Бізнес
Стан: Нове
Підходить для авто: ВАЗ, ГАЗ, ЗАЗ, ЗИЛ, ИЖ, Інша марка
OLX Доставка
Опис
Як відомо, процес згоряння рідкого палива проходить декілька стадій: змішування крапель палива із повітрям, підігрів палива та їх часткове випаровування, тобто перехід в газооподібну форму, займання і сам процес горіння (окислення).
Таким чином, основна умова ефективного згоряння рідкого палива зводиться до наступного: потрібно забезпечити досіть дрібне і рівномірне розпилення палива, ретельне його змішання з частками повітря для максимального окислення, підігрів паливної суміші і гарне запалення паливної суміші в циліндрі.
Розмір поверхні часток палива, що вступають в реакцію з киснем, має вирішальне значення для максимального та повного згоряння палива. Однорідне і дисперсійне розпилення палива є обов'язковим і важним фактором попередної підготовки палива до окислення.
Для покращення розпилення палива в карбюраторах типу Солекс, Озон, Вебер, К151 та інших модифікацій був розроблений СПИРТ (московитською - Система Приготовления Идеально-Распыленного Топлива). Ідея СПИРТа не нова - це досіть давня розробка, що називається Annular Boosters, яка ще з 50-х років минулого столяття встановлювалась в карбюратори компанії “Holley Carburetor Company”.
Принцип дії СПИРТ дуже простий - паливна емульсія потрапляє через паливний канал у втулку, яка має декілька десятків отворів малого діаметра. Отвори виконують роль форсунок, що розбивають великі каплі палива на більш дрібні. Після змішування подрібнених капель палива з повітрям отримане підготовлене паливо потрапляє в двигун.
На сьогодняшній день СПИРТ - це єдина доробка карбюратора, що дозволяє отримати економію від 10% на маленьких об'ємах (1100-1200 сс) до 20-25% економії на великих об'ємах від 1800 і вище ПЛЮС збільшення потужності двигуна за рахунок збільшення КПД згоряння палива, чого не добитись просто заміною жиклерів, носиками прискорювального насосу та іншими доробками - перевірено роками та сотнями відгуків.
Зверніть увагу - я - розробник системи СПИРТ та практикующий карбюраторщик. Я знаю ВСЕ про карбюратори, про усі можливі доробки для економії палива, тому що за більш ніж 17 років праці я перепробував їх усі, про що було написано багато статей і досліджень.
Декілька моментів.
Перший. Система СПИРТ робиться з малих діффузорів Озон та Солекс. Так як поставок з московії вже немає більше року, залишки малих діффузорів закінчуються. Після закінчення виготовлення СПИРТів буде виконуватись з МД замовника. Ви відправляєте мені МД, я віддаю токарю на проточку, по факту отримання від нього проточених МД і втулок я свердлю, обробляю і відправляю назад. Орієнтуйтесь на 5-7 днів простою авто, або замовляйте з поки що наявних МД у мене.
Другий. Коли я почав займатися карбюраторами 20 років назад, дехто з вас ходив у дитячий садок. Мені марно доводити що це все розвод і воно не працює - бо у мене є лямбда-зонд, з яким я відкатував економний, оптимальний і потужний варіанти СПИРТів, а у вас немає. Велике прохання - економте мій і свій час. Усі листи з описом того, який ви вумний і це все розвод будуть негайно видалятись. Повторюсь - більше 6-ти тисяч проданих СПИРТів і сотні відгуків в бортових журналах з вами категорично не згодні. Давайте поважати один одного і мій стаж роботи карбюраторщика.
Третє. ОЛХ доставки немає - не користуюся. Доставка накладеним платежем після задатку 140 грн на доставку НП в обидві сторони, або приїздимо до мене на СТО ставимо на місці - мене це більш ніж влаштовує, бо я ще додатково зароблю і на установці. Заодно розкажете ваше розуміння того, як працює карбюратор, посміємося разом. Кого це бентежить - дивимось мій час реєстрації на ОЛХ. Ну або не купуєте, будете спати спокійніше.
