Приватна особа
Стан: Вживане
OLX Доставка
Опис
Олх-доставкой не відправляю.
Про книгу :
Автор — Джон Тейлор Гатто Кількість сторінок — 448 Видавництво — ІРБІС КОМІКСИ на замовлення "ДІОР - К", Львів
Рік видання — 2016
Обкладинка — Тверда
Формат — 223x288 мм (енциклопедичний)
Мова — Українська
Стан - відмінний
Сучасна система шкільного навчання давно не відповідає вимогам теперішнього світу - застарілі методи викладання, непотрібні дисципліни, неймовірна завантаженість учнів. Освіта, що жодним чином не намагається розкрити потенціал, креативність та талановитість сучасних дітей, не готує їх критично мислити та жити в сучасних умовах. Проте щоб зміни в системі відбулись, потрібне чітке розуміння самої системи шкільної освіти - її історії та встановлення. У книзі показана уся "кухня" шкільного навчання та наведені альтернатевні шляхи розвитку та освіти дітей. Книга в першу чергу для мислячих батьків, що прагнуть нових підходів до освіти та виховання своїх дітей.
“Прихована історія американської освіти” може бути доброю основою для тих, хто хоче збагнути, а відтак подолати вади сучасного шкільного навчання — не тільки у США, а й в Україні, адже деякі проблеми є спільними, а дещо ми запозичуємо просто тепер.
“Прихована історія американської освіти” розповідає про систему шкільного навчання у США від самих її витоків до сьогодення. Автор Джон Тейлор Ґатто надзвичайно ґрунтовно аналізує різні періоди і філософські течії як безпосередньо в освіті, так і в американській (а почасти і світовій) історії загалом, адже всі процеси, що відбуваються у суспільстві, є тісно пов’язаними між собою. Він викриває проблеми сучасної освіти і показує, як, коли і чому саме вони виникли. Усі твердження пана Ґатто підкріплені численними фактами як з власного досвіду, так і з досвіду його учнів і колег, а також історичними прикладами.
Сам автор - володар видатних нагород «Учитель року» в Нью-Йорку - називає свою книгу глибоким дослідженням в'язниці сучасного шкільного навчання.
Не існує єдиного правильного способу дорослішання.
Це ґрунтовний аналіз шкільної системи США на всіх етапах історії. У книзі переосмислено:
- як суспільні та історичні процеси впливають на розвиток освіти,
- чому школа не займається насправді важливими питанннями, але натомість нав'язує дітям жахливі обмеження,
- в яких оковах системи знаходиться інститут школи,
- та багато іншого.
Багато проблем американської системи освіти так само стосуються і українських реалій. Хвороба колективізму заважає і нашим дітям вирости по-справжньому самостійними і творчими людьми, здатними піднести вільне суспільство до неймовірних висот.
Відправляю Новою Поштою або Укрпоштою, з оплатою на картку або з післяплатою при отриманні, як Вам буде зручніше.
Про книгу :
Автор — Джон Тейлор Гатто Кількість сторінок — 448 Видавництво — ІРБІС КОМІКСИ на замовлення "ДІОР - К", Львів
Рік видання — 2016
Обкладинка — Тверда
Формат — 223x288 мм (енциклопедичний)
Мова — Українська
Стан - відмінний
Сучасна система шкільного навчання давно не відповідає вимогам теперішнього світу - застарілі методи викладання, непотрібні дисципліни, неймовірна завантаженість учнів. Освіта, що жодним чином не намагається розкрити потенціал, креативність та талановитість сучасних дітей, не готує їх критично мислити та жити в сучасних умовах. Проте щоб зміни в системі відбулись, потрібне чітке розуміння самої системи шкільної освіти - її історії та встановлення. У книзі показана уся "кухня" шкільного навчання та наведені альтернатевні шляхи розвитку та освіти дітей. Книга в першу чергу для мислячих батьків, що прагнуть нових підходів до освіти та виховання своїх дітей.
“Прихована історія американської освіти” може бути доброю основою для тих, хто хоче збагнути, а відтак подолати вади сучасного шкільного навчання — не тільки у США, а й в Україні, адже деякі проблеми є спільними, а дещо ми запозичуємо просто тепер.
“Прихована історія американської освіти” розповідає про систему шкільного навчання у США від самих її витоків до сьогодення. Автор Джон Тейлор Ґатто надзвичайно ґрунтовно аналізує різні періоди і філософські течії як безпосередньо в освіті, так і в американській (а почасти і світовій) історії загалом, адже всі процеси, що відбуваються у суспільстві, є тісно пов’язаними між собою. Він викриває проблеми сучасної освіти і показує, як, коли і чому саме вони виникли. Усі твердження пана Ґатто підкріплені численними фактами як з власного досвіду, так і з досвіду його учнів і колег, а також історичними прикладами.
Сам автор - володар видатних нагород «Учитель року» в Нью-Йорку - називає свою книгу глибоким дослідженням в'язниці сучасного шкільного навчання.
Не існує єдиного правильного способу дорослішання.
Це ґрунтовний аналіз шкільної системи США на всіх етапах історії. У книзі переосмислено:
- як суспільні та історичні процеси впливають на розвиток освіти,
- чому школа не займається насправді важливими питанннями, але натомість нав'язує дітям жахливі обмеження,
- в яких оковах системи знаходиться інститут школи,
- та багато іншого.
Багато проблем американської системи освіти так само стосуються і українських реалій. Хвороба колективізму заважає і нашим дітям вирости по-справжньому самостійними і творчими людьми, здатними піднести вільне суспільство до неймовірних висот.
Відправляю Новою Поштою або Укрпоштою, з оплатою на картку або з післяплатою при отриманні, як Вам буде зручніше.
ID: 847330828
Зв’язатися з продавцем
Опубліковано 20 травня 2024 р.
"Прихована історія американської освіти", Джон Тейлор Ґатто
300 грн.
Місцезнаходження