Приватна особа
Стан: Вживане
OLX Доставка
Опис
Фіцула М. М.
Ф 66 Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. — К.:
Видавничий центр «Академія», 2000. — 544 с. (Альма-матер).
Гарний стан, є невеликі помітки (дуже мало).
Перше видання, нічим не відрізняється від наступних.
У посібнику розкрито основні питання загальних засад педагогіки, теорії навчання й виховання учнів, управління навчально-виховним процесом у загальноосвітній школі з урахуванням сучасних досягнень педагогіки і психології та досвіду розбудови української національної школи. Подано матеріал з історії виховання, школи і педагогіки, а також розвитку шкільництва і педагогічної думки в Україні від часів Київської Русі до сьогодення.
1. Загальні засади педагогіки
1.1. Предме т і завданн я педагогіки
Педагогіка як наука, її становлення і розвиток
Предмет і основні категорії педагогіки
Система педагогічних наук. Зв'язок педагогіки з іншими науками. Завдання педагогіки
Напрями, течії зарубіжної педагогіки
1.2. Логіка і методика педагогічних досліджень
Наукові дослідження — шлях до розв'язання проблем педагогіки
Методологія педагогіки
Методи науково-педагогічногодослідження
Етап и педагогічного дослідження
1.3. Розвиток, виховання і формуванн я особистості
Процес розвитк у і формування особистості
Спадковість і розвиток
Вплив середовища на розвиток і формування особистості
Розвиток і виховання
Діяльність як чинник розвитку особистості
Зарубіжні теорії розвитку особистості
1.4. Мета виховання
Поняття мети виховання
Завдання основних напрямів всебічного розвитку особистості
Зарубіжна педагогіка про мету виховання
2 .Теорія освіти і навчання (дидактика)
2.1. Суть процесу навчання
Поняття дидактики
Процес навчання
Функції процесу навчання
Структура діяльності вчителя в навчальному процесі
Психолого-педагогічні основи навчально-пізнавальної діяльності учнів
2.2. Зміст освіти в національній школі
Поняття змісту освіти
Характеристика навчальних планів, програм і підручників
Взаємозв'язок загальної, політехнічної та професійної освіти
Зміст освіти зарубіжної школи
2.3. Закономірності та принципи навчання
Закономірності навчання
Характеристика основних принципів навчання
2.4 . Методи і засоби навчання
Поняття методів навчання та їх класифікація
Методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності
Методи стимулювання навчальної діяльності учнів
Методи контролю і самоконтролю у навчанні
Засоби навчання. Використання комп'ютерної техніки у навчанні
Вибір методів навчання.
2.5. Види і форми організації навчання
Види навчання
Поняття про форми організації навчання
Урок як основна форма організації навчання
Підготовка вчителя до уроку
Позаурочні форми навчання
Пошуки ефективних форм навчання в зарубіжній школі
2.6. Контроль за навчальнопізнавальною діяльністю
Суть і основні види контролю успішності учнів
Оцінка результатів навчальнопізнавальної діяльності учнів
Зарубіжна практика контролю успішності учнів
2.7. Вибрані проблеми дидактики
Диференційоване навчання в школі
Проблема навчання обдарованих дітей
Неуспішність учнів і шляхи її подолання
3. Теорія виховання
3.1. Суть процесу виховання
Процес виховання, його специфіка, компоненти і рушійні сили
Етапи процесу виховання. Управління процесом виховання
Самовиховання: суть, умови, етапи, прийоми
Перевиховання: суть, функції, етапи, принципи
Результати процесу виховання
Шляхи підвищення ефективності процесу виховання
3.2. Основні закономірності та принципи виховання
Основні закономірності процесу виховання
Характеристика принципів виховання
3.3. Основні напрями виховання
Розумове виховання
Формування наукового світогляду
Моральне виховання
Статеве виховання і підготовка до сімейного життя
Виховання свідомої дисципліни, почуття обов'язку та відповідальності
Правове виховання
Виховання несприйнятливості до наркогенних речовин
Екологічне виховання
Трудове виховання
Економічне виховання
Профорієнтаційна робота в школі
Естетичне виховання учнів
Фізичне виховання
Зміст виховання в зарубіжній школі
3.4. Загальні методи виховання
Поняття методу та прийому виховання
Характеристика основних груп методів виховання
3.5. Організаційні форми виховної роботи
Поняття позакласної та позашкільної виховної роботи
Масові, групові та індивідуальні форми виховної роботи
Позашкільні навчально-виховні заклади
3.6. Виховання учнівського колективу
Поняття колективу: суть, ознаки, функції, структура
Шляхи згуртування колективу
Органи учнівського самоврядування
Виховний вплив колективу
3.7. Спільна виховна робота школи, сім'ї та громадськості
Завдання, зміст і методика виховання дітей в сім'ї
Шляхи підвищення педагогічних знань батьків
Види й методи роботи з батьками учнів
Залучення громадськості до виховання дітей.
Церква і виховання підростаючого покоління
Дитячі та юнацькі організації
3.8. Робота класного керівника
Завдання і функції класного керівника
Планування роботи класного керівника
4. Школознавство
4.1. Наукові засади внутрішкільного управління
Принципи управління освітою
Органи освіти: їх функції та структура
Керівництво навчально-виховною роботою школи
Планування роботи школи
Особливості внутрішкільного контролю
4.2. Методична робота в школі
Роль методичної роботи в підвищенні рівня професійної підготовки вчителя
Основні форми методичної роботи в школі
4.3. Вивчення, узагальнення і поширення передового педагогічного досвіду. Впровадження досягнень педагогічної науки в шкільну практику
Поняття передового педагогічного досвіду
Вивчення, узагальнення і поширення передового педагогічного досвіду
Втілення досягнень педагогічної науки в шкільну практику
Наукова організація педагогічної праці
5.3 історії падегогіки
5.1. Педагогіка давнього світу
Виховання у первісному суспільстві
Виховання і навчання в країнах Давнього Сходу
Виховання і навчання у Давній Греції та Римі
Елементи педагогіки у філософських системах давнього світу
5.2. Розвиток школи, виховання і педагогічних ідей у середньовічній Європі, в епоху Відродження та Реформації
Особливості освітньо-виховної практики та педагогічної думки в епоху середньовіччя.
Виникнення університетів
Школа і педагогічна думка в Європі в епоху Відродження та Реформації
5.3. Становлення і розвиток зарубіжної педагогічної науки (XVII—XX ст.)
Педагогічна система Я.-А. Коменського
Розвиток педагогічної теорії і практики в працях інших видатних педагогів
Реформаторська педагогіка зарубіжних країн кінця XIX — XX ст.
Розвиток педагогічної думки в Росії у XVIII — XIX ст.
Прогресивна педагогіка в Росії на початку XX ст.
5.4. Історія української школи і педагогіки
Виховання, школа і педагогічна думка в Київській Русі
Освіта і педагогічна думка у період українського Відродження (XVI — перша половина XVII ст.) 485
Українська педагогіка другої половини XVII — кінця XVIII ст.
Освіта і педагогічна думка в Україні першої половини XIX ст.
Педагогічна система К.Д. Ушинського
Освіта і педагогічна думка в Україні в другій половині XIX — на початку XX ст.
Освіта, шкільництво і педагогічна думка в Україні у XX ст.
Ф 66 Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. — К.:
Видавничий центр «Академія», 2000. — 544 с. (Альма-матер).
Гарний стан, є невеликі помітки (дуже мало).
Перше видання, нічим не відрізняється від наступних.
У посібнику розкрито основні питання загальних засад педагогіки, теорії навчання й виховання учнів, управління навчально-виховним процесом у загальноосвітній школі з урахуванням сучасних досягнень педагогіки і психології та досвіду розбудови української національної школи. Подано матеріал з історії виховання, школи і педагогіки, а також розвитку шкільництва і педагогічної думки в Україні від часів Київської Русі до сьогодення.
1. Загальні засади педагогіки
1.1. Предме т і завданн я педагогіки
Педагогіка як наука, її становлення і розвиток
Предмет і основні категорії педагогіки
Система педагогічних наук. Зв'язок педагогіки з іншими науками. Завдання педагогіки
Напрями, течії зарубіжної педагогіки
1.2. Логіка і методика педагогічних досліджень
Наукові дослідження — шлях до розв'язання проблем педагогіки
Методологія педагогіки
Методи науково-педагогічногодослідження
Етап и педагогічного дослідження
1.3. Розвиток, виховання і формуванн я особистості
Процес розвитк у і формування особистості
Спадковість і розвиток
Вплив середовища на розвиток і формування особистості
Розвиток і виховання
Діяльність як чинник розвитку особистості
Зарубіжні теорії розвитку особистості
1.4. Мета виховання
Поняття мети виховання
Завдання основних напрямів всебічного розвитку особистості
Зарубіжна педагогіка про мету виховання
2 .Теорія освіти і навчання (дидактика)
2.1. Суть процесу навчання
Поняття дидактики
Процес навчання
Функції процесу навчання
Структура діяльності вчителя в навчальному процесі
Психолого-педагогічні основи навчально-пізнавальної діяльності учнів
2.2. Зміст освіти в національній школі
Поняття змісту освіти
Характеристика навчальних планів, програм і підручників
Взаємозв'язок загальної, політехнічної та професійної освіти
Зміст освіти зарубіжної школи
2.3. Закономірності та принципи навчання
Закономірності навчання
Характеристика основних принципів навчання
2.4 . Методи і засоби навчання
Поняття методів навчання та їх класифікація
Методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності
Методи стимулювання навчальної діяльності учнів
Методи контролю і самоконтролю у навчанні
Засоби навчання. Використання комп'ютерної техніки у навчанні
Вибір методів навчання.
