Шукаємо співробітника в магазин
Зарплата
15 000 - 20 000 грн. / за месяц
Местоположение
Киев, Печерский
Тип занятости
Полная занятость
График работы
Гибкий график
Местоположение
Киев, Печерский
Описание
Вакансія: Продавець-консультант (офлайн+онлайн)
Київ, Голосіївський район, ТЦ «Олімпійський» (вул. Велика Васильківська, 72)
Асортимент магазину:
товари для тату, татуажу, пірсингу
кільця, браслети
перукарські ножиці
кейси для косметологів
антистрес-іграшки та гризунки
Оплата (вже за мінусом податків, чистими):
Пн-Пт: 100 грн/год
Сб-Нд: 125 грн/год
Додатково: компенсація проїзду (поповнення картки на метро / трамвай / тролейбус / автобус)
Графік роботи магазину:
Пн-Пт: 10:00−20:00
Сб-Нд: 11:00−19:00
Графік роботи точний: оплата ведеться з моменту відкриття до моменту закриття. Якщо ви відкрили магазин раніше або затрималися після закриття — цей час оплачується.
У разі оголошення повітряної тривоги до початку робочого дня — магазин відкривається протягом 1,5 години після відбою. (Наприклад, якщо відбій о 10:00 — відкриття до 11:30).
Обідньої перерви за графіком немає, але дозволені короткі паузи по 10 хвилин.
Є мікрохвильова піч, можна брати їжу з собою та їсти в магазині. Між замовленнями та покупцями великі проміжки.
Графік по змінах узгоджується щомісяця — з урахуванням побажань співробітників, вихідні дні розподіляються рівномірно. Тому можна працювати 2/2, 3/3 та інші зручні варіанти для обох співробітників, а в разі потреби корегувати вихідні/робочі дні. За потреби, якщо є робота яку потрібно зробити (наприклад в переоблік або є інші завдання) можна виходити на роботу як додатковий працівник для допомоги співробітнику чия зміна йде за графіком, таким чином можна збільшити заробітну плату за місяць. Але за звичайних умов не більше 5 днів на кожну людину, а якщо є гостра необхідність в допомозі тоді можна і більше при бажанні, дані ситуації розглядаються директором в індвідуальному порядку.
Основні обов’язки:
Робота з клієнтами: консультування, допомога у виборі, робота з касою;
Робота з онлайн-замовленнями: збір, фотографування, облік, пакування, відправка;
Прийом дзвінків і повідомлень у месенджерах та соцмережах (консультації, за можливості оформлення замовлень або перенаправлення на іншого співробітника для оформлення замовлення);
Облік товарів:
надходження, списання, реалізація, переоблік, внесення замовлень і контактних даних покупців;
Отримання посилок з товаром на Новій Пошті, звірка з накладними, перевірка на брак;
Збір/перекомплектація прикрас (наприклад, заміна конусів на кульки, якщо бракує готових позицій);
Контроль термінів придатності, наявності товару на вітринах;
Підтримка порядку в магазині.
Вимоги до кандидата:
Обов’язково:
Володіння українською мовою.
Чесність, відповідальність, стресостійкість, активність, бажання навчатися та працювати довгостроково, легко знаходити спільну мову з покупцями і щиро цікавитись тим, що вони кажуть.
Бажано:
наявність Viber/Telegram на телефоні (для комунікації з колективом),
вміння користуватись месенджерами, соцмережами, базовими програмами на ПК,
відсутність шкідливих звичок
Досвід роботи не обов’язковий — всьому навчимо!
Що ще варто знати:
Збір замовлень вранці триває 20−60 хв залежно від кількості
Нові замовлення надходять протягом дня і збираються зазвичай за 2−10 хв
Найбільше часу займає пакування і видача — зазвичай 2−3 години в кінці робочого дня.
Всі цифри приблизні на основі власного досвіду, ніхто не буде рахувати час за який ви збираєте чи видаєте замовлення.
Як податися:
Якщо вас цікавить вакансія — напишіть мені у особисті або у будь-який месенджер та надішліть резюме, або коротко розкажіть про себе у вільній формі — те, що вважаєте важливим у працевлаштуванні та додайте своє фото.
У вас есть вопросы к работодателю относительно этой вакансии?