Помічник керівника
Зарплата
20 000 - 42 000 грн. / за месяц
Местоположение
Ирпень
Тип занятости
Полная занятость
График работы
Полный рабочий день
Описание
Вітаю! Мене звати Анна Савка-Волкошовець, засновниця сімейної агенції нерухомості Liberty.
Наша компанія бутік-формату входить в ТОП 35 агенцій нерухомості України, Асоціацію фахівців нерухомості (АФНУ). Ми не за кількість, а за якість та високий сервіс.
Я, як керівник — постійно генерую нові ідеї, менеджерю роботу відділу маркетингу та продажів, спілкуюся з клієнтами та підрядниками. У 24 години в добу всі ці справи не поміщаються.
Тому наразі я починаю пошук свого помічника — асистента, який прагне зростати саме як керівник агенції.
Що я можу тобі запропонувати:
заробітна плата після випробувального терміну — обговорюється на особистій співбесіді, виходячи з твоїх навиків та амбіцій. Я готова платити за досвід
ставку на випробувальний термін до 20 тис грн, з виплатою двічі на місяць. Цей період ти будеш здебільшого вчитися та переймати досвід
робочий графік — з 09.45 до 18.20 год, пн-пт.
бонуси до зарплати за твою проактивність та % KPI перевиконання ключових показників
роботу у стильному офісі в центральній частині Ірпеня
навчання за рахунок компанії у напрямках управління, маркетингу та продажів
можливий кар'єрний зріст до заступника керівника агенції до 6 місяців
купу цікавих кейсів, складних і кумедних ситуацій, що дадуть тобі необхідний досвід
роботу, де ти зможеш на всі 100% реалізувати свій потенціал і відчувати себе важливою частиною великих змін.
Чим ти будеш займатися:
організовувати роботу двох відділів компанії — продажів та маркетингу
допомагати відстежувати та фіксувати основні показники ефективності компанії і готувати звіти
організовувати передачу лідів менеджерам з продажу, контролювати роботу з клієнтами
виконувати особисті мої завдання, планувати мій день
спілкуватися та проводити зустрічі з нашими клієнтами та партнерами
допомагати мені у наймі та адаптації нових співробітників
працювати з договорами та іншими документами
допомагати мені з організацією та контролем сервісу роботи компанії
Кого я бачу своїм помічником:
людину з життєвим досвідом, бажанням зростати як лідер та керівник
людину, яка має досвід роботи від 4 років (особливо приділяю увагу досвіду у продажах, адмін.ланки, HR, керівника)
людину, яка 24/7 зі мною на зв’язку і відповідає оперативно на повідомлення
особистість, яка вміє формувати здоровий, позитивний клімат в колективі та бути прикладом для наслідування
проактивну, чесну особистість — яка готова брати на себе відповідальність
людину, яка дійсно любить спілкуватися з людьми і вживу, і в месенджерах
людину, яка хоче і готова працювати, вчитися та розвиватися — а не просиджуватися в офісі, чекати закінчення робочого дня і просто ходити на роботу «бо треба гроші»
людину, яка вміє працювати з google-формами, таблицями, zoom, MS Office і тд
людину, яка не просто констатує проблему — а пропонує шляхи її вирішення
людину, яка любить вирішувати задачі, допомагати іншим, має добре серце та гарне почуття гумору
особистість, яка не може кинути справу на півдорозі — бо це її дратуватиме.
Я люблю людей, які швидко приймають рішення.
Тому якщо все відгукнулося у твоєму серці — надсилай своє резюме та одразу ж пиши мені у телеграм.
Местоположение
Ирпень,
Киевская область
У вас есть вопросы к работодателю относительно этой вакансии?