Бізнес
OLX Доставка
ХАРАКТЕРИСТИКИ
- Тип запчастини
Аналог
- Стан
Нове
Опис
KTM SX XC XC-W 144 150 200 250 300 2007-2019 88
Husaberg 390 570 FE / FX | Husquvarna TE 250 300 i | KTM 500 505 525 ECX / XC-W / SX-F 2008-2023 62
KTM 250 300 400 450 525 530 EXC XC-W SX MXC-G | Husqvarna FS 450 | TE 250 300 | Husaberg FS 550 650 99-19 66
KTM 250 SX-F | 400 SX | 450 SMR SXS XC | 520 525 SX | Husaberg FC 550 450 00-10 77
KTM 125 EXC SX | 200 EXC MXC | 250 EXC MXC | 300 SX EXE | 380 SX EXC-F 97-05 115
KTM 250 350 450 SX-F / XC-F | Husqvarna 250 350 450 FC | GasGas EX 250 2015-2024 77
KTM 250 350 SX-F / XC-F 2011-2015 / Husqvarna FC 250 350 2014-15 93
KTM 250 350 450 500 EXC-F 17-23 | 350 450 500 XCF-W 20-23 70
KTM 125 / 200 / 250 / 300 EXC | 200 XC-W | 300 XC | Husqvarna TE 125 Euro 2005-2016 110
KTM 65 SX 2009-2023 / Mini 2018 / SXS 2012-2013 / XC 2009 | Husqvarna TC 100
KTM 450 XC-F SX-F 2012 2013 2014 2015 120
KTM 125 200 Duke 2011-2023 | RC 125 200 2014-2020 | Husqvarna Svartpilen 125 200 2020-2021 65
KTM Duke 250 / 390 | Husqvarna Vitpilen / Svartpilen 401 2016-2019 88
KTM 690 Duke 2013-2017 | 690 Enduro SMC 2014-2022 75
KTM 950 990 Adventure / SuperMoto / Super Duke / Super Enduro | 690 Duke / Enduro 2003-2013 112
KTM 1290 Super Duke R 2017-2021
KTM 1290 Super Duke GT 2017-2021
KTM 1290 Super Duke GT ABS 2016
KTM 1290 Super Duke R ABS 2014-2016
KTM 1290 Super Duke Special Edition R ABS 2016 95
Стан новий
Гарантія 12 місяців
Встановлені елементи не підлягають поверненню (до гарантійних випадків не належать механічні пошкодження, перегрів, не сбалансована система електропостачання мото)
Типові несправності:
- занижений струм зарядки (має бути 14 В). Якщо менше 13.8, або більше 14.8, є проблема в ланцюгу генератора, реле регулятора, споживачів.
- Проблеми із запуском або глухне під час роботи. Охолоне і починає працювати. Швидше за все, проблема датчика Холу або коротке замикання обмотки магнето.
- Окислення позитивної + клеми АКБ.
Ресурс (термін служби) магнето мотоцикла залежить від якості виготовлення, умов експлуатації та обслуговування. У середньому:
Карбюраторні мотоцикли (класичні магнето): 50000 - 100000 км
Інжекторні мотоцикли (з більш складною системою запалювання): 100 000+ км
Причини поломки:
Перегрів. Двигун з повітряним або не робочим водним охолодженням легко отримує перегрів у спеку, форсуванні та піднятті планки крутного моментату (заміні роликів на легші у скутера або на велику зірку у мотоцикла), при їзді на довгі відстані, підйом у затяжну гірку.
Рекомендую встановити датчик температури масла (більше ви не зможете дізнаєтись про перегрівання мастила двигуна під час їзди). Робоча температура до 100-130 градусів. За температури 150 градусів і вище відбуваються незворотні процеси з ізоляцією обмоток. В результаті температурного розширення збільшується опір обмоток (збільшується нагрівання) ,тріскається лак, виходить міжвитковий пробій ізоляції.
- при встановленні позаштатних споживачів, загальна потужність яких перевищує штатну генерацію енергії.
- регулярність технічного обслуговування 1. Якщо магнето в масляній ванні, лак обмотки шліфується брудною олією, частки металу свторюють КЗ, кислотність масла може пошкоджувати ізоляцію обмотки. 2. Якщо без масла вода та бруд може викликати корозію.
- тривале використання на максимальних оборотах (якщо акумулятор повністю заряджений, усю зайву енергію розсіює реле регулятор, що викликає перегрів із наступною поломкою). Рекомендую ставити АКБ більшої емності.
- вібрація, дисбаланс двигуна, падіння чи ДТП
Якщо генератор пошкоджений, КЗ на масу чи міжветкове замикання, пошкоджена катушка буде перегріватися, на ній буде підгоріле масло, може почати лущатися або темніти лак та палстик.
Пропонують послуги перемотки пошкодженої катушки. Якщо є в продажу, то економічно відновлення не доцільно. Складний та многоступеневий просцес. Не доцільно робити один генератор з довгим технологічним циклом. Не може бути машинної якості насотки. Обмежений продаж якісного ізольованого дроту.
Катушку не коректно перевіряти тестером із живленням 9В. Потрібен мегомметр для перевірки на високій напрузі. Також важлива температура котушки під час перевірки.
Якщо реле регулятор перегрівається, це вказує на незбалансовану систему генерації та споживача. Значно знижує ресурс магнето.
БУ котушки часто з перегрітих або після ДТП двигунів. При цьому генератор теж отримав тепловий або механічний удар. Пошкодження ізоляції побачити зором неможливо.
Також може бути несправність датчика Холла. Датчик відстежує положення колінчастого валу для синхронізації іскри.
На карбюраторній мототехніці опір датчика Хола має бути узгоджений з опіром свічки запалювання, високовольтних дротів. Неправильне узгодження призводить до втрат енергії та слабкої іскри.
В інжекторному запалюванні опір датчика Холу повинен бути узгоджений з електронним блоком керування. Якщо не узгоджено, блок не зможе коректно зрозуміти спрацювання датчика і не дасть команду накоректне утворення іскри.
Важливо знати опір датчика холу до замовлення магнето, якщо датчик входить до комплекту магнето.
У сучасній мототехніці з регулюванням випередження критично важлива точність опору та мінімальні температурні зміни.
Однопровідний датчик Холу передає лише сигнал, двопровідне живлення та сигнал. Залежить від модифікації мототехніки. Датчик можна легко змінити самостійно.
!!! Додатково котушки магнето пропитана та покрита поліуретановим лаком. Основні властивість поліуретанового лаку еластичність та міцнсть. Покриття гарантує монолітність конструкції котушки та додаткову ізоляцію обмотки. При вібрації не дасть дротам перетерти ізоляцію. Також зміна кольору лаку покаже локальні перегріви. Виробники окрашують лак в різні кольори для індивідуалізації.
!!!Якщо ви в Києві можете подїхати та поменяти котушку особисто. Надам інструмент, перевірю стару, якщо можливо спробую відновити старий магнето чи встановимо новий.
Комплект:
Генератор у зборі х1
Husaberg 390 570 FE / FX | Husquvarna TE 250 300 i | KTM 500 505 525 ECX / XC-W / SX-F 2008-2023 62
KTM 250 300 400 450 525 530 EXC XC-W SX MXC-G | Husqvarna FS 450 | TE 250 300 | Husaberg FS 550 650 99-19 66
KTM 250 SX-F | 400 SX | 450 SMR SXS XC | 520 525 SX | Husaberg FC 550 450 00-10 77
KTM 125 EXC SX | 200 EXC MXC | 250 EXC MXC | 300 SX EXE | 380 SX EXC-F 97-05 115
KTM 250 350 450 SX-F / XC-F | Husqvarna 250 350 450 FC | GasGas EX 250 2015-2024 77
KTM 250 350 SX-F / XC-F 2011-2015 / Husqvarna FC 250 350 2014-15 93
KTM 250 350 450 500 EXC-F 17-23 | 350 450 500 XCF-W 20-23 70
KTM 125 / 200 / 250 / 300 EXC | 200 XC-W | 300 XC | Husqvarna TE 125 Euro 2005-2016 110
KTM 65 SX 2009-2023 / Mini 2018 / SXS 2012-2013 / XC 2009 | Husqvarna TC 100
KTM 450 XC-F SX-F 2012 2013 2014 2015 120
KTM 125 200 Duke 2011-2023 | RC 125 200 2014-2020 | Husqvarna Svartpilen 125 200 2020-2021 65
KTM Duke 250 / 390 | Husqvarna Vitpilen / Svartpilen 401 2016-2019 88
KTM 690 Duke 2013-2017 | 690 Enduro SMC 2014-2022 75
KTM 950 990 Adventure / SuperMoto / Super Duke / Super Enduro | 690 Duke / Enduro 2003-2013 112
KTM 1290 Super Duke R 2017-2021
KTM 1290 Super Duke GT 2017-2021
KTM 1290 Super Duke GT ABS 2016
KTM 1290 Super Duke R ABS 2014-2016
KTM 1290 Super Duke Special Edition R ABS 2016 95
Стан новий
Гарантія 12 місяців
Встановлені елементи не підлягають поверненню (до гарантійних випадків не належать механічні пошкодження, перегрів, не сбалансована система електропостачання мото)
Типові несправності:
- занижений струм зарядки (має бути 14 В). Якщо менше 13.8, або більше 14.8, є проблема в ланцюгу генератора, реле регулятора, споживачів.
