Администратор на рецепцii
Зарплата
21 000 - 28 000 грн. / за місяць
Місцезнаходження
Київ, Оболонський
Тип зайнятості
Підробіток
Графік роботи
Гнучкий графік
Опис
Офіс-менеджер, адміністратор
24 000 грн, Оговорюється на співбесіді
Системи для підлоги Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт; 10–50 сотрудников
Киев,
Откликнитесь на вакансию, чтобы быть среди первых!
MS ExcelMS OfficeВідповідальністьАктивністьАдміністративна роботаКонтроль документообігуПродажДіловий етикетДілове листуванняЗакупівля товарівГнучкістьЗабезпечення життєдіяльності офісуПродуктивністьОбробка кореспонденціїУміння працювати в режимі багатозадачностіСамоконтроль
Показать все навыки
Описание вакансии
Ми, компанія «Системи для підлоги» понад 19 років є імпортером та дистриб 'ютором комерційних покриттів для підлоги, будівельної хімії, та комплектуючих. Наша ключова здатність в тому, що ми поставляємо клієнтам кращі матеріали для підлог, та реалізовуємо проєкти своїми спеціалістами з заливання та інсталяції підлог.
Ми імпортуємо та продаємо матеріали для улаштування гнучких підлогових покриттів та паркету: грунтівки, ремонтні та самовирівнюючі суміші, клеї для підлогових покриттів, лаки для паркету, засоби для чищення та догляду за покриттями.
Шукаємо у свою команду офіс-адміністратора.
Зона вашої відповідальності:
Організація адміністративної роботи офісу та керівництва.
Ведення документообігу компанії, забезпечення документообігу між підрозділами компанії.
Робота з програмним забезпеченням 1с8 (досвід роботи буде перевагою).
Відправка, отримання та контроль кореспонденції по Україні.
Робота з підготовки засідань і нарад, які проводить керівництво.
Забезпечення життєдіяльності та адміністративна підтримка офісу, ведення обліку адміністративних витрат.
Підготовка пропозицій для закупівель офісного обладнання та матеріалів, контроль за їхнім використанням.
Виконання доручень керівника.
Що ми очікуємо від вас:
.
Вміння працювати у режимі мультизадачності, активність, гнучкість, високий рівень відповідальності та самоконтролю.
Обов’язкові знання Microsoft Office та Excel, впевнений користувач орг. технікою.
Висока продуктивність та чіткість виконання поставлених завдань
Володіння етикою ділового етикету та ділового листування.
Ми пропонуємо:
Офіційне працевлаштування.
Оплата мобільного зв’язку
НЕ повний робочий день (Пн-Чт, 9:00 — 14:00; Пт, 9:00—13:00).
Можливість кар'єрного зросту.
Комфортний сучасний офіс поруч з м. Вокзальна.
Надсилайте резюме з фотографією, та ми зв’яжемось з вами для подальшої співбесіди.
Місцезнаходження
Київ, Оболонський
Київська область
У вас є питання до роботодавця щодо цієї вакансії?