунок собівартості продукції;

  • Виконання інших завдань керівника.

Вимоги до кандидата:

  • Освіта: бажано вища профільна (економіка, облік, фінанси), але також розглядаємо кандидатів із освітою технікуму чи коледжу за економічними або фінансовими спеціальностями;

  • Досвід роботи: від 1,5 року;

  • Знання ПК: Microsoft Office, Google Sheets;

  • Досвід роботи з виробництвом і торгівлею в 1С;

  • Знання процесів управлінського обліку та формування собівартості (бажано);

  • Володіння інструментами Google Workspace та Excel;

  • Розуміння бізнес-процесів закупівлі, виробництва та логістики.

  • Точність у цифрах, логічне мислення;

  • Відповідальність і самоорганізованість;

  • Навички ділових комунікацій, робота в команді.

Що ми пропонуємо:

Графік роботи: 5/2, з 10:00 до 19:00

Вихідні: субота, неділя

Дистанційний формат і гнучкий графік

  • Роботу в стабільній компанії-лідері з чіткими цінностями та амбітними цілями;

  • Простір для професійної реалізації та кар'єрного зростання;

  • Команду, яка цінує порядок і точність у роботі;

  • Конкурентну оплату праці.

Готові приєднатися до нашої команди?

Кандидати, які пройдуть попередній відбір та виконають тестове завдання, будуть запрошені на онлайн-інтерв'ю.

Відгукнутися
ID: 898767342

У вас є питання до роботодавця щодо цієї вакансії?

Безкоштовний застосунок на твій телефон