Бізнес
OLX Доставка
ХАРАКТЕРИСТИКИ
- Тип запчастини
Аналог
- Стан
Нове
Опис
Suzuki LTA / LTF 400 / F KingQuad 2008-2024 125 usd
Arctic Cat 700 TRV 700 | Suzuki LTA 700 750 X KingQuad 2005-2018 125
Suzuki LTA 500 KingQuad AXi / AXi SE 2019-2021 Suzuki LTA 750 KingQuad AXi 2019-2022
Arctic Cat 250 / 300 1998-2005 | Suzuki LTF 250 300 F | LT-4WD 250 Quadrunner 1987-2002 115
Suzuki LT-A 450 X King Quad AXi 2007-2010 | LT-A 500 X King Quad AXi 2009-2018 110
Suzuki LTZ 400 Quadsport Z400 2009-2013 100
Suzuki LTF 250 Ozark LTZ 250 Quadsport 2002-2014 90
Suzuki LTZ 90 2007-2009 2014-2023 | LTZ 50 2006-2009 2016-2023 75
Yamaha YFM 550 | YFM 700 Grizzly | YFM 700 Kodiak 2009-2024 77
Yamaha YFM 350 / 400 Big Bear / Warrior / Wolverine / Raptor 2000-2013 83
Yamaha YFM 400 Grizzly YFM 400 Kodiak YFM 450 Grizzly YFM 450 Kodiak YFM 450 Wolverine 2000-2014 90
Yamaha YFM 125 Grizzly 2004-2013 99
Yamaha YFM 600 Grizzly 4x4 1999-2001 140
Yamaha YFM 50 / 80 Raptor Badger Grizzly 1995-2008 60
Yamaha YFM 700 Grizzly / YFM 700 Kodiak 4x4 2016-2018 140
Polaris Predator / Sportsman / Outlaw 50 90 | RZR 170 2007-2019 | Yamaha YFM Raptor 90 2016-2024 60
Yamaha YFM 450 Kodiak 2018-2024 Yamaha YFM 350 / 400 Big Bear / Warrior / Wolverine / Raptor 2000-2013 80
Yamaha YFM 700 / YFM 700R Raptor 2006-2025 85
Yamaha YFM 250 Bear Tracker Big Bear Bruin YFM 660 660R Raptor 2001-2009 95
Yamaha YFM 250 Raptor 2008-2013 105
Honda TRX 500 Fourtrax Foreman Rubicon FA / FGA / FPA 4x4 Automatic 2001-2014 85
Honda TRX 500 Fourtrax Foreman FE / FM / FPE / FPM / TM 2005-2011 82
Honda TRX 500 Fourtrax Foreman / Rubicon 2014-2019 | TRX 520 FE FM 2020 2021 100
Honda TRX 420 Rancher TRX420 FE / FM / TE / TM / FPE / FPM 2007-2013 77 usd
Honda TRX 420 Rancher FE / FM / TE / TM 2014-2021 115
Honda TRX 450 R TRX 450 ER TRX 450 Sportrax 2006-2014 130
Honda TRX 650 Fourtrax Rincon 2003-2005 115
Honda TRX 350 Rancher FE FM TE TM 2000-2006 110
Honda TRX250TE TRX250TM Fourtrax Recon TRX 250 TM TE 2005-2021 75
Стан новий
Гарантія 12 місяців
Встановлені елементи не підлягають поверненню (до гарантійних випадків не належать механічні пошкодження, перегрів, не сбалансована система електропостачання мото)
Типові несправності:
- занижений струм зарядки (має бути 14 В). Якщо менше 13.8, або більше 14.8, є проблема в ланцюгу генератора, реле регулятора, споживачів.
- Проблеми із запуском або глухне під час роботи. Охолоне і починає працювати. Швидше за все, проблема датчика Холу або коротке замикання обмотки магнето.
- Окислення позитивної + клеми АКБ.
