Перейти до основного вмісту
Чат
  • Укр
  • Рус

Повідомлення

Додати оголошення
Опубліковано 02 квітня 2025 р.

Адміністратор в офіс.

Зарплата

25 000 - 27 000 грн. / за місяць

Місцезнаходження

Київ, Печерський

Тип зайнятості

Повна зайнятість

Графік роботи

Повний робочий день

Опис

Інспектор з кадрів, адміністратор В офіс компанії ФОП Яремчук О.А. шукаємо активну та привітну особистість, яка любить та вміє вести ділову комунікацію, має організаторські здібності та бажає навчатись новому. Вимоги: • ресурсів (Інтернет, робота принтерів або сканерів) створення заявок та контроль виконання системному адміністратору. • виконання доручень керівництва. друк та сканування документації • практичний досвід ведення кадрового діловодства та офісної документації від 2 років, знання КЗпП • досвід роботи на посаді HR-менеджер /кадровік від 1 року • уміння підтримувати корпоративну комунікацію • знання ПК на рівні грамотного користувача, орг. техніки, 1С Бажано: • знання з напрямку HR не обов’язково — ми навчимо, головне, аби був інтерес та бажання Обов’язки: Робота в офісі: • стежити за станом офісного простору, канцелярським обладнанням та достатністю розхідних матеріалів. Замовлення за необхідністю. • контроль за доступністю технічних • ведення бази договорів. • відправка та отримання кореспонденцій. • інформування співробітників, розсилки новин та інше. Напрямок HR: • допомога в підборі персоналу (від лінійного персоналу до ТОПів). • участь в організації адаптації нових співробітників. • участь в організації корпоративних заходів. • ведення кадрового діловодства • ведення особистих карток бази співробітників.
Відгукнутися

Місцезнаходження

Київ, Печерський

Київська область

Київська область, Київ, Печерський
ID: 883136506

У вас є питання до роботодавця щодо цієї вакансії?

Безкоштовний застосунок на твій телефон