Приватна особа
Стан: Вживане
Тип: Інше
OLX Доставка
Опис
Усе про товар
Характеристики
Залишити відгук
Фото
Робосчет. Лісові пригоди. Час грати! - зображення 4
Робосчет. Лісові пригоди. Час грати! - зображення 1
Робосчет. Лісові пригоди. Час грати! - зображення 2
Робосчет. Лісові пригоди. Час грати! - зображення 1
Робосчет. Лісові пригоди. Час грати!
Залишити відгук
Код: 308434073
Детальніше про товар
Продавець:
Leoteka
4.7/5
(
123 оцінок )
520₴
Немає в наявності
1
Повідомити, коли з'явиться
Гарантія. Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Поскаржитись на товар
Опис
Опис
Увагу
Терпіння
Швидкість реакції
Кмітливість
Вчимося рахунку
Вчимося співвідносити форму і колір
Відважні мандрівники! Ми запрошуємо вас прогулятися по сталевим закутках планети Залізяка. Пробіжіться по дивним вуличках, познайомтеся з місцевими жителями і зберіть колекцію унікальних роботів.
Гра №1 «Робосчет»
Оголошується аукціон раритетних роботів, в якому можуть брати участь всі бажаючі. Не проґавте цінні лоти — тільки швидка реакція і уважність допоможуть вам роздобути їх. Випередите суперників і зберіть колекцію роботів.
Мета гри: закрити жетонами свого кольору найбільше роботів на ігровому полі.
В комплекті:
Поле для гри
Двосторонні жетони (у кожного гравця свій колір)
3 кубики, за яким визначається форма (трикутник, квадрат, коло), колір і кількість очей роботів (від 1 до 3)
Гравці вибирають колір, яким будуть грати. Перший гравець кидає одночасно всі 3 кубики з формою, кольором і кількістю очей. Залежно від випавших позначень всі учасники починають шукати цього робота на полі для гри — хто першим знайде, той закриває його жетоном свого кольору. Після чого хід передається і кидає кубики наступній гравець за годинниковою стрілкою.
Важливо: якщо при кидку кубиків випадає робот, вже зайнятий кимось з гравців, той самий гравець кидає кубики ще раз.
СТОП-ГРА. Гра припиняється, коли все поле буде закрито жетонами гравців або один з гравців закриє своїми жетонами більше половини поля.
Гра №2 «Робоход»
Мета гри: першим дійти до фінішу.
Перед початком гри всі учасники ставлять на старт фішки свого кольору. Гравець у свій хід кидає одночасно 3 кубики з формою, кольором і кількістю очей. Якщо сусідній робот (тільки по горизонталі і вертикалі) підходить хоча б за однією ознакою, то гравець може перемістити на нього свою фішку. Гравець може відмовитися від пересування, якщо вважатиме, що воно йому невигідно.
ПРИКЛАД. Наприклад, після кидка кубиків у вас випали такі ознаки — трикутник, жовтий колір, 1 очей. Отже ваше завдання – знайти по горизонталі або вертикалі робота, що відповідає хоча б одному випав вам ознакою — форма, колір, кількість очей. Якщо ви знайшли такого робота, ви можете пересунути на нього свою фішку. Вітаємо! Ви стали ближче до фінішу!
Важливо: фішки гравців можуть стояти на одній клітині. Якщо після кидка кубиків, ви не знайшли потрібного робота або просто не захотіли робити крок, ви можете залишитися на своїй клітці і передати хід наступному гравцеві.
Впоралися? Ви можете ускладнити правила — видаліть будь-один кубик. Ймовірність пройти по горизонталі або вертикалі зменшиться, як і можливість дістатися до фінішу. Інший варіант — спробуйте пересувати фішку по діагоналі з використанням двох або трьох кубиків (на ваш розсуд).
+ Гра-бонус «Лісові пригоди»
Стародавня індійська гра «Змії і сходи» для малюків — це новий сюжет і відомі у всьому світі правила. Біда! У похмурому лісі розігралася гроза, піднявся сильний вітер, і маленькі птенчики випали з гнізда. Скоро настане ніч, і хижаки вийдуть на полювання, тому пташкам потрібно повернутися додому до заходу сонця.
Але зробити це не так-то просто: підступні павуки сплели павутину, яка заважає пересуватися вперед. Хто з пташенят зможе швидше дістатися до гнізда?
Мета гри: перемагає той, хто першим добереться до фінішу — в гніздо.
В комплекті:
Поле для гри (на зворотному боці поля з роботами)
Фішки
Білий кубик
Перед початком гри всі учасники кидають кубик, щоб визначити черговість ходу. Гравець, у якого випало найбільше значення, ходить першим. Потім хід переходить до наступного гравця за годинниковою стрілкою. Фішки потрібно виставити перед першою клітинкою. У свій хід гравець кидає кубик і пересуває свою фішку на відповідну кількість клітин-листочків.
Важливо: якщо фішка зупинилася на аркушику з драбиною, то гравець піднімається вгору до кінця сходів (див. зображення). Якщо ж гравець опинився на аркушику з павутиною, то він провалюється на лист з павуком — тепер йому доведеться пройти частину шляху заново (див. зображення).
СТОП-ГРА. Виграє той пташеня, хто першим добереться до гнізда.
