Перейти до основного вмісту
Чат
  • Укр
  • Рус

Повідомлення

Додати оголошення
Професійний ремонт та діагностика турбін
Професійний ремонт та діагностика турбін
Професійний ремонт та діагностика турбін
РекламуватиПідняти

Бізнес

Опис

Здійснюємо діагностику та ремонт усіх типів турбін на будь-які автомобілі та техніку в найкоротші терміни. У переважній більшості випадків термін ремонту не перевищує 1-3 днів.

I Діагностика турбіни:
Найважливішим етапом при ремонті турбокомпресора (ТКР) є якісна та професійна діагностика не тільки самої поломки, але й причин, що призвели до її несправності. Оскільки поломка турбокомпресора — це всього лише наслідок, а причина часто криється в несправності сукупних агрегатів. Найбільш поширені причини несправності ТРК:
1 неякісне мастило;
2 недотримання регламенту експлуатації автомобіля щодо заміни фільтруючих елементів та технологічних рідин;
3 несправність електроніки керування турбіною;
4 попадання сторонніх предметів у турбіну;
Тільки від усунення причин поломок, якісного монтажу і запуску турбіни безпосередньо залежить, наскільки довго і коректно працюватиме ваш турбокомпресор.

II Заміна корпусу турбокомпресора у зборі (картриджа турбокомпресора):
Найшвидший і найнадійніший спосіб ремонту турбокомпресора полягає в заміні всієї внутрішньої частини турбіни після ретельного очищення рідних равликів від нагару та забруднень. Наша компанія встановлює картриджі, що пройшли контрольне балансування на високоточному обладнанні.

III Заміна монтажного набору прокладок:
Дуже важливо щоразу при установці турбокомпресора виробляти заміну монтажного набору прокладок, вони одноразові і при повторному використанні будуть не герметичні. При заміні прокладок категорично заборонено використовувати герметики.

IV Заміна роторної групи:
Заміна роторної групи передбачає заміну вала турбіни та компресорного колеса. Заміна вала турбіни проводиться у випадках, коли на ротор діють такі фактори, як:
- низький тиск подачі мастила;
- наявність домішок й абразиву в маслі;
- накопичення відкладень під газомастильним упором (ГМУ);
- механічне пошкодження лопаток валу (крила вала);
- затирання розгінної частини і вала при великому радіальному і осьовому люфті;
Заміна компресорного колеса турбіни проводиться при пошкодженні колеса компресора й збереженні цілісності вала.

V Чищення, заміна та налаштування соплового апарату (геометрії):
Заміна проводиться при механічному виробленні кулачків (лопаток) геометрії або при механічному попаданні сторонніх частинок з боку випуску відпрацьованих газів.
За відсутності механічних пошкоджень соплового апарату усунути заклинювання можливо шляхом його очищення.

VI Налаштування, ремонт і заміна вакуумного та електронного актуаторів:
Наша компанія успішно займається ремонтом і налаштуванням усіх типів актуаторів (вакуумних та сервоприводів), усуненням механічних пошкоджень та заміною запчастин (при негерметичності корпусу), програмуванням та налаштуванням усіх типів клапанів. Налаштування актуатора необхідне для коректної роботи механізму, зміни кута атаки газів, що відпрацювали, і правильного надування.

VII Заміна ремкомплекту:
Виготовляється за умови збереження валу і компресорного колеса. У цьому випадку змінюється ковзна втулка, газомасляне ущільнення (котушка), кільця ущільнення, упорний підшипник, відновлюється вісь вала і корпус.

VIII Заміна гарячого та холодного равлика:
Часто трапляються ситуації неправильно виставленого запалювання на авто, при цьому паливо догоряє в колекторі та турбіні, і, як наслідок, з’являються тріщини. Або при відриві колеса валу відбувається механічне пошкодження равлика. Завдяки великому асортименту равликів наші майстри зможуть швидко зробити заміну.
ID: 854145092

Зв’язатися з продавцем

Владимир

на OLX з серпень 2018 р.

Онлайн 24 вересня 2025 р.

xxx xxx xxx

Опубліковано 17 вересня 2025 р.

Професійний ремонт та діагностика турбін

Місцезнаходження

Безкоштовний застосунок на твій телефон