Бізнес
Стан: Нове
Тип запчастини: Оригінал
Підходить для авто: Універсальна, Audi, Daewoo, Honda, Nissan, Peugeot, Renault, Toyota, ВАЗ, ГАЗ, ЗАЗ, ЗИЛ, ИЖ
OLX Доставка
Опис
Мікропроцесорна система запалення (МПСЗ) є аналогом Января, але для карбюраторних авто. Вона призначена для формування залежності кута запалення карбюраторного бензинового двигуна в залежності від навантаження на двигун, частоти обертів колінчастого вала та розрідження у впускному колекторі.
Плюси від встановлення МПСЗ:
1. Підтримка холостого ходу на заданому рівні незалежно від ввімкнених споживачів - фари, пічка, музика тощо. Холостий хід завжди стабільний, як в інжекторних авто. Ви можете забути за підсос взимку на світлофорі.
2. Можливість гнучких налаштувань карт кутів запалення двигуна під конкретний двигун. На вибір 4 незалежні карти кривих запалення - бензин, газ, економ, динаміка і так далі, кожна з яких містить 16 карт запалення, плюс незалежна пускова карта, плюс незалежна карта холостого ходу, плюс карта накопичення для котушки 2111 або модуля 2112. Менеджер для налаштування карт і конфігурації блока в комплекті.
3. Економія палива завдяки оптимізації кута запалення згоряння палива. Особливо це актуально для авто зі встановленним ГБО - штатний тармблер не може забезпечити потрібні кути запалення для газа, у якого октанове число більше ста. Тож непотрібно кожного разу крутити трамблер в плюс або в мінус при переході на газ або бензин і навпаки. Економія газа при встановленній МПСЗ - близько 20-25% плюс збільшення потужності двигуна за рахунок таки ж оптимізованому куту запалення.
4. Тяга і динаміка як у інжекторного авто. Перевірено сотнями покупців за більше ніж 17 років роботи.
5. Можливість швидко прошивати будь-які карти кутів запалення для будь-яких типів палива - 92, 95, 98, пропан, метан, економ, динаміка тощо. Можливість перемикання між картами УОЗ "на ходу".
6. МПСЗ виготовляється професійним інженером-електроніком з досвідом розробки мікроелектроніки більше 20 років в провідних конструкторських бюро України. В основі МПСЗ лежить дуже надійна і роботоспроможна схема, перевірена на сотнях авто роками у самих жорстких умовах експлуатації - від - 40 до +50 (не під капотом!). Упор зроблений саме на надійності схеми та можливості ремонту в польових умовах - все таки це не підсвітка в курятнику, зроблена двійошником-ардуїнщиком за тридцять хвилин, а система запалення авто.
На сьогодняшній день доступні 3 варіанти:
1. Робота від штатного датчика Хола, розносчик іскри - рідний трамблер і бігунок. Сама дешева і доступна система, що дозволяє вижати з машини ще 60-70% ресурсу двигуна за рахунок оптимізації кута запалення.
2. Робота від двух датчиків ДУІ-ДНО (датчик початку відліку і датчик кутових вимірів), що встановлені в коробку. Реалізується на більшості моделей Москвичів, Таврій, ВАЗ 08-09, зі старими коробками, у яких є отвори під датчики, а на маховику є штифт. За відсутності штифта його можна встановити власноруч. Роздача іскри попарно-паралельна через котушку 2111 від восьмиклапанних інжекторних моделей ВАЗ або модуль 2112 із вбудованими комутаторами від шістнадцятиклапанних моделей ВАЗ.
3. Робота від одного датчика положення колінвала ДПКВ і шківа 36-1 (наприклад Форд Ескорд 1.6) або 60-2 (інші моделі). Варіант реалізуємий, якщо є можливість замінити передній шків коленвала на потрібний, або встановити датчик в коробку у разі наявності інжекторного маховика (ВАЗ, Таврія).
Зверніть увагу. Я - практикующий інженер-електронік з більш ніж 20-річним досвідом роботи розробником мікроелектроніки і практикующий карбюраторщик (друге - скоріше багаторічне хоббі, ще з 90-х років захоплення мототехнікою). Я фанат своєї справи і дуже захоплена людина. Моя основна задача - не продати товар (может мені повірити, у мене роботи завжди вистачає), а зробити так, щоб замовник отримав 100-відсоткову віддачу від вкладених ним коштів. І можете мені повірити - все так і відбувається.
Гарантія на блок МПСЗ - 1 рік з моменту виготовлення. Техпідримка 100% на протязі всього терміну експлуатації блока (перепрошивка, заміна карт УОЗ, перехід з однієї версії МПСЗ на іншу тощо). Є своє СТО, всі необхідні інструменти - лямбда-зонд, осцилограф, автосканер.
Також є ряд розробок для економії палива. Гарантована економі складає від 10% на маленьких об`ємах, до 20-25 на великих.
Ціна в об`яві за перший варіант МПСЗ с роботою від датчика Хола.
Примітка. Доставки ОЛХ НЕМАЄ! Всі блоки виробляються під кожне авто ІНДИВІДУАЛЬНО - різні марки авто, різні варіанти, різні проводки - вгадати на яку машину буде наступне замовлення практично неможливо.
Примітка. Для волонтерів, що "піднімають" моноінжекторні пікапи і решту техніки, тобто переходять на дубовий карбюратор - знижки і особливі умови. МПСЗ - це єдине рішення запустити таку машину, рідні мізки не працюють з карбюратором. Єдина умова - на авто повинен бути або трамблер з датчиком Холла, або шків 60-2/36-1 і ДПКВ. Останнє реалізується токарними роботами і реперним диском. Дзвоніть для консультацій.
