Приватна особа
Марка: Peugeot
Пробіг: 3 000 км
Стан: З пробігом
Об'єм двигуна: 170 см³
Коробка передач: Автомат
Розмитнений: Так
Тип приводу: Ремінь
Рік випуску: 2005
Умови продажу: Звичайний продаж
Технічний стан: На ходу, технічно справний, Після ДТП
Безпека: ABS
Комфорт: Запуск кнопкою
Опис
Проект модифікації та модернізації скутера ! Рама , маєтнікова вилка , от мопеда Peugeot Speedfight 2005р. 50 кубов.
На раму було приварено і геометрично виставлено кріплення ,для ДВС от китайського скутера Viper Storm 150кубов. Також задня частина рами укріплена квадратною трубою , пришлось змістить кріплення заднього амортизатора . (Амортизатор от мото кросового Enduro , газо- масляний з підсилюючим ресівером , гайка ригулює жорсткость пружини та висоту нижнього кріплення до картера ). До работки і улудшенія заводських дефектів з ДВС , а саме: Встановлення та точно збалансований і отцентрований на стенді КШМ , встановлено поршневу групу 170кубов. В карбюраторі дозіруйщий головний жекльор увелічений , в самому корпусі карбюратора розширені деякі канали , на приклад , насоса прискорення і отвір до вакумної мембрани ігли, яка регулює подачу робочої суміші .Про шарошені та протерті клапана, згладжені отвори в пуска і випуска на ГБЦ, зменшели камеру згорання , цим підвищили компресію от 12 атмосфер до 14.7 . Свічка запалювання стоїть ірідіум,бо простої на довго не вистачає сгорає. ДВС перед першим запуском проходив 8:30 годин холодної обкатки , на різних оборотах . Катушка запалювання от мопеда Yamaha Jockqq 2T .На рідній катушкі що була , на максимальних оборотах бахкав у вихлоп , таке від чутя наче позне запалювання ставало на максимальних . Стоїть спортивний варіатор з більшими тарілочками , нове щеплення та жорсткіші пружини, 6 маленьких і 1 здорова та що в середині. Ремень виходить на максимум навіть трошки вилазить за саму тарілку , роліки самого варіатора 3Р. легкі 3Р. важкі ,вагу не пам'ятаю . Передній амортизатор оригінал от Peugeot ,і передне колесо 12R. Тормоза дискові .С переді гума нова ,в прошлом сезоні мінняв .Задне колесо 13R. Правда задня гума под утомлена , але цей сезон одїзде . Також дискові тормоза з балоном ABS ( токо їх потрідно підключить) ,тормозна магістраль та супорт є в налічії , ручки з робочими целіндриками стоять . Вихлоп почті прямоточний. Скутер розвиває максимальну швидкість 147км. До 90км розвиває за 2.5сикунди дуже швидко . Іза правильного розміщення ДВС і широкої бази колес , управляймость на любій швидкості ідеальна . Але скутер побував у не сильному ДТП , передній пластик по битий не сильно ремонту підлягає , задні бокові 2 крила та задня фара ремонту не підлягає . Ліва сторона руля підігнута в низ трішки і кришка варіатора внезу протерта , там де знаходиться механізм щеплення . По електриці працює тільки передння фара , кнопка stop двігатель ,і електро стартер . Кікстартер слизаний поломесец , і за того що велика компресія тяжко про вернуть . Запускається з 2-х Зубов влюбому стані, ( холодний , гарячий ) . Розход на 100км- 6л.
Терміново продаю .Бо потрібні гроші на військове спорядження Собі !!! Реальному по купцю за 6000 грн.отдам . Можливо біля мопеда іще домовимось !!! Возможнаьпродажа по запчастинам .
На раму було приварено і геометрично виставлено кріплення ,для ДВС от китайського скутера Viper Storm 150кубов. Також задня частина рами укріплена квадратною трубою , пришлось змістить кріплення заднього амортизатора . (Амортизатор от мото кросового Enduro , газо- масляний з підсилюючим ресівером , гайка ригулює жорсткость пружини та висоту нижнього кріплення до картера ). До работки і улудшенія заводських дефектів з ДВС , а саме: Встановлення та точно збалансований і отцентрований на стенді КШМ , встановлено поршневу групу 170кубов. В карбюраторі дозіруйщий головний жекльор увелічений , в самому корпусі карбюратора розширені деякі канали , на приклад , насоса прискорення і отвір до вакумної мембрани ігли, яка регулює подачу робочої суміші .Про шарошені та протерті клапана, згладжені отвори в пуска і випуска на ГБЦ, зменшели камеру згорання , цим підвищили компресію от 12 атмосфер до 14.7 . Свічка запалювання стоїть ірідіум,бо простої на довго не вистачає сгорає. ДВС перед першим запуском проходив 8:30 годин холодної обкатки , на різних оборотах . Катушка запалювання от мопеда Yamaha Jockqq 2T .На рідній катушкі що була , на максимальних оборотах бахкав у вихлоп , таке від чутя наче позне запалювання ставало на максимальних . Стоїть спортивний варіатор з більшими тарілочками , нове щеплення та жорсткіші пружини, 6 маленьких і 1 здорова та що в середині. Ремень виходить на максимум навіть трошки вилазить за саму тарілку , роліки самого варіатора 3Р. легкі 3Р. важкі ,вагу не пам'ятаю . Передній амортизатор оригінал от Peugeot ,і передне колесо 12R. Тормоза дискові .С переді гума нова ,в прошлом сезоні мінняв .Задне колесо 13R. Правда задня гума под утомлена , але цей сезон одїзде . Також дискові тормоза з балоном ABS ( токо їх потрідно підключить) ,тормозна магістраль та супорт є в налічії , ручки з робочими целіндриками стоять . Вихлоп почті прямоточний. Скутер розвиває максимальну швидкість 147км. До 90км розвиває за 2.5сикунди дуже швидко . Іза правильного розміщення ДВС і широкої бази колес , управляймость на любій швидкості ідеальна . Але скутер побував у не сильному ДТП , передній пластик по битий не сильно ремонту підлягає , задні бокові 2 крила та задня фара ремонту не підлягає . Ліва сторона руля підігнута в низ трішки і кришка варіатора внезу протерта , там де знаходиться механізм щеплення . По електриці працює тільки передння фара , кнопка stop двігатель ,і електро стартер . Кікстартер слизаний поломесец , і за того що велика компресія тяжко про вернуть . Запускається з 2-х Зубов влюбому стані, ( холодний , гарячий ) . Розход на 100км- 6л.
Терміново продаю .Бо потрібні гроші на військове спорядження Собі !!! Реальному по купцю за 6000 грн.отдам . Можливо біля мопеда іще домовимось !!! Возможнаьпродажа по запчастинам .
ID: 842545232
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 10 вересня 2024 р.
Продам терміново Peugeot Speedfight 2005
7 500 грн.
Договірна
Місцезнаходження