Ресурс (термін служби) магнето мотоцикла залежить від якості виготовлення, умов експлуатації та обслуговування. У середньому:
Карбюраторні мотоцикли (класичні магнето): 50000 - 100000 км
Інжекторні мотоцикли (з більш складною системою запалювання): 100 000+ км
Причини поломки:
Перегрів. Двигун з повітряним або не робочим водним охолодженням легко отримує перегрів у спеку, форсуванні та піднятті планки крутного моментату (заміні роликів на легші у скутера або на велику зірку у мотоцикла), при їзді на довгі відстані, підйом у затяжну гірку.
Рекомендую встановити датчик температури масла (більше ви не зможете дізнаєтись про перегрівання мастила двигуна під час їзди). Робоча температура до 100-130 градусів. За температури 150 градусів і вище відбуваються незворотні процеси з ізоляцією обмоток. В результаті температурного розширення збільшується опір обмоток (збільшується нагрівання) ,тріскається лак, виходить міжвитковий пробій ізоляції.
- при встановленні позаштатних споживачів, загальна потужність яких перевищує штатну генерацію енергії.
- регулярність технічного обслуговування 1. Якщо магнето в масляній ванні, лак обмотки шліфується брудною олією, частки металу свторюють КЗ, кислотність масла може пошкоджувати ізоляцію обмотки. 2. Якщо без масла вода та бруд може викликати корозію.
- тривале використання на максимальних оборотах (якщо акумулятор повністю заряджений, усю зайву енергію розсіює реле регулятор, що викликає перегрів із наступною поломкою). Рекомендую ставити АКБ більшої емності.
- вібрація, дисбаланс двигуна, падіння чи ДТП
Якщо генератор пошкоджений, КЗ на масу чи міжветкове замикання, пошкоджена катушка буде перегріватися, на ній буде підгоріле масло, може почати лущатися або темніти лак та палстик.
Пропонують послуги перемотки пошкодженої катушки. Якщо є в продажу, то економічно відновлення не доцільно. Складний та многоступеневий просцес. Не доцільно робити один генератор з довгим технологічним циклом. Не може бути машинної якості насотки. Обмежений продаж якісного ізольованого дроту.
Катушку не коректно перевіряти тестером із живленням 9В. Потрібен мегомметр для перевірки на високій напрузі. Також важлива температура котушки під час перевірки.
Якщо реле регулятор перегрівається, це вказує на незбалансовану систему генерації та споживача. Значно знижує ресурс магнето.
БУ котушки часто з перегрітих або після ДТП двигунів. При цьому генератор теж отримав тепловий або механічний удар. Пошкодження ізоляції побачити зором неможливо.
Також може бути несправність датчика Холла. Датчик відстежує положення колінчастого валу для синхронізації іскри.
На карбюраторній мототехніці опір датчика Хола має бути узгоджений з опіром свічки запалювання, високовольтних дротів. Неправильне узгодження призводить до втрат енергії та слабкої іскри.
В інжекторному запалюванні опір датчика Холу повинен бути узгоджений з електронним блоком керування. Якщо не узгоджено, блок не зможе коректно зрозуміти спрацювання датчика і не дасть команду накоректне утворення іскри.
Важливо знати опір датчика холу до замовлення магнето, якщо датчик входить до комплекту магнето.
У сучасній мототехніці з регулюванням випередження критично важлива точність опору та мінімальні температурні зміни.
Однопровідний датчик Холу передає лише сигнал, двопровідне живлення та сигнал. Залежить від модифікації мототехніки. Датчик можна легко змінити самостійно.
!!! Додатково котушки магнето пропитана та покрита поліуретановим лаком. Основні властивість поліуретанового лаку еластичність та міцнсть. Покриття гарантує монолітність конструкції котушки та додаткову ізоляцію обмотки. При вібрації не дасть дротам перетерти ізоляцію. Також зміна кольору лаку покаже локальні перегріви. Виробники окрашують лак в різні кольори для індивідуалізації.
!!!Якщо ви в Києві можете подїхати та поменяти котушку особисто. Надам інструмент, перевірю стару, якщо можливо спробую відновити старий магнето чи встановимо новий.
Комплект:
Генератор у зборі х1
Arctic Cat 700 TRV 700 | Suzuki LTA 700 750 X KingQuad 2005-2018 125
Suzuki LTA 500 KingQuad AXi / AXi SE 2019-2021 Suzuki LTA 750 KingQuad AXi 2019-2022
Arctic Cat 250 / 300 1998-2005 | Suzuki LTF 250 300 F | LT-4WD 250 Quadrunner 1987-2002 115
Suzuki LT-A 450 X King Quad AXi 2007-2010 | LT-A 500 X King Quad AXi 2009-2018 110
Suzuki LTZ 400 Quadsport Z400 2009-2013 100
Suzuki LTF 250 Ozark LTZ 250 Quadsport 2002-2014 90
Suzuki LTZ 90 2007-2009 2014-2023 | LTZ 50 2006-2009 2016-2023 75
Yamaha YFM 550 | YFM 700 Grizzly | YFM 700 Kodiak 2009-2024 77
Yamaha YFM 350 / 400 Big Bear / Warrior / Wolverine / Raptor 2000-2013 83
Yamaha YFM 400 Grizzly YFM 400 Kodiak YFM 450 Grizzly YFM 450 Kodiak YFM 450 Wolverine 2000-2014 90
Yamaha YFM 125 Grizzly 2004-2013 99
Yamaha YFM 600 Grizzly 4x4 1999-2001 140
Yamaha YFM 50 / 80 Raptor Badger Grizzly 1995-2008 60
Yamaha YFM 700 Grizzly / YFM 700 Kodiak 4x4 2016-2018 140
Polaris Predator / Sportsman / Outlaw 50 90 | RZR 170 2007-2019 | Yamaha YFM Raptor 90 2016-2024 60
Yamaha YFM 450 Kodiak 2018-2024 Yamaha YFM 350 / 400 Big Bear / Warrior / Wolverine / Raptor 2000-2013 80
Yamaha YFM 700 / YFM 700R Raptor 2006-2025 85
Yamaha YFM 250 Bear Tracker Big Bear Bruin YFM 660 660R Raptor 2001-2009 95
Yamaha YFM 250 Raptor 2008-2013 105
Honda TRX 500 Fourtrax Foreman Rubicon FA / FGA / FPA 4x4 Automatic 2001-2014 85
Honda TRX 500 Fourtrax Foreman FE / FM / FPE / FPM / TM 2005-2011 82
Honda TRX 500 Fourtrax Foreman / Rubicon 2014-2019 | TRX 520 FE FM 2020 2021 100
Honda TRX 420 Rancher TRX420 FE / FM / TE / TM / FPE / FPM 2007-2013 77 usd
Honda TRX 420 Rancher FE / FM / TE / TM 2014-2021 115
Honda TRX 450 R TRX 450 ER TRX 450 Sportrax 2006-2014 130
Honda TRX 650 Fourtrax Rincon 2003-2005 115
Honda TRX 350 Rancher FE FM TE TM 2000-2006 110
Honda TRX250TE TRX250TM Fourtrax Recon TRX 250 TM TE 2005-2021 75
Стан новий
Гарантія 12 місяців
Встановлені елементи не підлягають поверненню (до гарантійних випадків не належать механічні пошкодження, перегрів, не сбалансована система електропостачання мото)
Типові несправності:
- занижений струм зарядки (має бути 14 В). Якщо менше 13.8, або більше 14.8, є проблема в ланцюгу генератора, реле регулятора, споживачів.
- Проблеми із запуском або глухне під час роботи. Охолоне і починає працювати. Швидше за все, проблема датчика Холу або коротке замикання обмотки магнето.
- Окислення позитивної + клеми АКБ.
Ресурс (термін служби) магнето мотоцикла залежить від якості виготовлення, умов експлуатації та обслуговування. У середньому:
Карбюраторні мотоцикли (класичні магнето): 50000 - 100000 км
Інжекторні мотоцикли (з більш складною системою запалювання): 100 000+ км
Причини поломки:
Перегрів. Двигун з повітряним або не робочим водним охолодженням легко отримує перегрів у спеку, форсуванні та піднятті планки крутного моментату (заміні роликів на легші у скутера або на велику зірку у мотоцикла), при їзді на довгі відстані, підйом у затяжну гірку.
