Перейти к основному разделу
Чат
  • Укр
  • Рус

Уведомления

Подать объявление
Опубликовано 22 октября 2025 г.

Бухгалтер в Липовець (шукаємо у Вінниці)

ТАС АГРО

Местоположение

Липовец

Тип занятости

Полная занятость

График работы

Полный рабочий день

Местоположение

Липовец

Описание

ТАС Агро — провідний агрохолдинг з понад 15-річним досвідом, який обробляє понад 80 тис. га землі.

Ми — команда з понад 1 500 працівників та співпрацюємо з близько 25 тис. пайовиків.

Наші основні напрямки — рослинництво, тваринництво, зберігання та переробка зернових. Ми вирощуємо зернові, олійні та нішеві культури, працюючи на території Чернігівської, Київської, Вінницької, Кіровоградської та Миколаївської областей.

У нашому арсеналі — 7 елеваторів із загальною потужністю зберігання до 355 тис. тонн та 4 тваринницькі комплекси з ВРХ.

У зв’язку з розширенням напрямів діяльності запрошуємо до співпраці Провідного бухгалтера в Липовець (шукаємо у Вінниці).

Ми пропонуємо тобі:

  • Офіційне працевлаштування.

  • 100% офіційну оплату праці: аванс + основна частина.

  • Оплачувану відпустку (24 календарні дні) та оплачувані лікарняні.

  • Ексклюзивні знижки на послуги наших партнерів.

Твої обов’язки:

  • Контроль за правильністю оформлення та проведення в  обліку первинних документів, своєчасне відображення господарських операцій в обліковій системі.

  • Формування податкових накладних та розрахунків коригування, їх реєстрація в ЄДРПН, а також контроль за відповідністю податкового кредиту.

  • Складання, перевірка та своєчасне подання податкової звітності (ПДВ, єдиний податок).

  • Участь у внутрішньому контролі бухгалтерського обліку: виявлення помилок, участь в інвентаризаціях.

  • Підготовка та участь у податкових та аудиторських перевірках.

Ми очікуємо від тебе:

  • Наявність вищої освіти за спеціальністю «Облік і аудит», «Фінанси», «Економіка».

  • Досвід роботи бухгалтером від 2 років (бажано у сфері сільського господарства або виробництва).

  • Знання бухгалтерського та податкового обліку (особливо в частині ТМЦ та розрахунків із контрагентами).

  • Досвід роботи з первинними документами, актами звірки, податковими накладними (бажано).

  • Досвід участі в інвентаризаціях.

  • Впевнене володіння ПК, зокрема програмами 1С, Excel, M.E.Doc та іншими офісними інструментами.

  • Уважність до деталей і точність у розрахунках.

  • Бажання навчатися та розвиватися.

Откликнуться
ID: 903951106

У вас есть вопросы к работодателю относительно этой вакансии?

Бесплатное приложение для твоего телефона