Оператор call-центру
Зарплата
8 000 - 11 000 грн. / за месяц
Местоположение
Сумы
Тип занятости
Удаленная работа
График работы
Сменный график
Описание
Контакт-центр, що приймає замовлення таксі шукає оператора для оброблення вхідних дзвінків на часткову зайнятіть (можете поєднувати з іншою роботою/навчанням) або повну зайнятість.
Вимоги:
Стабільне інтернет з'єднання, швидкість від 30 МБіт/с;
Наявність ноутбуку, гарнітури;
Готовність робочого місця до відключень світла. Це може бути: наявність ноутбуку, який може тримати заряд від 2 годин, наявність оптичного інтернету, наявність повербанків для роутеру, щоб інтернет працював при відключенні світла, можливість роздавати швидкісний інтернет з телефону і тд. Обговорюємо на співбесіди графіки відключень, які є можливості працювати без світла.
Умови роботи:
Віддалена робота, в офіс ходити не потрібно
Зайнятість часткова (від 25 год/тиждень) або повна (до 50 год/тиждень)
Стажування 1−2 дні
Щотижневі виплати з/п
Контакт центр працює без вихідних, є зміни з 05:00 до 14:00 та з 14:00 до 23:59;
Графік складаюється щотижня на наступний тиждень, враховуючи ваші побажання, коли ви хочете працювати;
1−4 плаваючих вихідних на тиждень, можливість обрати необхідний день вихіднім, якщо необхідно;
Обідня перерва на зміні;
Обов’язки:
Приймати вхідні дзвінки від пасажирів, яким потрібно замовити таксі, задати 2 питання: Звідки, Куди, все. В середньому розмова з клієнтом триває 45 секунд.
Оформлення замовлень таксі в CRM системі (звідки, куди) — 75% часу;
Техпідтримка користувачів, щодо роботи мобільних додатків, програм в чаті техпідтримки — 15% часу;
Заповнення звітності в Excel — 10% часу;
Якщо Вас зацікавила вакансія — пишить в Телеграм на номер телефоні у вакансії.
Местоположение
Сумы,
Сумская область
У вас есть вопросы к работодателю относительно этой вакансии?