2.5. Види і форми організації навчання
Види навчання
Поняття про форми організації навчання
Урок як основна форма організації навчання
Підготовка вчителя до уроку
Позаурочні форми навчання
Пошуки ефективних форм навчання в зарубіжній школі
2.6. Контроль за навчальнопізнавальною діяльністю
Суть і основні види контролю успішності учнів
Оцінка результатів навчальнопізнавальної діяльності учнів
Зарубіжна практика контролю успішності учнів
2.7. Вибрані проблеми дидактики
Диференційоване навчання в школі
Проблема навчання обдарованих дітей
Неуспішність учнів і шляхи її подолання
3. Теорія виховання
3.1. Суть процесу виховання
Процес виховання, його специфіка, компоненти і рушійні сили
Етапи процесу виховання. Управління процесом виховання
Самовиховання: суть, умови, етапи, прийоми
Перевиховання: суть, функції, етапи, принципи
Результати процесу виховання
Шляхи підвищення ефективності процесу виховання
3.2. Основні закономірності та принципи виховання
Основні закономірності процесу виховання
Характеристика принципів виховання
3.3. Основні напрями виховання
Розумове виховання
Формування наукового світогляду
Моральне виховання
Статеве виховання і підготовка до сімейного життя
Виховання свідомої дисципліни, почуття обов'язку та відповідальності
Правове виховання
Виховання несприйнятливості до наркогенних речовин
Екологічне виховання
Трудове виховання
Економічне виховання
Профорієнтаційна робота в школі
Естетичне виховання учнів
Фізичне виховання
Зміст виховання в зарубіжній школі
3.4. Загальні методи виховання
Поняття методу та прийому виховання
Характеристика основних груп методів виховання
3.5. Організаційні форми виховної роботи
Поняття позакласної та позашкільної виховної роботи
Масові, групові та індивідуальні форми виховної роботи
Позашкільні навчально-виховні заклади
3.6. Виховання учнівського колективу
Поняття колективу: суть, ознаки, функції, структура
Шляхи згуртування колективу
Органи учнівського самоврядування
Виховний вплив колективу
3.7. Спільна виховна робота школи, сім'ї та громадськості
Завдання, зміст і методика виховання дітей в сім'ї
Шляхи підвищення педагогічних знань батьків
Види й методи роботи з батьками учнів
Залучення громадськості до виховання дітей.
Церква і виховання підростаючого покоління
Дитячі та юнацькі організації
3.8. Робота класного керівника
Завдання і функції класного керівника
Планування роботи класного керівника
4. Школознавство
4.1. Наукові засади внутрішкільного управління
Принципи управління освітою
Органи освіти: їх функції та структура
Керівництво навчально-виховною роботою школи
Планування роботи школи
Особливості внутрішкільного контролю
4.2. Методична робота в школі
Роль методичної роботи в підвищенні рівня професійної підготовки вчителя
Основні форми методичної роботи в школі
4.3. Вивчення, узагальнення і поширення передового педагогічного досвіду. Впровадження досягнень педагогічної науки в шкільну практику
Поняття передового педагогічного досвіду
Вивчення, узагальнення і поширення передового педагогічного досвіду
Втілення досягнень педагогічної науки в шкільну практику
Наукова організація педагогічної праці
5.3 історії падегогіки
5.1. Педагогіка давнього світу
Виховання у первісному суспільстві
Виховання і навчання в країнах Давнього Сходу
Виховання і навчання у Давній Греції та Римі
Елементи педагогіки у філософських системах давнього світу
5.2. Розвиток школи, виховання і педагогічних ідей у середньовічній Європі, в епоху Відродження та Реформації
Особливості освітньо-виховної практики та педагогічної думки в епоху середньовіччя.
Виникнення університетів
Школа і педагогічна думка в Європі в епоху Відродження та Реформації
5.3. Становлення і розвиток зарубіжної педагогічної науки (XVII—XX ст.)
Педагогічна система Я.-А. Коменського
Розвиток педагогічної теорії і практики в працях інших видатних педагогів
Реформаторська педагогіка зарубіжних країн кінця XIX — XX ст.
Розвиток педагогічної думки в Росії у XVIII — XIX ст.
Прогресивна педагогіка в Росії на початку XX ст.
5.4. Історія української школи і педагогіки
Виховання, школа і педагогічна думка в Київській Русі
Освіта і педагогічна думка у період українського Відродження (XVI — перша половина XVII ст.) 485
Українська педагогіка другої половини XVII — кінця XVIII ст.
Освіта і педагогічна думка в Україні першої половини XIX ст.
Педагогічна система К.Д. Ушинського
Освіта і педагогічна думка в Україні в другій половині XIX — на початку XX ст.
Освіта, шкільництво і педагогічна думка в Україні у XX ст.
ID: 896322809
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 10 жовтня 2025 р.
Педагогіка. Підручник (Альма-матер). М. М. Фіцула. Вчителю. Викладачу.
300 грн.
Місцезнаходження
Повернення
Впевненість у кожній покупці
Ви можете безкоштовно повернути товар при отриманні, якщо він не відповідає вашим очікуванням. Докладніше