Бізнес
Стан: З пробігом
Коробка передач: Автомат
Умови продажу: Звичайний продаж
Рік випуску: 2008
Вантажопідйомність: 3 000 кг
Об'єм двигуна: 2 500 см³
Потужність: 54 к.с
Пробіг: 12 км
Розмитнений: Так
Тип приводу: Передній
Паливо: Газ / Бензин
Технічний стан: На ходу, технічно справний, Не битий, Гаражне зберігання, Перший власник, Сервісна книжка
Опис
Вилочний погрузчик Nissan, з окремим позиціонером для кожної вили.
Модель UG1F2A30D. Рік випуску 2008.
Номiнальна вантажопідйомність 3 тонни. Максимальна висота підйому вантажу 3 метри. Щогла двохсекційна (duplex) яка не втрачає вантажопідйомності при висоті підйому. Двигун газ-бензиновий, з заводським газовим обладнанням, завдяки чому автонавантажувач у теплу пору року можє запускатись вiдразу на газу, без прогріву системи на бензині. Коробка перемикання передач надiйна i найпоширенiша на данний час - гiдромеханiка (автоматична із гідротрансформатором). Обладнаний сучасним економічним інжекторним двигуном Nissan K25. 4-циліндровий, робочим об'ємом 2.5 літра і потужністю 54 к. с. який славиться своєю надійністю і невибагливістю і без особливих змін встановлюється на автонавантажувачах по сьогоднішній день і головне ремонтопридатний. Встановлено окремий позиціонер для кожної вили (дозволяє Вам гідравлічно зрушувати вила ближче разом чи далі одна від одної, це буває корисним за необхідності обробляти піддони різних розмірів). Колеса 15 діаметра на ведучiй осі, що покращує прохідність автонавантажувача і збільшує його кліренс.
Вилочный погрузчик Nissan, с синхронным позиционером вил.
Модель UG1F2A30D. Год выпуска 2008.
Номинальная грузоподъемность 3 тонны. Максимальная высота подъема груза 3 метра. Мачта двухсекционная (duplex) не теряет грузоподъемности при высоте подъема. Двигатель газ-бензиновый, с заводским газовым оборудованием, благодаря чему автопогрузчик в теплое время года может запускаться сразу на газу без прогрева системы на бензине. Коробка переключения передач надежна и распространена в настоящее время - гидромеханика (автоматическая с гидротрансформатором). Оснащен современным экономичным инжекторным двигателем Nissan K25. 4-цилиндровый, рабочим объемом 2.5 литра и мощностью 54 л. с. славящийся своей надежностью и неприхотливостью и без особых изменений устанавливается на автопогрузчиках по сегодняшний день и главное ремонтопригодный. Установлен отдельный позиционер для каждой вилы (позволяет Вам гидравлически сдвигать вилы ближе вместе или дальше друг от друга, это бывает полезным при необходимости обрабатывать поддоны разных размеров. Колеса 15 диаметра на ведущей оси, что улучшает проходимость автопогрузчика и увеличивает его клиренс.
Модель UG1F2A30D. Рік випуску 2008.
Номiнальна вантажопідйомність 3 тонни. Максимальна висота підйому вантажу 3 метри. Щогла двохсекційна (duplex) яка не втрачає вантажопідйомності при висоті підйому. Двигун газ-бензиновий, з заводським газовим обладнанням, завдяки чому автонавантажувач у теплу пору року можє запускатись вiдразу на газу, без прогріву системи на бензині. Коробка перемикання передач надiйна i найпоширенiша на данний час - гiдромеханiка (автоматична із гідротрансформатором). Обладнаний сучасним економічним інжекторним двигуном Nissan K25. 4-циліндровий, робочим об'ємом 2.5 літра і потужністю 54 к. с. який славиться своєю надійністю і невибагливістю і без особливих змін встановлюється на автонавантажувачах по сьогоднішній день і головне ремонтопридатний. Встановлено окремий позиціонер для кожної вили (дозволяє Вам гідравлічно зрушувати вила ближче разом чи далі одна від одної, це буває корисним за необхідності обробляти піддони різних розмірів). Колеса 15 діаметра на ведучiй осі, що покращує прохідність автонавантажувача і збільшує його кліренс.
Вилочный погрузчик Nissan, с синхронным позиционером вил.
Модель UG1F2A30D. Год выпуска 2008.
Номинальная грузоподъемность 3 тонны. Максимальная высота подъема груза 3 метра. Мачта двухсекционная (duplex) не теряет грузоподъемности при высоте подъема. Двигатель газ-бензиновый, с заводским газовым оборудованием, благодаря чему автопогрузчик в теплое время года может запускаться сразу на газу без прогрева системы на бензине. Коробка переключения передач надежна и распространена в настоящее время - гидромеханика (автоматическая с гидротрансформатором). Оснащен современным экономичным инжекторным двигателем Nissan K25. 4-цилиндровый, рабочим объемом 2.5 литра и мощностью 54 л. с. славящийся своей надежностью и неприхотливостью и без особых изменений устанавливается на автопогрузчиках по сегодняшний день и главное ремонтопригодный. Установлен отдельный позиционер для каждой вилы (позволяет Вам гидравлически сдвигать вилы ближе вместе или дальше друг от друга, это бывает полезным при необходимости обрабатывать поддоны разных размеров. Колеса 15 диаметра на ведущей оси, что улучшает проходимость автопогрузчика и увеличивает его клиренс.
ID: 827770674
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx