Приватна особа
Тип автомобіля: З пробігом
Пробіг: 215 тис.км.
Умови продажу: Звичайний продаж
Розмитнена: Так
Держ. номер реєстрації: АЕ1857ІІ
Об'єм двигуна: 2.40 л.
Модель: Outlander
Рік випуску: 2007
Тип кузова: Позашляховик / Кроссовер
Кількість дверей: 5
Kолір: Сріблястий
Коробка передач: Варіатор
Тип приводу: Повний
Вид палива: Газ / бензин
Потужність: 170 к.с.
Витрата палива: 11 л/100км
Лакофарбове покриття: Незначні сліди експлуатації (дрібні подряпини, сколи)
Технічний стан: На ходу, технічно справна
Комфорт: Клiмат контроль, Круїз контроль, Електросклопiдйомники, Ел. регулювання сидінь, Тонування скла, Омивач фар, Підігрів дзеркал, Підігрів сидінь, Шкіряний салон, Датчик світла, Мультируль, Бортовий комп'ютер, Парктроник, Підсилювач керма, Камера заднього виду
Мультимедіа: Акустика, Підсилювач, Bluetooth, Магнітола, Сабвуфер, USB
Безпека: ABS, Подушка безпеки (Airbag), Денні ходові вогні, ESP, Замок на КПП, Сигналізація, Ксенон
Інше: Газова установка (ГБО)
Опис
Авто в мене трохи більше двух років • Гарна комплектація: • заводьский ксенон • електрорегулювання водійського сидіння • підігрів передніх сидінь • підігрів зони двірників • підігрів дзеркал та заднього скла • встановлено гарну магнітолу (не глючна, шустра) з камерою заднього виду та можливістью спілкування по моб. зв'язку • встановлено саббуфер (музика грає ДУУУЖЕ добре) • Зроблено дуже багато, авто не просто любив, можна сказати на руках носив • 15 тис. тому регулювання клапанів з заміною всіх сервісних роликів та ременя • 15 тис. тому замінено передні важилі (обидва оригінал) • чистка дросельнї заслонки + клапана ЕГР (нові оригинальні прокладки) • чистка форсунок + заміна всех кілец форсунок, оригінал • заміна прокладок впускного коллектора, оригінал • заміна клапана адсорбера, оригінал • заміна клапана ВКГ, оригінал • замінено всі стійки на Kayaba + з пильниками (оригінал) + опорні підшипники (оригінал) • прибрані алюмінієві проставки сзаду, поставлені пружини Kayaba разом з оригінальними резинками • заміна втулок (оригінал) та стійок (555) заднього стабілізатора • нові задні опори (оригінал разом з усіма резинками також оригінал) • замінені кільця вихлопної системи разом з прокладками (оригінал) • замінено проміжну трубу (так звані штани, оригінал) • заміна лівої полуосі в зборі (оригінал) (замінив помилково, виявилось що це була стійка стабілізатора, але вже купив, то поставив) • 3 тис. км тому заміна масла в варіаторі NS-2 CVT Fluid разом з усіма фільтрами (грубої та тонкої очистки, оригінал) (заміна масла не просто замінив і поїхав, а з прогонкою, заміщенням старого масла з так званого "бублика") • тільки но замінив двірники на DENSO (50$) • тільки но замінив передні стійки (SWAG) та втулки (оригінал) стабілізатора • влітку цього року полірування та нанесення лаку на передні фари (як нові) • Заміна масла кожні 7,5 тис. км (5-30). Масла не їсть ні грама ! • Шумо-віброізоляція всіх дверей, стелі та задніх арок.