Повідомлення
  • Укр
  • Рус
Додати оголошення
  1. Головна
  2. Авто
  3. Мото
  4. Мотоцикли
  5. Мотоцикли - Волинська область
  6. Мотоцикли - Луцьк
! Мотоцикл TEKKEN Mot-o.com 250cc ОНОВЛЕНИЙ 2023 року!
! Мотоцикл TEKKEN Mot-o.com 250cc ОНОВЛЕНИЙ 2023 року!
! Мотоцикл TEKKEN Mot-o.com 250cc ОНОВЛЕНИЙ 2023 року!
! Мотоцикл TEKKEN Mot-o.com 250cc ОНОВЛЕНИЙ 2023 року!
! Мотоцикл TEKKEN Mot-o.com 250cc ОНОВЛЕНИЙ 2023 року!
! Мотоцикл TEKKEN Mot-o.com 250cc ОНОВЛЕНИЙ 2023 року!
! Мотоцикл TEKKEN Mot-o.com 250cc ОНОВЛЕНИЙ 2023 року!
! Мотоцикл TEKKEN Mot-o.com 250cc ОНОВЛЕНИЙ 2023 року!
! Мотоцикл TEKKEN Mot-o.com 250cc ОНОВЛЕНИЙ 2023 року!
! Мотоцикл TEKKEN Mot-o.com 250cc ОНОВЛЕНИЙ 2023 року!
РекламуватиПідняти
  • Бізнес

  • Марка: Tekken

  • Тип: Позашляховик (Enduro)

  • Стан: Новий

  • Об'єм двигуна: 250 см³

  • Коробка передач: Ручна/Механіка

  • Розмитнений: Так

  • Тип приводу: Ланцюг

  • Рік випуску: 2024

Опис

Повідомляємо про оновлення та вдосконалення моделі TEKKEN 2023 модельного року.

Найбільш корисним покращенням є новий двигун виробництва LONCIN. Більш потужний агрегат відрізняється від колишнього практично всіма деталями. Єдина спільна деталь - радіатор масляного охолодження. Фактичний об'єм агрегату збільшився до 249 см3 порівняно з колишніми 223 см3 (на старому моторі).

- Відтепер клапанний механізм вже чотириклапанний, а не двоклапанний як був раніше. Ліворуч фото нового агрегату, праворуч старого.

- Діаметр циліндру збільшився до 71 мм, а хід поршня зменшився та становить 63 мм. Двигун тепер став більш "крутильним" і проявлятися його потужна активність буде на більш високих обертах.

- Ступінь стиснення збільшилася, але не дуже значно - до 9.6:1, проте бензин тепер бажано ніяк не менше A-95 (у всякому разі, якщо це нормальний А-95). Щодо оливи теж є технологічне доповнення: тепер, коли температура повітря більша за 10 градусів, рекомендується стандартно використовувати напівсинтетику 10W-40 (мінералка 15W-40 відійшла в минуле), а якщо холодно, то заливати потрібно 10W-30.

- Розподільний вал, як і раніше, один і приводить усі чотири клапани через коромисла. Заспокоювач ланцюга подовжився до максимуму і розташовується вздовж всієї довжини, щоб виключити коливання в сполученні з провідною зіркою і зменшити гучність під час роботи на середніх і високих обертах. Ще особливість - для регулювання клапанного механізму потрібно буде знімати повністю клапанну кришку - вікна, які були раніше, доступу до всіх 4 клапанів вже не нададуть. Однак кріпиться кришка всього двома болтами зверху, дає повний вільний доступ до всього механізму і забезпечена гумовою, об'ємною за профілем, прокладкою з фторкаучуковими додатками. За задумом творців міняти прокладку не потрібно буде після одноразового регулювання механізму. Має витримати більше. Подивимося, як буде в реальній експлуатації.

- З'явився в конструкції і знімний елемент масляного фільтру (на 166-му його не було). Зручний доступ до нього знаходиться на правій кришці двигуна. Це і обслуговування зробить зручнішим, і продуктивність заміни для збереження стану агрегату поліпшить під час оновлення оливи. До речі, сам картридж фільтра паперовий.

- Фактична потужність нового двигуна зросла до 24 к.с. з вихідних 17 конячок, які розвивав раніше варіант 166FMM.

- Корзина зчеплення збільшилася у розмірах і розрахована на передачу збільшеного крутного моменту. На ефективність спрямовані і зміни робочих частин зчеплення: 4 фрикційні диски мають збільшену товщину 3 мм і зовнішній діаметр 101 мм кожен, а сполучені з ними провідні диски 2 мм і зовнішнім діаметром 125 мм. Ще один, п'ятий фрикційний диск, який активніше працює на етапі змикання зчеплення, має зовнішній діаметр 108 мм, щоб збільшити площу первинного зіткнення ведених і ведучих елементів. Приводний ланцюг 520-й із зіркою на 13 зубів.

- Усі 6 ступенів коробки залишилися, але передатні числа інші, а головна передача 2,864 є більш швидкісною, ніж була на колишньому агрегаті. Кікстартер не з'явився, бо для його розміщення немає місця. Новий двигун став більшим у загальній розмірній геометрії, але за вагою майже не змінився - 34 кг. Додав лише до 600 граммів порівняно зі 166FMM.

Два додаткових нововведення з'явилися на моделі за бажаннями власників і просто активних зацікавлених:

- алюмінієві ободи на мотоциклі замість спицьованих; спицьовані, як і раніше, є в продажу і їх можна купити окремо.

- Усі модифікації оснащуватимуться вітровим склом. Воно пристойного розміру, темного кольору і, сподіваємося, захищатиме так, як потрібно пілоту. Кронштейни його кріплення зрозуміло теж будуть знаходиться в комплекті. Регулювання за висотою передбачено і можна буде його встановити нижче, ніж на фото (ми вибрали умовне положення, щоб було зрозуміло, що його можна підняти високо або опустити нижче - вибрати положення і для високих водіїв і для тих, чей зріст менше 170 см.).

- А ще ми додали до палітри два нових кольори, один з них графітовий з оригінальними зеленми наліпками, а другий сірий, не сріблястий, а саме глибокий сірий. Взагалі, сірий колір зараз доволі популярний і багато автомобілів у нього фарбуються. Спробували ми таке забарвлення на TEKKEN і нам сподобалося. Сподіваємося, що сподобається і Вам.
Як і було раніше LED-фари є частиною СТАНДАРТНОЇ КОМПЛЕКТАЦІЇ. До комплекту входять дві фари додаткового світла та кнопка активації (їх можна розмістити на крашпедах, кнопка вмикання/вимикання виводиться на кермо). Фари трирежимні,
а) денне світло - працює тільки ободок навколо фари;
б) режим стробоскопа, коли основне світло вмикається/вимикається з певною частотою;
с) режим коли горить основне світло.

Довжина, мм 2070
Ширина, мм 900
Висота по сідлу, мм 790 мм на типі шин Dual Sport 810 мм на крос-шинах
Висота, мм 1110
Колісна база, мм 1350
Споряджена маса, кг 145

ХАРАКТЕРИСТИКИ

Двигун, тип 171FMM Бензиновий, одноциліндровий, чотирьохклапанний, повітряно-олійного охолодження з окремим масляним радіатором та внутрішнім балансувальним валом (Виробник LONCIN)

Об'єм, куб.см 249

Система живлення двигуна Карбюратор PZ32

Максимальна потужність, к.с./об.хв. 24 / 7500

Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 23 / 6000

КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні

Задні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний.

Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором та регулюванням натягу пружини. Вісь амортизатора з кріпленням до маятника через прогресію

Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу діаметром пера 41 мм.

Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний.

Колісні диски Алюмінієві, пофарбовані матовою фарбою

Максимальна швидкість, км/год ≥118

Кліренс, мм 260 мм.

Об'єм паливного бака, л 14
ID: 701693031

Зв’язатися з продавцем

Мотосвіт

на OLX з жовтень 2018

Онлайн 26 травня 2024 р.

xxx xxx xxx

Опубліковано 11 травня 2024 р.

! Мотоцикл TEKKEN Mot-o.com 250cc ОНОВЛЕНИЙ 2023 року!

1 830 $

Користувач

Місцезнаходження

Безкоштовний застосунок на твій телефон