Приватна особа
Тип послуги: Контекстна реклама
Опис
Інстаграм - v.ad.1m
Резюме
Досвід:
Спеціаліст з контекстної реклами 1 рік
• Налаштування контекстної реклами Google AdWords.
• Налаштування GA4 та GTM
• Навички:
• Налаштування Performance-кампаній.
• Знання інструментів Google AdWords та Google Analytics.
• Здатність аналізувати та оптимізувати рекламні стратегії для досягнення максимальної ефективності.
Налаштування контекстної реклами в Google Ads
Бонус: промокод від мене на 10000 грн на рекламу в Google для нових облікових записів!
1. Обговорення вашого бізнесу, рекламного бюджету, очікуваних результатів та цілей кампанії.
2. Створення кампанії з нуля без рекомендацій Google, щоб максимально кастомізувати рекламу та використати всі можливості для вашого бізнесу.
[Дає можливість значно зменшити вартість кліка та конверсій, а також повний контроль над компанією. ]
3. Підбір всіх можливих варіантів цільових та комерційних ключових слів виходячи з вашого бюджету та цілей.
[Збільшує кількість клієнтів]
4. Вибір мінус слів.
[Прибирає непотрібні кліки та запити, а значить зменшує ціну за конверсію]
5. Використання та заповнення всіх ключових Розширень у рекламі:
- Розширення для Дзвінку
- Розширення для Призовів
- Розширення для Сайтлінків (підменю)
- Розширення для Локації
- Розширення для Структурованих даних
- Розширення для Акцій
- Розширення для Цін
- Розширення для Додатків (тільки якщо у вас є додаток)
- Розширення для Повідомлень (якщо є можливість)
[Збільшує розмір вашого оголошення та дає додаткову інформацію, а значить збільшує кліки від 20% до 45%]
6. Підбір правильного Біддінга для вашої компанії виходячи з цілей.
[Дає повний контроль над тим скільки ви будете витрачати та що отримувати]
7. Структурування вашої компанії, виходячи з ключових слів і цілей.
[Дає можливість відстежувати та оптимізувати лише те, що нам потрібно. А значить зменшує витрати на рекламу та конверсії]
8. Написання цільових та продаючих текстів для реклами. Заповнення всіх додаткових заголовків та опису.
[Збільшує розмір вашого оголошення та дає додаткову інформацію]
9. Написання/редагування текстів та загальний вигляд лендингу/сторінки сайту, під яку робиться реклама.
[Це так само важливо, як і створення реклами. Правильні тексти та вид сторінки, на яку приходить людина, безпосередньо впливають на конверсії]
10. Впровадження аналітики на сайт. Налаштування конверсій та цілей у Google Analytics та Google Ads для відстеження дій та оптимізації кампанії:
- Інтеграція з Google Search Console
- Інтеграція з Google Ads
[Дає можливість стежити та оптимізовувати середню ціну за конверсію, а значить зменшить витрати на рекламу]
11. Аналіз кампанії виходячи з результатів та пропозиції щодо оптимізації виходячи з:
- Часу: по годинах та днях
- Групах ключових слів або окремих словах
- Локаціях: по областях та містах
- Вартості конверсій та кліків
- Інтересів та особливостей користувачів: вік, стать, захоплення
[Ключовий момент: зменшує витрати на рекламу та вартість кліку у кілька разів]
Резюме
Досвід:
Спеціаліст з контекстної реклами 1 рік
• Налаштування контекстної реклами Google AdWords.
• Налаштування GA4 та GTM
• Навички:
• Налаштування Performance-кампаній.
• Знання інструментів Google AdWords та Google Analytics.
• Здатність аналізувати та оптимізувати рекламні стратегії для досягнення максимальної ефективності.
Налаштування контекстної реклами в Google Ads
Бонус: промокод від мене на 10000 грн на рекламу в Google для нових облікових записів!
1. Обговорення вашого бізнесу, рекламного бюджету, очікуваних результатів та цілей кампанії.
2. Створення кампанії з нуля без рекомендацій Google, щоб максимально кастомізувати рекламу та використати всі можливості для вашого бізнесу.
[Дає можливість значно зменшити вартість кліка та конверсій, а також повний контроль над компанією. ]
3. Підбір всіх можливих варіантів цільових та комерційних ключових слів виходячи з вашого бюджету та цілей.
[Збільшує кількість клієнтів]
4. Вибір мінус слів.
[Прибирає непотрібні кліки та запити, а значить зменшує ціну за конверсію]
5. Використання та заповнення всіх ключових Розширень у рекламі:
- Розширення для Дзвінку
- Розширення для Призовів
- Розширення для Сайтлінків (підменю)
- Розширення для Локації
- Розширення для Структурованих даних
- Розширення для Акцій
- Розширення для Цін
- Розширення для Додатків (тільки якщо у вас є додаток)
- Розширення для Повідомлень (якщо є можливість)
[Збільшує розмір вашого оголошення та дає додаткову інформацію, а значить збільшує кліки від 20% до 45%]
6. Підбір правильного Біддінга для вашої компанії виходячи з цілей.
[Дає повний контроль над тим скільки ви будете витрачати та що отримувати]
7. Структурування вашої компанії, виходячи з ключових слів і цілей.
[Дає можливість відстежувати та оптимізувати лише те, що нам потрібно. А значить зменшує витрати на рекламу та конверсії]
8. Написання цільових та продаючих текстів для реклами. Заповнення всіх додаткових заголовків та опису.
[Збільшує розмір вашого оголошення та дає додаткову інформацію]
9. Написання/редагування текстів та загальний вигляд лендингу/сторінки сайту, під яку робиться реклама.
[Це так само важливо, як і створення реклами. Правильні тексти та вид сторінки, на яку приходить людина, безпосередньо впливають на конверсії]
10. Впровадження аналітики на сайт. Налаштування конверсій та цілей у Google Analytics та Google Ads для відстеження дій та оптимізації кампанії:
- Інтеграція з Google Search Console
- Інтеграція з Google Ads
[Дає можливість стежити та оптимізовувати середню ціну за конверсію, а значить зменшить витрати на рекламу]
11. Аналіз кампанії виходячи з результатів та пропозиції щодо оптимізації виходячи з:
- Часу: по годинах та днях
- Групах ключових слів або окремих словах
- Локаціях: по областях та містах
- Вартості конверсій та кліків
- Інтересів та особливостей користувачів: вік, стать, захоплення
[Ключовий момент: зменшує витрати на рекламу та вартість кліку у кілька разів]
ID: 829701503
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 29 квітня 2024 р.
Спеціаліст з контекстної реклами Google AdWords
Місцезнаходження