Перейти к основному разделу
Чат
  • Укр
  • Рус

Уведомления

Подать объявление
Опубликовано 27 мая 2025 г.

Оператор 1С ( ФОП , торгівля )

Зарплата

18 000 грн. / за месяц

Местоположение

Черкассы

Тип занятости

Полная занятость

График работы

Полный рабочий день

Описание

Основні обов’язки: 1. Фінансово-бухгалтерська діяльність: • Оплата постачальникам, комунальних, оренди, інтернету, охорони, податків ФОП; • Проведення авансів, зарплат, компенсацій, відпускних, виконавчих листів( нараховується автоматично , тільки перевірка правильності нарахування) ; • Підготовка щомісячної, квартальної, річної звітності по ФОП та працівниках; • Формування звітів , робота з актами виконаних робіт ; • Формування актів звірки з постачальниками( робиться автоматично) . 2. Робота в 1С: • Заведення контрагентів, договорів, фізосіб, нових складів і ТТ у 1С; • Робота з актами виконаних робіт; • Ведення основних засобів (ОС): завантаження карток, інвентаризація; • Переоцінка та встановлення цін ; • Корегування інвентаризацій: • Ведення первинної документації, архів. 3. Продажі та чекбокс: • Завантаження продажів, звірка з чекбоксом за день і місяць; • Коригування звітів роздрібних продажів; • Робота з пересортом ( якщо потрібно) ; 4. Управління замовленнями та взаємодія з ТТ: • Завантаження нових товарних позицій у 1С; • Списання/оприбуткування товарів згідно актів інвентаризацій ( частково автоматично ) ; • Контроль ПКО та РКО ; 5. Кадрове адміністрування: • Проведення розрахунків по ЗП в 1С (автоматично) ; • Ведення особових справ працівників, комунікація з менеджерами; • Проведення нарахування працівнику при звільненні . 6. Комунікація та документообіг: • Надсилання, отримання та оформлення документів через Нову Пошту( якщо потрібно ) ; • Оперативні відповіді на звернення керівництва . ⸻ Вимоги: • Досвід у сфері бухгалтерії, фінансів або обліку від 2 років; • Упевнений користувач 1С:Підприємство; • Досвід ведення ФОП, роботи з податковими звітами; • Знання кадрового діловодства (прийом, звільнення, відпустки); • Організованість, уважність до деталей, готовність працювати з великим обсягом інформації; • Досвід роботи з торгівлею та мережами ТТ буде перевагою. ⸻ Ми пропонуємо: • Повну зайнятість та стабільну роботу в динамічній компанії; що динамічно розвивається : • Автоматизовану , впорядковану систему обліку, документообігу, архіву; • Дружню команду, готову до співпраці та підтримки; • Роботу з сучасними цифровими інструментами (1С, електронний кабінет, Checkbox); • Ринкову оплату праці (обговорюється на співбесіді).
Откликнуться

Местоположение

Черкассы,

Черкасская область

Черкасская область, Черкассы
ID: 888973692

У вас есть вопросы к работодателю относительно этой вакансии?

Бесплатное приложение для твоего телефона