Усім гарних покупок на ОЛХ. Слава Україні!
Таким чином, основна умова ефективного згоряння рідкого палива зводиться до наступного: потрібно забезпечити досіть дрібне і рівномірне розпилення палива, ретельне його змішання з частками повітря для максимального окислення, підігрів паливної суміші і гарне запалення паливної суміші в циліндрі.
Розмір поверхні часток палива, що вступають в реакцію з киснем, має вирішальне значення для максимального та повного згоряння палива. Однорідне і дисперсійне розпилення палива є обов'язковим і важним фактором попередної підготовки палива до окислення.
Для покращення розпилення палива в карбюраторах типу Солекс, Озон, Вебер, К151 та інших модифікацій був розроблений СПИРТ (московитською - Система Приготовления Идеально-Распыленного Топлива). Ідея СПИРТа не нова - це досіть давня розробка, що називається Annular Boosters, яка ще з 50-х років минулого столяття встановлювалась в карбюратори компанії “Holley Carburetor Company”.
Принцип дії СПИРТ дуже простий - паливна емульсія потрапляє через паливний канал у втулку, яка має декілька десятків отворів малого діаметра. Отвори виконують роль форсунок, що розбивають великі каплі палива на більш дрібні. Після змішування подрібнених капель палива з повітрям отримане підготовлене паливо потрапляє в двигун.
На сьогодняшній день СПИРТ - це єдина доробка карбюратора, що дозволяє отримати економію від 10% на маленьких об'ємах (1100-1200 сс) до 20-25% економії на великих об'ємах від 1800 і вище ПЛЮС збільшення потужності двигуна за рахунок збільшення КПД згоряння палива, чого не добитись просто заміною жиклерів, носиками прискорювального насосу та іншими доробками - перевірено роками та сотнями відгуків.
Зверніть увагу - я - розробник системи СПИРТ та практикующий карбюраторщик. Я знаю ВСЕ про карбюратори, про усі можливі доробки для економії палива, тому що за більш ніж 17 років праці я перепробував їх усі, про що було написано багато статей і досліджень.
Декілька моментів.
Перший. Система СПИРТ робиться з малих діффузорів Озон та Солекс. Так як поставок з московії вже немає більше року, залишки малих діффузорів закінчуються. Після закінчення виготовлення СПИРТів буде виконуватись з МД замовника. Ви відправляєте мені МД, я віддаю токарю на проточку, по факту отримання від нього проточених МД і втулок я свердлю, обробляю і відправляю назад. Орієнтуйтесь на 5-7 днів простою авто, або замовляйте з поки що наявних МД у мене.
Другий. Коли я почав займатися карбюраторами 20 років назад, дехто з вас ходив у дитячий садок. Мені марно доводити що це все розвод і воно не працює - бо у мене є лямбда-зонд, з яким я відкатував економний, оптимальний і потужний варіанти СПИРТів, а у вас немає. Велике прохання - економте мій і свій час. Усі листи з описом того, який ви вумний і це все розвод будуть негайно видалятись. Повторюсь - більше 6-ти тисяч проданих СПИРТів і сотні відгуків в бортових журналах з вами категорично не згодні. Давайте поважати один одного і мій стаж роботи карбюраторщика.
Третє. ОЛХ доставки немає - не користуюся. Доставка накладеним платежем після задатку 140 грн на доставку НП в обидві сторони, або приїздимо до мене на СТО ставимо на місці - мене це більш ніж влаштовує, бо я ще додатково зароблю і на установці. Заодно розкажете ваше розуміння того, як працює карбюратор, посміємося разом. Кого це бентежить - дивимось мій час реєстрації на ОЛХ. Ну або не купуєте, будете спати спокійніше.
Усім гарних покупок на ОЛХ. Слава Україні!
ID: 741919771
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx