Опубликовано 12 июля 2025 г.
Call-manager (віддалено)
Зарплата
1 500 - 3 000 $ / за месяц
Местоположение
Киев, Шевченковский
Тип занятости
Удаленная работа
График работы
Гибкий график
Описание
Обов’язки Call-менеджера
1. Швидка обробка дзвінків:
Миттєво здійснювати вихідні дзвінки або приймати вхідні дзвінки від клієнтів;
Представляти компанію та коротко консультувати клієнтів відповідно до їхнього запиту.
2. Робота з лідами в CRM:
Вести облік кожного ліда в CRM-системі;
Заповнювати картку клієнта: ім’я, номер телефону, адреса, короткий опис обсягів робіт, джерело, з якого надійшов лід;
Призначати дату та час виїзду менеджера з продажу.
(Що таке ліди, і як працювати в CRM розкажемо, нічого складного)
3. Бонус $100 за позитивний відгук клієнта:
Періодично виходити на зв’язок із клієнтом під час виконання робіт, щоб дізнатися, що йому подобається, а що — ні. Це демонструє вашу турботу та прагнення забезпечити найкращий сервіс;
Якщо клієнт висловлює незадоволення — ваша відповідальність негайно повідомити про це відповідального проєктного менеджера, щоб ситуація була виправлена;
Після завершення робіт — зробити фінальний контрольний дзвінок і уточнити, що сподобалося, а що ні. У разі наявності зауважень — вирішити їх спільно з проєкт-менеджером, аби клієнт залишився повністю задоволений;
Якщо клієнт задоволений — ввічливо попросити залишити позитивний відгук (5 зірок) на тій платформі, з якої він до нас звернувся: Yelp, Thumbtack або Google Maps.
Оплата праці
Заробітна плата: $1500 на місяць
Бонус: $100 за кожен 5-зірковий відгук клієнта
ВАЖЛИВО
1.Високий рівень розмовної англійської ( B2 і вище)
2. Так як компанія знаходиться в Америці, найбільший потік клієнтів саме вночі, тому в цей час треба бути особливо уважним (Відповідна зарплата)
Местоположение
Киев, Шевченковский
Киевская область
ID: 893377224
У вас есть вопросы к работодателю относительно этой вакансии?