Характеристики
Залишити відгук
Фото
Робосчет. Лісові пригоди. Час грати! - зображення 4
Робосчет. Лісові пригоди. Час грати! - зображення 1
Робосчет. Лісові пригоди. Час грати! - зображення 2
Робосчет. Лісові пригоди. Час грати! - зображення 1
Робосчет. Лісові пригоди. Час грати!
Залишити відгук
Код: 308434073
Детальніше про товар
Продавець:
Leoteka
4.7/5
(
123 оцінок )
520₴
Немає в наявності
1
Повідомити, коли з'явиться
Гарантія. Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Поскаржитись на товар
Опис
Опис
Увагу
Терпіння
Швидкість реакції
Кмітливість
Вчимося рахунку
Вчимося співвідносити форму і колір
Відважні мандрівники! Ми запрошуємо вас прогулятися по сталевим закутках планети Залізяка. Пробіжіться по дивним вуличках, познайомтеся з місцевими жителями і зберіть колекцію унікальних роботів.
Гра №1 «Робосчет»
Оголошується аукціон раритетних роботів, в якому можуть брати участь всі бажаючі. Не проґавте цінні лоти — тільки швидка реакція і уважність допоможуть вам роздобути їх. Випередите суперників і зберіть колекцію роботів.
Мета гри: закрити жетонами свого кольору найбільше роботів на ігровому полі.
В комплекті:
Поле для гри
Двосторонні жетони (у кожного гравця свій колір)
3 кубики, за яким визначається форма (трикутник, квадрат, коло), колір і кількість очей роботів (від 1 до 3)
Гравці вибирають колір, яким будуть грати. Перший гравець кидає одночасно всі 3 кубики з формою, кольором і кількістю очей. Залежно від випавших позначень всі учасники починають шукати цього робота на полі для гри — хто першим знайде, той закриває його жетоном свого кольору. Після чого хід передається і кидає кубики наступній гравець за годинниковою стрілкою.
Важливо: якщо при кидку кубиків випадає робот, вже зайнятий кимось з гравців, той самий гравець кидає кубики ще раз.
СТОП-ГРА. Гра припиняється, коли все поле буде закрито жетонами гравців або один з гравців закриє своїми жетонами більше половини поля.
Гра №2 «Робоход»
Мета гри: першим дійти до фінішу.
Перед початком гри всі учасники ставлять на старт фішки свого кольору. Гравець у свій хід кидає одночасно 3 кубики з формою, кольором і кількістю очей. Якщо сусідній робот (тільки по горизонталі і вертикалі) підходить хоча б за однією ознакою, то гравець може перемістити на нього свою фішку. Гравець може відмовитися від пересування, якщо вважатиме, що воно йому невигідно.
ПРИКЛАД. Наприклад, після кидка кубиків у вас випали такі ознаки — трикутник, жовтий колір, 1 очей. Отже ваше завдання – знайти по горизонталі або вертикалі робота, що відповідає хоча б одному випав вам ознакою — форма, колір, кількість очей. Якщо ви знайшли такого робота, ви можете пересунути на нього свою фішку. Вітаємо! Ви стали ближче до фінішу!
Важливо: фішки гравців можуть стояти на одній клітині. Якщо після кидка кубиків, ви не знайшли потрібного робота або просто не захотіли робити крок, ви можете залишитися на своїй клітці і передати хід наступному гравцеві.
Впоралися? Ви можете ускладнити правила — видаліть будь-один кубик. Ймовірність пройти по горизонталі або вертикалі зменшиться, як і можливість дістатися до фінішу. Інший варіант — спробуйте пересувати фішку по діагоналі з використанням двох або трьох кубиків (на ваш розсуд).
+ Гра-бонус «Лісові пригоди»
Стародавня індійська гра «Змії і сходи» для малюків — це новий сюжет і відомі у всьому світі правила. Біда! У похмурому лісі розігралася гроза, піднявся сильний вітер, і маленькі птенчики випали з гнізда. Скоро настане ніч, і хижаки вийдуть на полювання, тому пташкам потрібно повернутися додому до заходу сонця.
Але зробити це не так-то просто: підступні павуки сплели павутину, яка заважає пересуватися вперед. Хто з пташенят зможе швидше дістатися до гнізда?
Мета гри: перемагає той, хто першим добереться до фінішу — в гніздо.
В комплекті:
Поле для гри (на зворотному боці поля з роботами)
Фішки
Білий кубик
Перед початком гри всі учасники кидають кубик, щоб визначити черговість ходу. Гравець, у якого випало найбільше значення, ходить першим. Потім хід переходить до наступного гравця за годинниковою стрілкою. Фішки потрібно виставити перед першою клітинкою. У свій хід гравець кидає кубик і пересуває свою фішку на відповідну кількість клітин-листочків.
Важливо: якщо фішка зупинилася на аркушику з драбиною, то гравець піднімається вгору до кінця сходів (див. зображення). Якщо ж гравець опинився на аркушику з павутиною, то він провалюється на лист з павуком — тепер йому доведеться пройти частину шляху заново (див. зображення).
СТОП-ГРА. Виграє той пташеня, хто першим добереться до гнізда.
ID: 832894872
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 04 травня 2024 р.
Робосчет. Лісові пригоди. Час грати!
170 грн.
Місцезнаходження