Бізнес
Опис
Продається успішний і дуже перспективний бізнес - інтернет-магазин дитячого взуття Nanoni.com.ua
Якщо Ви замислювалися відкрити особистий бізнес, який приноситиме не лише прибуток, а й неймовірні слова подяки за якість Вашого товару – ми вже створили такий бренд, який полюбили тисячі наших клієнтів.
У 2017 році було створено унікальний для нашого ринку продукт – магазин корисного дитячого взуття. Основний принцип його в тому, що ми є єдиними представниками на території України світових брендів анатомічного (його ще називають «босоногим») взуття. Взуття без супінаторів і «твердих» задників – яке рекомендують американські, європейські і навіть наші прогресивні ортопеди – як корисне взуття для природнього та правильного розвитку маленьких ніжок. Ми співпрацюємо з такими брендами: Little Blue Lamb (Нова Зеландія), Freycco (Китай), Caroch (Франція), Snoffy (Китай). Вікова категорія – дітки від півроку до 8 років.
Дані бренди дуже популярні в Європі (Словенія, Чехія, Мальта, Іспанія, Польща, Бельгія), США, Австралії, Новій Зеландії та Китаї.
Деякі наші клієнти оформляли замовлення виключно через бренди, взуття яких вони раніше купували в Америці.
Взуття брендів Freycco, Caroch, Snoffy - виготовлене з натуральної шкіри, Бренд Little blue Lamb - останні пару років підтримують ініціативу захисту збереження довкілля - тому взуття з мікрофібри.
У 2018 році було розроблено сайт на платформі openCart. Жодних додаткових щомісячних витрат сайт не вимагає дуже легкий в обслуговуванні, наповненні.
Зареєстровано домен, вартість за обслуговування близько 1500 грн. на рік
На сайті є можливість додавання нових категорій товарів (одягу, іграшок, дитячих транспортних засобів).
З 2017 року створені та діють сторінки у Фейсбуці та Інстаграм.
Інстраграм – є основним джерелом клієнтів та просуванням бренду. Вся аудиторія – органіка, у підписниках немає ботів, статистика вся реальна без накруток, сторінка ніколи не брала участі в гівевеях чи сумнівних акціях.
Магазин просувався виключно через рекламні інструменти Інстаграм (через кнопку або через кабінет Фейсбуку).
Також є резервна сторінка SALE (можна використовувати як магазин під іншу категорію товарів).
За 5 роки існування магазину – бренд Nanoni зайняв нішу на українському ринку дитячого взуття. На сьогоднішній день ми маємо: понад 4 000 задоволених клієнтів, річний товарообіг (без інвестицій у рекламу – виключно на органіці) – близько 800 пар, аудиторія магазину дуже лояльна – середня кількість покупок одним клієнтом – 3 пари взуття*, близько 10% клієнтів – купують понад 6 пар взуття за весь цикл.
*дана кількість обмежена, за рахунок верхньої категорії розмірної сітки – в магазині взуття представлене до 30 розміру
Після придбання бізнесу надаються всі контакти міжнародних партнерів (офіційні представники брендів взуття), партнери з міжнародної доставки (авіа/море).
Маржа на продажу товарів в інтернет-магазині більше 50%
У вартість включено:
- оптовий продаж товару (більше 750 пар взуття)*
- Власний брендований сайт (з актуальною інформацією про наявність товарів, з історією продажу, базою клієнтів, аналітикою)
- мобільна версія сайту
- магазин оптимізовано під пошукову систему Google
- домен Nanoni.com.ua (передається на хостинг новому власнику), домен оплачено до 06.2024 року
- Власні сторінки бренду в соціальних мережах ( Instagram.com/nanonikiev , FB.com/nanonikiev, резервна сторінка Instagram.com/nanonisale)
- логотип бренду та всі вихідники рекламних матеріалів (наклейки, візитки, банера)
- величезна база фотографій товару (як особисто знята так і каталог фото від виробника)
Бонусом надаємо:
- усі контакти представників брендів
- контакти менеджерів логістичної компанії
- контакти дизайнера (для розробки рекламних матеріалів)
- контакти поліграфічних компаній
а ще за існування нашого інтернет-магазину – ми зрозуміли, що наша аудиторія та наші клієнти – найлояльніша та вдячніша, практично 70% ми отримуємо відгук чи відгук – у вигляді повідомлень подяки та, звичайно ж фотографії малюків у нашому взутті.
Якщо Ви замислювалися відкрити особистий бізнес, який приноситиме не лише прибуток, а й неймовірні слова подяки за якість Вашого товару – ми вже створили такий бренд, який полюбили тисячі наших клієнтів.
У 2017 році було створено унікальний для нашого ринку продукт – магазин корисного дитячого взуття. Основний принцип його в тому, що ми є єдиними представниками на території України світових брендів анатомічного (його ще називають «босоногим») взуття. Взуття без супінаторів і «твердих» задників – яке рекомендують американські, європейські і навіть наші прогресивні ортопеди – як корисне взуття для природнього та правильного розвитку маленьких ніжок. Ми співпрацюємо з такими брендами: Little Blue Lamb (Нова Зеландія), Freycco (Китай), Caroch (Франція), Snoffy (Китай). Вікова категорія – дітки від півроку до 8 років.
Дані бренди дуже популярні в Європі (Словенія, Чехія, Мальта, Іспанія, Польща, Бельгія), США, Австралії, Новій Зеландії та Китаї.
Деякі наші клієнти оформляли замовлення виключно через бренди, взуття яких вони раніше купували в Америці.
Взуття брендів Freycco, Caroch, Snoffy - виготовлене з натуральної шкіри, Бренд Little blue Lamb - останні пару років підтримують ініціативу захисту збереження довкілля - тому взуття з мікрофібри.
У 2018 році було розроблено сайт на платформі openCart. Жодних додаткових щомісячних витрат сайт не вимагає дуже легкий в обслуговуванні, наповненні.
Зареєстровано домен, вартість за обслуговування близько 1500 грн. на рік
На сайті є можливість додавання нових категорій товарів (одягу, іграшок, дитячих транспортних засобів).
З 2017 року створені та діють сторінки у Фейсбуці та Інстаграм.
Інстраграм – є основним джерелом клієнтів та просуванням бренду. Вся аудиторія – органіка, у підписниках немає ботів, статистика вся реальна без накруток, сторінка ніколи не брала участі в гівевеях чи сумнівних акціях.
Магазин просувався виключно через рекламні інструменти Інстаграм (через кнопку або через кабінет Фейсбуку).
Також є резервна сторінка SALE (можна використовувати як магазин під іншу категорію товарів).
За 5 роки існування магазину – бренд Nanoni зайняв нішу на українському ринку дитячого взуття. На сьогоднішній день ми маємо: понад 4 000 задоволених клієнтів, річний товарообіг (без інвестицій у рекламу – виключно на органіці) – близько 800 пар, аудиторія магазину дуже лояльна – середня кількість покупок одним клієнтом – 3 пари взуття*, близько 10% клієнтів – купують понад 6 пар взуття за весь цикл.
*дана кількість обмежена, за рахунок верхньої категорії розмірної сітки – в магазині взуття представлене до 30 розміру
Після придбання бізнесу надаються всі контакти міжнародних партнерів (офіційні представники брендів взуття), партнери з міжнародної доставки (авіа/море).
Маржа на продажу товарів в інтернет-магазині більше 50%
У вартість включено:
- оптовий продаж товару (більше 750 пар взуття)*
- Власний брендований сайт (з актуальною інформацією про наявність товарів, з історією продажу, базою клієнтів, аналітикою)
- мобільна версія сайту
- магазин оптимізовано під пошукову систему Google
- домен Nanoni.com.ua (передається на хостинг новому власнику), домен оплачено до 06.2024 року
- Власні сторінки бренду в соціальних мережах ( Instagram.com/nanonikiev , FB.com/nanonikiev, резервна сторінка Instagram.com/nanonisale)
- логотип бренду та всі вихідники рекламних матеріалів (наклейки, візитки, банера)
- величезна база фотографій товару (як особисто знята так і каталог фото від виробника)
Бонусом надаємо:
- усі контакти представників брендів
- контакти менеджерів логістичної компанії
- контакти дизайнера (для розробки рекламних матеріалів)
- контакти поліграфічних компаній
а ще за існування нашого інтернет-магазину – ми зрозуміли, що наша аудиторія та наші клієнти – найлояльніша та вдячніша, практично 70% ми отримуємо відгук чи відгук – у вигляді повідомлень подяки та, звичайно ж фотографії малюків у нашому взутті.
ID: 728221745
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 16 травня 2024 р.
Продається інтернет-магазин дитячого взуття «під ключ»
17 000 $
Договірна
Місцезнаходження