Перейти до основного вмісту
Чат
  • Укр
  • Рус

Повідомлення

Додати оголошення
Trek Fuel+ MX 9.8 XT (США 2026р. НОВИЙ)  оригінальне зарядне
Trek Fuel+ MX 9.8 XT (США 2026р. НОВИЙ)  оригінальне зарядне
Trek Fuel+ MX 9.8 XT (США 2026р. НОВИЙ)  оригінальне зарядне
Trek Fuel+ MX 9.8 XT (США 2026р. НОВИЙ)  оригінальне зарядне
Trek Fuel+ MX 9.8 XT (США 2026р. НОВИЙ)  оригінальне зарядне
Trek Fuel+ MX 9.8 XT (США 2026р. НОВИЙ)  оригінальне зарядне
Trek Fuel+ MX 9.8 XT (США 2026р. НОВИЙ)  оригінальне зарядне
Trek Fuel+ MX 9.8 XT (США 2026р. НОВИЙ)  оригінальне зарядне
РекламуватиПідняти

Бізнес

Стан: Нове

Розмір рами: M (17-18 дюймів) / зріст - 165-180 см

Опис

В наявності також інші велосипеди, дивіться на моєму сайті - velo-master.in.ua

Trek Fuel+ MX 9.8 XT (США 2026р. НОВИЙ) ціна 4500 євро
Без пробігу. Є незначні подряпини
Розмір M, ріст 165-177см, офіційна таблиця Trek по цій моделі
Топовий оригінальний американський ебайк з повним набором найсучасніших технологій у світі велоіндустрії
Значно менша вага (близько 20кг) у порівнянні зі стандартними е-байками з великими батереям з важкими потужними двигунами.
Цей байк створений для більш природніх відчуттів у поведінці електровелосипеда і наближає його до звичайного спортивного ендуро байка за рахунок зменшення ваги двигуна та батареї, водночас покращуються загальні маневренні а також "льотні" характеристики! Байк став настільки витончений що тепер його візуально ніяк не відрізнити від звичайних спортивних двохпідвісів без електро-підтримки
Ця модель на саітй виробника - www.trekbikes.com/gb/en_GB/bikes/mountain-bikes/electric-mountain-bikes/fuel/f/F370/fuel+-mx-9-8-xt-gen-2/59219/5340953

Багато трейлових велосипедів дозволяють замінити 29-дюймові колеса на mullet або roll з різними амортизаторами, але більшість не адаптує раму для оптимізації ваших нових налаштувань. Це означає, що ви зрештою компрометуєте свою їзду підвіскою, яка відчувається не зовсім правильно, нестандартною геометрією або настільки низькою кареткою, що це призводить до ударів об педалі на кожному підйомі.
Fuel+ відрізняється! Ми не просто додаємо кілька нових деталей і закінчуємо на цьому, бо не хочемо, щоб ваш вибір компонентів погіршував геометрію чи якість вашої їзди. Усі три версії Fuel+ починаються з однакової рами, але магія цих конструкцій полягає у взаємозамінних рокерах та кріпленнях амортизаторів, які адаптують підвіску до вашої мрії.
У Fuel+ MX використовується рокер MX та нижнє кріплення амортизатора. Ці деталі не тільки збільшують хід задньої підвіски до 150 мм, але й створюють більш прогресивний коефіцієнт важеля для більш агресивної їзди. Рокер MX та нижнє кріплення амортизатора коригують геометрію меншого заднього колеса, тому ви не отримаєте занадто низьку каретку, яка може спричинити удари об педалі

Краща геометрія. Краща їзда
Нова конструкція рами Fuel+ дозволяє більшості велосипедистів середнього розміру використовувати підсідельний штир 200 мм.
Більші розміри мають вищу висоту стека (порівняно з Fuel EXe Gen 1) для кращого розподілу ваги під час спуску крутою місцевістю
Пера відповідного розміру забезпечують невеликим велосипедистам краще керування в крутих поворотах, а вищим велосипедистам кращий розподіл ваги на підйомах.
Відкритий передній трикутник дає вам багато місця для зберігання великих пляшок з водою та додаткових аксесуарів, таких як сумки на раму, міні-насоси або екстендер (додаткову батарею)
Налаштуйте коефіцієнт важеля одним рухом. Виберіть менш прогресивний варіант для більшої м'якості, коли ви знаходитесь на глибокому ході, або більш прогресивний для великих функцій, більшого опору на нижньому ходу

Внутрішня робота
Гармонічні штифтові кільцеві передачі використовують три концентричні прецизійні елементи – генератор еліптичних хвиль, внутрішній гнучкий шліц та круговий шліц, які об'єднуються, щоб рухати вас вперед. Ця компактна конструкція не тільки легша та менша, ніж більшість двигунів електровелосипедів, але й, завдяки відмові від зубчастих передач та ремінних передач, вона також плавніша та довговічніша. Двигуни TQ з гармонійними штифтовими кільцями використовуються скрізь, від місячних посадкових модулів до хірургічних роботів, завдяки своїй точності та довговічності, і з тих самих причин вони також неймовірні в електровелосипедах.
Легкість
Вагою всього 1900 г, HPR60 легший за більшість приводів на ринку.
Малий
HPR60 акуратно розміщується за переднім ланцюговим кільцем, надаючи велосипеду акуратний вигляд
Тиха робота
Завдяки відсутності шумних ременів та зубчастих передач, HPR60 набагато тихіша за інші системи.
Q-фактор
Невеликий розмір HPR60 дозволяє забезпечити мінімальний Q-фактор 135 мм (відстань між зовнішньою стороною одного шатуна та зовнішньою стороною протилежного шатуна), забезпечуючи комфортне положення під час їзди, подібне до того, як на неелектричному велосипеді.
Дводюймовий інтегрований дисплей TQ розташований у верхній трубі, зберігаючи вашу систему непомітною, водночас забезпечуючи чіткі, яскраві деталі з висоти пташиного польоту. Яскравий контраст залишається видимим навіть під сліпучим сонячним світлом і пропонує достатньо інформації, не перевантажуючи її. Одна кнопка вмикає та вимикає систему та дозволяє перемикатися між екранами, щоб ви могли бачити свою швидкість, приблизний запас ходу, відсоток заряду батареї тощо. Крім того, моделі 9.8 та 9.9 отримують додатковий колір на дисплеї для додатково чітких показників двигуна
Їдьте далі
Хочете подолати більше кілометрів з кожною поїздкою? Елегантний розширювач запасу ходу ємністю 160 Вт щільно поміщається у фляготримач, щоб заряджати велосипед під час їзди, тож ви можете проїхати далі, не турбуючись про запас ходу.

Двигун TQ-HPR60, 60 Nm, 300 watt maximum continuous rated power, 350 watt peak power www.youtube.com/watch?v=tEl6Vcx4Qw4
Батарея TQ 580Wh
Дисплей TQ color LED display with Bluetooth & ANT+ connectivity
Зарядне оригінальне в комплекті

Рама: OCLV Mountain Carbon, removable battery, angle-adjust headset, adjustable leverage rate, guided internal routing, interchangeable alloy rocker links, interchangeable lower shock mount, downtube guard, shuttle guard, ABP, UDH, Boost148, adaptable travel 145 mm-160 mm
Вилка: Fox Factory 36, Float EVOL air spring, GRIP X2 damper, 44 mm offset, Boost 110, 15 mm Kabolt X axle, 160 mm travel
Задній аморт: Fox Factory Float X
Система: EThirteen Helix Core Steel 32t steel, 55mm chainline
Задній перемикач: Shimano XT M8100, long cage
Манетка: Shimano XT M8100, 12-speed
Касета: Shimano XT M8200, 10-51, 12-speed (найновіша серія)
Гальма: Shimano XT M8200 2-piston hydraulic disc (найновіша серія)
Колеса: 29/27.5 переднє Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, 6-bolt, Boost110, 15 mm thru-axle, заднє Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, 6-bolt, Shimano Micro Spline freehub, Boost148, 12 mm thru-axle
Покришки: передня Maxxis Assegai, tubeless-ready, 3C, EXO+ casing, MAXXGRIP, folding bead, 29x2.5'', задня Maxxis Minion DHR II, tubeless ready, 3C, Double Down, MAXXGRIP, 27.5x2.5"
Кермо: Race Face ERA, carbon
Винос: Bontrager Elite
Підсидільний штир: Bпневмодропер Bontrager Line Dropper, 170 mm travel
Сідло: Verse Short Comp, steel rails

Вага - 19.72 kg

Додаткові фотки - velo-master.in.ua/product/trek-fuel-mx-9-8-xt-ssha-2026r-novyj

Відео:
www.youtube.com/watch?v=dg1STz0M84M
www.youtube.com/watch?v=iBlwz0ChhLQ
www.youtube.com/watch?v=y37AOFGjeY4
www.youtube.com/watch?v=8zpm7cuWDnA
www.youtube.com/watch?v=BA5gBXtSyEQ
www.youtube.com/watch?v=YH4M_iFU2k0
ID: 904143560

Зв’язатися з продавцем

Velobaza

на OLX з травень 2012 р.

Онлайн 28 жовтня 2025 р.

xxx xxx xxx

Опубліковано 21 жовтня 2025 р.

Trek Fuel+ MX 9.8 XT (США 2026р. НОВИЙ) оригінальне зарядне

4 500 €

Місцезнаходження

Безкоштовний застосунок на твій телефон