Повідомлення
  • Укр
  • Рус
Додати оголошення
  1. Головна
  2. Авто
  3. Мото
  4. Мотоцикли
  5. Мотоцикли - Волинська область
  6. Мотоцикли - Колки
МОТОЦИКЛ CHALLENGE GT 250 2024 Челенджер Лонцін
МОТОЦИКЛ CHALLENGE GT 250 2024 Челенджер Лонцін
МОТОЦИКЛ CHALLENGE GT 250 2024 Челенджер Лонцін
МОТОЦИКЛ CHALLENGE GT 250 2024 Челенджер Лонцін
МОТОЦИКЛ CHALLENGE GT 250 2024 Челенджер Лонцін
МОТОЦИКЛ CHALLENGE GT 250 2024 Челенджер Лонцін
МОТОЦИКЛ CHALLENGE GT 250 2024 Челенджер Лонцін
МОТОЦИКЛ CHALLENGE GT 250 2024 Челенджер Лонцін
РекламуватиПідняти
  • Бізнес

  • Марка: Інша марка

  • Об'єм двигуна: 250 см³

  • Коробка передач: Ручна/Механіка

  • Розмитнений: Так

  • Рік випуску: 2025

Опис

Вже в наявності!
Нова модель мотоцикла ADV Challenge 250 призначена насамперед для тих, хто любить мотопробіги різними типами доріг, але без крос-рейдів по суворому бездоріжжю. Це скоріше цивільний варіант легкого ADV для прихильників активного відпочинку або тих, хто любить відхиляться від типових доріг і орієнтований на напрями в пошуках пригод (у доброму сенсі цього слова).
Новинка надійде до продажу вже наприкінці лютого 2024 року. Чекати залишилось недовго.

У якоcті двигуна використано одноциліндровий 4-клапанний двигун виробництва LONCIN. Модель двигуна позначається як FE250. Цей сучасніший та потужніший агрегат відрізняється від колишнього двоклапанника RE250 практично всім. Єдина спільна деталь - радіатор масляного охолодження. Фактичний об'єм агрегату збільшився до 249 см3 порівняно з колишніми 223 см3 (на старому моторі). Новий двигун ми вже добре знаємо і переконалися в його життєздатності та хорошому потенціалі, він встановлений на Tekken і добре себе зарекомендував. До того ж на нього у нас вже є в наявності запчастинна база, яка дозволяє його обслуговувати.

- Клапанний механізм не двоклапанний, а чотириклапанний.



- Діаметр циліндра збільшився до 71 мм, а хід поршня зменшився становить 63 мм. Двигун тепер став більш "крутильним" і проявлятися його потужна активність буде на більш високих обертах.

- Ступінь стиснення збільшився, але не дуже значно, до 9.6:1, проте бензин тепер бажано ніяк не менше A-95 (у всякому разі якщо це нормальний А-95). Щодо оливи теж є технологічне доповнення: тепер, коли температура повітря більша за 10 градусів, рекомендується стандартно використовувати напівсинтетику 10W-40 (мінералка 15W-40 відійшла в минуле), а якщо холодно, то заливати потрібно 10W-30.

- Розподільний вал, як і раніше, один і приводить всі чотири клапани через коромисла. Заспокоювач ланцюга подовжився до максимуму і розташовується вздовж всієї довжини, щоб виключити коливання в сполученні з провідною зіркою і зменшити гучність під час роботи на середніх і високих обертах. Ще особливість - для регулювання клапанного механізму потрібно буде знімати повністю клапанну кришку - вікна, як були раніше, доступу до всіх 4 клапанів уже не нададуть. Однак кріпиться кришка всього двома болтами, дає повний вільний доступ до всього механізму і забезпечена гумовою об'ємною за профілем прокладкою з фторкаучуковими добавками.

- З'явився в конструкції і знімний фільтрувальний елемент масляного фільтра (на 166-му його не було). Зручний доступ до нього знаходиться на правій кришці двигуна. Це і обслуговування зробить зручнішим, і продуктивність заміни для стану агрегату
поліпшить під час оновлення оливи. До речі, сам картридж фільтра паперовий.
Радіатор масляного охолодження розташований досить високо, щоб звести до мінімуму пошкодження.
Повнопоточна масляна система у двигуна працює так: маслонасос викачує з картера оливу і весь об'єм нагнітає виключно в порожнину радіатора, потім олива з радіатора проходить через фільтр, а після цього надходить у двигун - це стандартний повний цикл.

- Потужність нового двигуна зросла до 24,5 к.с. з вихідних 18 конячок які розвивав ранній варіант 166FMM.

- Зчеплення збільшилося в розмірах і розраховано на передачу збільшеного крутного моменту. На ефективність спрямовані і зміни робочих частин зчеплення: 4 фрикційні диски мають збільшену товщину 3 мм і зовнішній діаметр 101 мм кожен, а сполучені з ними провідні диски 2 мм і зовнішнім діаметром 125 мм. Ще один, п'ятий фрикційний диск, який активніше працює на етапі змикання зчеплення, має зовнішній діаметр 108 мм, щоб збільшити площу первинного зіткнення ведених і ведучих елементів.

- Усі 6 ступенів коробки залишилися, але передавальні числа інші, а головна передача 2,864 є більш швидкісною, у парі з 6-ст трансмісією вона дасть змогу мотоциклу легко підтримувати режим руху в діапазоні 85-105 км/год без надлишкового розкручування двигуна, а для тривалих за часом і кілометражем поїздок це важливо, бо і витрата пального не буде надто значною, і шум двигуна буде меншою мірою генерувати дискомфорт. Кікстартер не з'явився, бо для його розміщення немає місця, а відмова від 6-ї сходинки (варіант 5-ти ступеневої КПП, але з кікстартером існує) був би набагато напруженішим для власника, що їздить на далекі відстані, тому що для підтримання пристойної швидкості двигун виходив би у вищий регістр за обертами. Новий двигун став більшим у загальній розмірній геометрії, але за вагою майже не змінився - 34 кг. Додав лише 600 грамів порівняно зі 166FMM.
Конструкція приводу мотоцикла складається з 520-го ланцюга від виробника FPWZ. Передня зірка має 13 зубів, а задня на 42. Загальна кількість ланок ланцюга - 110. Також передбачено уловлювач ланцюга, встановлений перед ведучою зіркою.Панель приладів РК з постійним підсвічуванням. Відображає стандартні основні показники. Зручно що маркери нейтралі та індикатори освітлення знаходяться в зоні чорного фону - їх видно навіть за достатньої зовнішньої освітленості. Тахометр дрібнуватий у нижньому регістрі, але загалом, зі збільшенням обортів риски індикаторів стають довшими і краще проглядаються. А показання швидкості та індикатор обраної передачі читаються легко - це зручно.



Елементи гальмівної системи простіше розглянути на самому мотоциклі. Дискові гідравлічні гальма без особливих вишукувань - нормальні робочі механізми. Двохпоршневий супорт попереду і однопоршневий ззаду. Робочий циліндр заднього супорта герметичний, без додаткового виносного пластикового резервуара - з урахуванням їздової належності мотоцикла це безумовна норма. Гальмівні магістралі з поліаміду як і на багатьох інших наших моделях.
Підвіска: спереду вилка перевернутого типу з діаметром пера 41 мм, ззаду - моноамортизатор, який кріпиться безпосередньо до заднього маятника.



Сидіння заслуговує трохи більше уваги. Воно доволі м'яке, тому що товщина набивки пристойна і сама форма дає змогу розташуватися доволі габаритним їздцям. Щоправда №2 не почуватиметься як водій, але йому це за таких габаритів мотоцикла теж цілком зійде. Тим паче що опорні ніжки для пасажира опущені доволі низько (на рівні маятнику), щоб він не сидів у позі ембріона, постійно навалюючись на водія, а все-таки міг розташувати ноги зручніше в колінному вигині і триматися за передбачені з боків поручні. Матеріал облицювання сидіння гладкий, але він і догляду особливого не потребує і мити його легко.
Зовнішня металева обойма підніжок пасажира забезпечена гумовим внутрішнім блоком. У звичайному взутті ступня ковзати не буде. А якщо пасажир екіпірований для ходьби в горах і туди вирушає разом із водієм, гумову вставку можна витягти, і залишиться металева основа із щербинами на зовнішніх частинах.



У нижній передній частині рами, перед двигуном встановлено металевий захисний кожух. Він виконаний зі сталі та міцний на удар. Однак не меншою мірою його наявність передбачає брудозахист з-під колеса. У цьому сенсі він розташований дуже вдало, тому що нижня кромка краю переднього крила над колесом якраз закінчується трохи нижче від самої металевої частини на рамі. Очевидний плюс у тому, що двигун не стане замарашкою.

Новинка надійде до продажу вже в лютому 2024 року. Чекати залишилось недовго
ID: 838156219

Зв’язатися з продавцем

Андрій

на OLX з березень 2013

Онлайн 29 квітня 2024 р.

xxx xxx xxx

Опубліковано 01 травня 2024 р.

МОТОЦИКЛ CHALLENGE GT 250 2024 Челенджер Лонцін

1 815 $

motobi.com.ua

Користувач

Місцезнаходження

Безкоштовна аплікація на твій телефон