- Проблеми із запуском або глухне під час роботи. Охолоне і починає працювати. Швидше за все, проблема датчика Холу або коротке замикання обмотки магнето.
- Окислення позитивної + клеми АКБ.
Ресурс (термін служби) магнето мотоцикла залежить від якості виготовлення, умов експлуатації та обслуговування. У середньому:
Карбюраторні мотоцикли (класичні магнето): 50000 - 100000 км
Інжекторні мотоцикли (з більш складною системою запалювання): 100 000+ км
Причини поломки:
Перегрів. Двигун з повітряним або не робочим водним охолодженням легко отримує перегрів у спеку, форсуванні та піднятті планки крутного моментату (заміні роликів на легші у скутера або на велику зірку у мотоцикла), при їзді на довгі відстані, підйом у затяжну гірку.
Рекомендую встановити датчик температури масла (більше ви не зможете дізнаєтись про перегрівання мастила двигуна під час їзди). Робоча температура до 100-130 градусів. За температури 150 градусів і вище відбуваються незворотні процеси з ізоляцією обмоток. В результаті температурного розширення збільшується опір обмоток (збільшується нагрівання) ,тріскається лак, виходить міжвитковий пробій ізоляції.
- при встановленні позаштатних споживачів, загальна потужність яких перевищує штатну генерацію енергії.
- регулярність технічного обслуговування 1. Якщо магнето в масляній ванні, лак обмотки шліфується брудною олією, частки металу свторюють КЗ, кислотність масла може пошкоджувати ізоляцію обмотки. 2. Якщо без масла вода та бруд може викликати корозію.
- тривале використання на максимальних оборотах (якщо акумулятор повністю заряджений, усю зайву енергію розсіює реле регулятор, що викликає перегрів із наступною поломкою). Рекомендую ставити АКБ більшої емності.
- вібрація, дисбаланс двигуна, падіння чи ДТП
Якщо генератор пошкоджений, КЗ на масу чи міжветкове замикання, пошкоджена катушка буде перегріватися, на ній буде підгоріле масло, може почати лущатися або темніти лак та палстик.
Пропонують послуги перемотки пошкодженої катушки. Якщо є в продажу, то економічно відновлення не доцільно. Складний та многоступеневий просцес. Не доцільно робити один генератор з довгим технологічним циклом. Не може бути машинної якості насотки. Обмежений продаж якісного ізольованого дроту.
Катушку не коректно перевіряти тестером із живленням 9В. Потрібен мегомметр для перевірки на високій напрузі. Також важлива температура котушки під час перевірки.
Якщо реле регулятор перегрівається, це вказує на незбалансовану систему генерації та споживача. Значно знижує ресурс магнето.
БУ котушки часто з перегрітих або після ДТП двигунів. При цьому генератор теж отримав тепловий або механічний удар. Пошкодження ізоляції побачити зором неможливо.
Також може бути несправність датчика Холла. Датчик відстежує положення колінчастого валу для синхронізації іскри.
На карбюраторній мототехніці опір датчика Хола має бути узгоджений з опіром свічки запалювання, високовольтних дротів. Неправильне узгодження призводить до втрат енергії та слабкої іскри.
В інжекторному запалюванні опір датчика Холу повинен бути узгоджений з електронним блоком керування. Якщо не узгоджено, блок не зможе коректно зрозуміти спрацювання датчика і не дасть команду накоректне утворення іскри.
Важливо знати опір датчика холу до замовлення магнето, якщо датчик входить до комплекту магнето.
У сучасній мототехніці з регулюванням випередження критично важлива точність опору та мінімальні температурні зміни.
Однопровідний датчик Холу передає лише сигнал, двопровідне живлення та сигнал. Залежить від модифікації мототехніки. Датчик можна легко змінити самостійно.
!!! Додатково котушки магнето пропитана та покрита поліуретановим лаком. Основні властивість поліуретанового лаку еластичність та міцнсть. Покриття гарантує монолітність конструкції котушки та додаткову ізоляцію обмотки. При вібрації не дасть дротам перетерти ізоляцію. Також зміна кольору лаку покаже локальні перегріви. Виробники окрашують лак в різні кольори для індивідуалізації.
!!!Якщо ви в Києві можете подїхати та поменяти котушку особисто. Надам інструмент, перевірю стару, якщо можливо спробую відновити старий магнето чи встановимо новий.
Комплект:
Генератор у зборі х1
ID: 893078093
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 27 жовтня 2025 р.
Магнето КТМ Husaberg Husquvarna GasGas Duke EXC XC SXS EX XCF FS SMC
1 000 грн.
Місцезнаходження
Повернення
Впевненість у кожній покупці
Ви можете безкоштовно повернути товар при отриманні, якщо він не відповідає вашим очікуванням. Докладніше