Всім гарного дня і мирного неба. Слава Україні!
Плюси від встановлення МПСЗ:
1. Підтримка холостого ходу на заданому рівні незалежно від ввімкнених споживачів - фари, пічка, музика тощо. Холостий хід завжди стабільний, як в інжекторних авто. Ви можете забути за підсос взимку на світлофорі.
2. Можливість гнучких налаштувань карт кутів запалення двигуна під конкретний двигун. На вибір 4 незалежні карти кривих запалення - бензин, газ, економ, динаміка і так далі, кожна з яких містить 16 карт запалення, плюс незалежна пускова карта, плюс незалежна карта холостого ходу, плюс карта накопичення для котушки 2111 або модуля 2112. Менеджер для налаштування карт і конфігурації блока в комплекті.
3. Економія палива завдяки оптимізації кута запалення згоряння палива. Особливо це актуально для авто зі встановленним ГБО - штатний тармблер не може забезпечити потрібні кути запалення для газа, у якого октанове число більше ста. Тож непотрібно кожного разу крутити трамблер в плюс або в мінус при переході на газ або бензин і навпаки. Економія газа при встановленній МПСЗ - близько 20-25% плюс збільшення потужності двигуна за рахунок таки ж оптимізованому куту запалення.
4. Тяга і динаміка як у інжекторного авто. Перевірено сотнями покупців за більше ніж 17 років роботи.
5. Можливість швидко прошивати будь-які карти кутів запалення для будь-яких типів палива - 92, 95, 98, пропан, метан, економ, динаміка тощо. Можливість перемикання між картами УОЗ "на ходу".
6. МПСЗ виготовляється професійним інженером-електроніком з досвідом розробки мікроелектроніки більше 20 років в провідних конструкторських бюро України. В основі МПСЗ лежить дуже надійна і роботоспроможна схема, перевірена на сотнях авто роками у самих жорстких умовах експлуатації - від - 40 до +50 (не під капотом!). Упор зроблений саме на надійності схеми та можливості ремонту в польових умовах - все таки це не підсвітка в курятнику, зроблена двійошником-ардуїнщиком за тридцять хвилин, а система запалення авто.
На сьогодняшній день доступні 3 варіанти:
1. Робота від штатного датчика Хола, розносчик іскри - рідний трамблер і бігунок. Сама дешева і доступна система, що дозволяє вижати з машини ще 60-70% ресурсу двигуна за рахунок оптимізації кута запалення.
2. Робота від двух датчиків ДУІ-ДНО (датчик початку відліку і датчик кутових вимірів), що встановлені в коробку. Реалізується на більшості моделей Москвичів, Таврій, ВАЗ 08-09, зі старими коробками, у яких є отвори під датчики, а на маховику є штифт. За відсутності штифта його можна встановити власноруч. Роздача іскри попарно-паралельна через котушку 2111 від восьмиклапанних інжекторних моделей ВАЗ або модуль 2112 із вбудованими комутаторами від шістнадцятиклапанних моделей ВАЗ.
3. Робота від одного датчика положення колінвала ДПКВ і шківа 36-1 (наприклад Форд Ескорд 1.6) або 60-2 (інші моделі). Варіант реалізуємий, якщо є можливість замінити передній шків коленвала на потрібний, або встановити датчик в коробку у разі наявності інжекторного маховика (ВАЗ, Таврія).
Зверніть увагу. Я - практикующий інженер-електронік з більш ніж 20-річним досвідом роботи розробником мікроелектроніки і практикующий карбюраторщик (друге - скоріше багаторічне хоббі, ще з 90-х років захоплення мототехнікою). Я фанат своєї справи і дуже захоплена людина. Моя основна задача - не продати товар (может мені повірити, у мене роботи завжди вистачає), а зробити так, щоб замовник отримав 100-відсоткову віддачу від вкладених ним коштів. І можете мені повірити - все так і відбувається.
Гарантія на блок МПСЗ - 1 рік з моменту виготовлення. Техпідримка 100% на протязі всього терміну експлуатації блока (перепрошивка, заміна карт УОЗ, перехід з однієї версії МПСЗ на іншу тощо). Є своє СТО, всі необхідні інструменти - лямбда-зонд, осцилограф, автосканер.
Також є ряд розробок для економії палива. Гарантована економі складає від 10% на маленьких об`ємах, до 20-25 на великих.
Ціна в об`яві за перший варіант МПСЗ с роботою від датчика Хола.
Примітка. Доставки ОЛХ НЕМАЄ! Всі блоки виробляються під кожне авто ІНДИВІДУАЛЬНО - різні марки авто, різні варіанти, різні проводки - вгадати на яку машину буде наступне замовлення практично неможливо.
Примітка. Для волонтерів, що "піднімають" моноінжекторні пікапи і решту техніки, тобто переходять на дубовий карбюратор - знижки і особливі умови. МПСЗ - це єдине рішення запустити таку машину, рідні мізки не працюють з карбюратором. Єдина умова - на авто повинен бути або трамблер з датчиком Холла, або шків 60-2/36-1 і ДПКВ. Останнє реалізується токарними роботами і реперним диском. Дзвоніть для консультацій.
Всім гарного дня і мирного неба. Слава Україні!
ID: 741911430
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx