Приватна особа
Тип автомобіля: З пробігом
Пробіг: 41 тис.км.
Умови продажу: Звичайний продаж
Розмитнена: Так
Держ. номер реєстрації: АІ3060ЕН
Об'єм двигуна: 1.80 л.
Модель: Golf
Модифікація: Mk2
Рік випуску: 1987
Тип кузова: Купе
Кількість дверей: 2
Кількість місць: 4
Kолір: Білий
Коробка передач: Механічна
Тип приводу: Передній
Вид палива: Бензин
Витрата палива: 9 л/100км
Лакофарбове покриття: Професійно відремонтовані сліди експлуатації
Технічний стан: На ходу, технічно справна
Мультимедіа: AUX, Bluetooth
Опис
Продам купе гольф 2, з мотором 1.8 від гольф 3 (доробленим), коробкою від гольф 4 дизель 5ступка та підвіскою гольф 3/4 GTI на 16 баретах, який може в потоці об’їхати майже все. Вага 750-800 кг.
Авто будувалось в 08-11 роках власниками авторозбірки VAG + продавцями автозапчастин, тож проблем з вибором та наявністтю запчастин взагалі не було питань.
В машина зібрана буквально вся з нуля, або з нових, або з оригінальних компонентів в ідеальному на той час стані.
(вкінці додав пару фото які знайшов з будівництва цього малого)
З автомобілем в комплекті передам ексель таблицю, де вписані більшість компонентів та артикула деталей які стоять на ньому, тож в майбутньому знайти на нього компоненти не буде проблеми.
Звісно що робити є, в таких авто завжди знайдеться робота, новому власнику, реальному покупцю, розповім, покажу всі нюанси та надам рекомендації.
Зроблю знижку на нюанси (торгу тисячами не буде)
Машина варта уваги, точно не в село возити картоплю.
Ідеальний варіант під проект.
Реальному зацікавленому покупцю, при бажанні розповім всю конструкцію та історію машини.
Далі коротко про основне:
Кузов:
Варений, вварені нижні пороги від гольф, дверні ручки від ауді 100.
весь кузов, дно, двері, дах, крила оброблений та залиті мовіллю. Тож дно до сих пір біле та без іржі.
(звісно є дефекти по кузову від часу, але не кричитні, при бажанні можна відносно дешево виправити в ідеал)
машина дулась останній раз лаком+ фарбою десь 11-12 рік
Центральний замок, 2х стороння сигналізація, 2 ключі, задні фари Hella лед.
Двигун/Коробка
Двигун AAM 228459 18 моно-інжектор з блоком ЕБУ. Пробіг на двигуні близько 120к км
Свого часу і двигун на збірці поклали близько 5к$. Від заміни до заміни не бере мастила, де димить до 5 крутить спокійно, заводиться з пів оберта в будь-яку пору року.
Коробка з гольф 4 дизель для довгих передач (до 120 на 4 передачі може виїхати)
Питань по кробці немає.
Підрамники, подушки двигуна та коробки від GTI (більш жорсткі)
Підвіска/Колеса/Гальма
Підвіска перед та зад кайловери (винтові прожини, з можливісттю регулювання висоти та розвалу) який - стоїть вже не пам’ятаю. Вони якщо чесно вже втомлені достатньо, ціна питання 300-350 евро нові 4 стійки, без переварок залітають, і підвіска нова.
Гальма дискові в круг (задні супорта від шкоди SuperB.
Підрамники, ричаги і тяги від гольф 2\3
Вихлоп, в час війни трішки переварений, зробили тихішим, щоб менше стріляв (не ті часи, щоб так газовать по місту)
Диски 16 Borbet A з різноширокими полками під гуму R16 195 45
Салон
Чорний полоток від GTI, люк, м’яка торпеда з додатковим пластиком під бардачком та рульовою, приборка VDO від Passat B4 з MFA, підсвітка салону, задній диван вварений від гольф 3 (відкидний), світлий ворсовий пол + комплект оригінальний резинових килимів на зиму.
Переставлений підвісний педальный вузол від B4, як в нових авто.
Передні сидіння від гольф 3 (водійське втомилось, поки шукав оригінал каркас під реставрацію, встановив від шевроле в гарному стані в велюрі (за потреби віддам оригінал від реставрацію (ціна питання відновити до 100 баксів)
Авто прожило зі мною достатньо довгий період часу (6-7 років) і принесло дуже багато задоволення. Кожен виїзд на ній, супроводжується респектами від водіїв та фотографіями машини поки вона на парковці.
Перегляд Київ (лівий берег)
За потреби погазуємо по місту, поїдемо на СТО
Авто на моїй дівчині, дівчина за кордоном, тож продаж через Дію.
Авто будувалось в 08-11 роках власниками авторозбірки VAG + продавцями автозапчастин, тож проблем з вибором та наявністтю запчастин взагалі не було питань.
В машина зібрана буквально вся з нуля, або з нових, або з оригінальних компонентів в ідеальному на той час стані.
(вкінці додав пару фото які знайшов з будівництва цього малого)
З автомобілем в комплекті передам ексель таблицю, де вписані більшість компонентів та артикула деталей які стоять на ньому, тож в майбутньому знайти на нього компоненти не буде проблеми.
Звісно що робити є, в таких авто завжди знайдеться робота, новому власнику, реальному покупцю, розповім, покажу всі нюанси та надам рекомендації.
Зроблю знижку на нюанси (торгу тисячами не буде)
Машина варта уваги, точно не в село возити картоплю.
Ідеальний варіант під проект.
Реальному зацікавленому покупцю, при бажанні розповім всю конструкцію та історію машини.
Далі коротко про основне:
Кузов:
Варений, вварені нижні пороги від гольф, дверні ручки від ауді 100.
весь кузов, дно, двері, дах, крила оброблений та залиті мовіллю. Тож дно до сих пір біле та без іржі.
(звісно є дефекти по кузову від часу, але не кричитні, при бажанні можна відносно дешево виправити в ідеал)
машина дулась останній раз лаком+ фарбою десь 11-12 рік
Центральний замок, 2х стороння сигналізація, 2 ключі, задні фари Hella лед.
Двигун/Коробка
Двигун AAM 228459 18 моно-інжектор з блоком ЕБУ. Пробіг на двигуні близько 120к км
Свого часу і двигун на збірці поклали близько 5к$. Від заміни до заміни не бере мастила, де димить до 5 крутить спокійно, заводиться з пів оберта в будь-яку пору року.
Коробка з гольф 4 дизель для довгих передач (до 120 на 4 передачі може виїхати)
Питань по кробці немає.
Підрамники, подушки двигуна та коробки від GTI (більш жорсткі)
Підвіска/Колеса/Гальма
Підвіска перед та зад кайловери (винтові прожини, з можливісттю регулювання висоти та розвалу) який - стоїть вже не пам’ятаю. Вони якщо чесно вже втомлені достатньо, ціна питання 300-350 евро нові 4 стійки, без переварок залітають, і підвіска нова.
Гальма дискові в круг (задні супорта від шкоди SuperB.
Підрамники, ричаги і тяги від гольф 2\3
Вихлоп, в час війни трішки переварений, зробили тихішим, щоб менше стріляв (не ті часи, щоб так газовать по місту)
Диски 16 Borbet A з різноширокими полками під гуму R16 195 45
Салон
Чорний полоток від GTI, люк, м’яка торпеда з додатковим пластиком під бардачком та рульовою, приборка VDO від Passat B4 з MFA, підсвітка салону, задній диван вварений від гольф 3 (відкидний), світлий ворсовий пол + комплект оригінальний резинових килимів на зиму.
Переставлений підвісний педальный вузол від B4, як в нових авто.
Передні сидіння від гольф 3 (водійське втомилось, поки шукав оригінал каркас під реставрацію, встановив від шевроле в гарному стані в велюрі (за потреби віддам оригінал від реставрацію (ціна питання відновити до 100 баксів)
Авто прожило зі мною достатньо довгий період часу (6-7 років) і принесло дуже багато задоволення. Кожен виїзд на ній, супроводжується респектами від водіїв та фотографіями машини поки вона на парковці.
Перегляд Київ (лівий берег)
За потреби погазуємо по місту, поїдемо на СТО
Авто на моїй дівчині, дівчина за кордоном, тож продаж через Дію.
ID: 895808509
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 06 серпня 2025 р.
Volkswagen Golf2 1.8 1987
2 500 $
Місцезнаходження