Рекомендую встановити датчик температури масла (більше ви не зможете дізнаєтись про перегрівання мастила двигуна під час їзди). Робоча температура до 100-130 градусів. За температури 150 градусів і вище відбуваються незворотні процеси з ізоляцією обмоток. В результаті температурного розширення збільшується опір обмоток (збільшується нагрівання) ,тріскається лак, виходить міжвитковий пробій ізоляції.
- при встановленні позаштатних споживачів, загальна потужність яких перевищує штатну генерацію енергії.
- регулярність технічного обслуговування 1. Якщо магнето в масляній ванні, лак обмотки шліфується брудною олією, частки металу свторюють КЗ, кислотність масла може пошкоджувати ізоляцію обмотки. 2. Якщо без масла вода та бруд може викликати корозію.
- тривале використання на максимальних оборотах (якщо акумулятор повністю заряджений, усю зайву енергію розсіює реле регулятор, що викликає перегрів із наступною поломкою). Рекомендую ставити АКБ більшої емності.
- вібрація, дисбаланс двигуна, падіння чи ДТП
Якщо генератор пошкоджений, КЗ на масу чи міжветкове замикання, пошкоджена катушка буде перегріватися, на ній буде підгоріле масло, може почати лущатися або темніти лак та палстик.
Пропонують послуги перемотки пошкодженої катушки. Якщо є в продажу, то економічно відновлення не доцільно. Складний та многоступеневий просцес. Не доцільно робити один генератор з довгим технологічним циклом. Не може бути машинної якості насотки. Обмежений продаж якісного ізольованого дроту.
Катушку не коректно перевіряти тестером із живленням 9В. Потрібен мегомметр для перевірки на високій напрузі. Також важлива температура котушки під час перевірки.
Якщо реле регулятор перегрівається, це вказує на незбалансовану систему генерації та споживача. Значно знижує ресурс магнето.
БУ котушки часто з перегрітих або після ДТП двигунів. При цьому генератор теж отримав тепловий або механічний удар. Пошкодження ізоляції побачити зором неможливо.
Також може бути несправність датчика Холла. Датчик відстежує положення колінчастого валу для синхронізації іскри.
На карбюраторній мототехніці опір датчика Хола має бути узгоджений з опіром свічки запалювання, високовольтних дротів. Неправильне узгодження призводить до втрат енергії та слабкої іскри.
В інжекторному запалюванні опір датчика Холу повинен бути узгоджений з електронним блоком керування. Якщо не узгоджено, блок не зможе коректно зрозуміти спрацювання датчика і не дасть команду накоректне утворення іскри.
Важливо знати опір датчика холу до замовлення магнето, якщо датчик входить до комплекту магнето.
У сучасній мототехніці з регулюванням випередження критично важлива точність опору та мінімальні температурні зміни.
Однопровідний датчик Холу передає лише сигнал, двопровідне живлення та сигнал. Залежить від модифікації мототехніки. Датчик можна легко змінити самостійно.
!!! Додатково котушки магнето пропитана та покрита поліуретановим лаком. Основні властивість поліуретанового лаку еластичність та міцнсть. Покриття гарантує монолітність конструкції котушки та додаткову ізоляцію обмотки. При вібрації не дасть дротам перетерти ізоляцію. Також зміна кольору лаку покаже локальні перегріви. Виробники окрашують лак в різні кольори для індивідуалізації.
!!!Якщо ви в Києві можете подїхати та поменяти котушку особисто. Надам інструмент, перевірю стару, якщо можливо спробую відновити старий магнето чи встановимо новий.
Комплект:
Генератор у зборі х1
ID: 899084428
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 24 листопада 2025 р.
Магнето Генератор Suzuki LTA LTF LT LTZ Yamaha YFM Honda TRX
1 000 грн.
Місцезнаходження
Повернення
Впевненість у кожній покупці
Ви можете безкоштовно повернути товар при отриманні, якщо він не відповідає вашим очікуванням. Докладніше
