Приватна особа
Стан: Нове
Цей товар допоможе при блекауті
OLX Доставка
Опис
За більш детальною інформацією пищить або дзвоніть
Можна використовувати для з'єднання високовольтної батареї від електрокара:
Автомобили
BMW | BMW i3 (all sizes) | 18/22/40 | 270-400V
BMW | iX & i4-7 Platform | 68 / 80.7 | 270-464V | Manual contactor control
BYD | BYD Atto 3 / Yuan Plus | 50/60 | 380-440V
BYD | BYD Seal | 60 | 380-440V
Chevrolet | Bolt | 60/66 | 330-403V
Citroen | C-Zero | 16 | 310-370V
Citroen | ë-C4 2020+ (Stellantis eCMP) | 50 | 320-450V
Citroen | Spacetourer (Stellantis eCMP) | 50/75 | 320-450V
Dacia | Spring | 27 | 216-302V
Ford | Mustang Mach-E | 66/88 | 300-410V
Hyundai | Kona 39/64kWh | 39/64 | 230-410V*
Hyundai | Santa Fe PHEV | 14 | 290-400V
Kia | e-Niro 39/64kWh | 39/64 | 230-410V*
Mini | Cooper electric | 32 | 270-400V
Mitsubishi | i-Miev | 16 | 310-370V
MG | HS PHEV | 16 | 310-378V
Nissan | LEAF | 24/30/40/62 | 300-400V
Nissan | e-NV200 | 24/40 | 300-400V
Opel | Ampera-e | 60/66 | 330-403V
Peugeot | Ion | 16 | 310-370V
Polestar | 2 | 78 | 290-450V
Renault | Kangoo | 22/33 | 300-400V
Renault | Fluence ZE | 22/36 | 300-400V
Renault | K-ZE | 27 | 216-302V
Renault | Zoe Gen1 | 22/41 | 300-400V
Renault | Zoe Gen2 | 52 | 300-400V
Rivian | R1T | 135 | 300-400V
Tesla | Model 3 & Y (all sizes) | All | 280-400V | Note, balancing only when contactors are opened
Tesla | Model S & X (2021+) | All | 310-460V | Note, balancing only when contactors are opened
Toyota | Proace (Stellantis eCMP) | 50/75 | 320-450V
Volkswagen / Audi / Škoda / Cupra / Ford | MEB Platform | 48/55/61/82 | 252-450V* | Requires precharge circuit
Volvo | XC40/C40 | 69/78/82 | 290-450V
Инверторы
Afore | Afore AF17K-THA 230V | 3 | 150–800V | Good option for Norway IT
Deye | SUN-(5-20)K-SG01HP3-EU-AM2 | 3 | Requires precharge
Deye | SUN-(29.9-50)K-SG01HP3-EU-BM3 | 3 | Requires precharge | Both BYD_CAN and PYLON_CAN work
Ferroamp | EnergyHub | 3 | 174-432V
FoxESS | H1/AC1 | 1 | 80-480V | Needs its own CAN channel
FoxESS | H3/AC3 | 3 | 180-600V | Needs its own CAN channel
FoxESS | H3 Smart | 3 | 100-800V | Needs its own CAN channel
FoxESS | H3 Pro | 3 | 150-850V | Needs its own CAN channel
Fronius | Primo Gen24 Plus | 1 | 150-455V | Precharge inside inverter
Fronius | Symo Gen24 Plus | 3 | 160-531V | Precharge inside inverter
Fronius | Symo Hybrid 3.0/4.0/5.0-3-S | | 150-455V
GE | GEH5.0/8.6/10-1U-10 | 1 | GEH10 tested, made by GoodWe
GoodWe | ET hybrid solar | 3 |
GoodWe | BT AC battery inverter | 3 |
GoodWe | EH hybrid solar | 1 |
GoodWe | BH AC battery inverter | 1 |
GoodWe | EHB hybrid inverter (South Africa only) | 1 |
GoodWe | A-ES hybrid inverter (America Split Phase) | 1 |
Growatt HV | SPH | |
Ingeteam | STORAGE 1Play TL M (3-6 kW) | 1 |
Maple Leaf Northern Fox | H1-H3-AC1-KH | 1/3 | 150-850V | Rebranded FoxESS
Kostal | Plenticore | | 120-650V | RS485
SAJ | H2 Hybrid | 3 |
SMA | Sunny Boy Storage 2.5–6.0 | 1 | 100-550V | Needs its own CAN channel
SMA | Sunny Boy Smart Energy | 1 | Needs its own CAN channel
SMA | Sunny Tripower SE | 3 | 150-600V | Needs its own CAN channel
Sofar | 5K…20KTL-3PH | 3 |
SolaX | X1 Hybrid | 1 | 80-480V | Needs its own CAN channel
SolaX | X3 Hybrid | 3 | Needs its own CAN channel
Solxpow | X3 12–20kW | 3 | 135-750V
Solinteg | MHT 10–20kW | 3 | 135-750V | Untested, should work
Solis | RHI-3P(5-10)K-HVES-5G / S6-EH1P10K-H-US-APST | 2 | 120-500V | US model
Solis | RHI-3P(5-10)K-HVES-5G / S6-EH3P-(5-10K)-H-EU | 3 | 300-950V
Sungrow | SH5.0–10RT | 3 | 150-600V | Some AU models not supported
Sungrow | SH3.0–6.0RS | 1 | 80-460V | Some AU models not supported
ZCS Azzurro | TODO | 1/3 |
Yingfa | Hybrid inverter 5kW | 1 | 85-400V | Needs external precharge
Компактний модуль з вбудованими інтерфейсами CAN та RS485, що базується на мікроконтролері ESP32. FLASH пам'ять: 4MB. Інтерфейси UART, SPI, I2C, CAN, I2S, SDIO. Вбудований світлодіод WS2812 RGB. USB to TTL контролер CH9102. Підтримка бездротових технологій: Wi-Fi: 802.11 b/g/n, BRV4.2+BLE. Підтримка microSD. Підходить для використання в системах промислової автоматизації, контролю та моніторингу транспортних засобів, "розумних" мережах, а також у проєктах IoT, де потрібен надійний зв’язок і передача даних на великі відстані. Живлення: 5...12VDC або USB.
Можна використовувати для з'єднання високовольтної батареї від електрокара:
Автомобили
BMW | BMW i3 (all sizes) | 18/22/40 | 270-400V
BMW | iX & i4-7 Platform | 68 / 80.7 | 270-464V | Manual contactor control
BYD | BYD Atto 3 / Yuan Plus | 50/60 | 380-440V
BYD | BYD Seal | 60 | 380-440V
Chevrolet | Bolt | 60/66 | 330-403V
Citroen | C-Zero | 16 | 310-370V
Citroen | ë-C4 2020+ (Stellantis eCMP) | 50 | 320-450V
Citroen | Spacetourer (Stellantis eCMP) | 50/75 | 320-450V
Dacia | Spring | 27 | 216-302V
Ford | Mustang Mach-E | 66/88 | 300-410V
Hyundai | Kona 39/64kWh | 39/64 | 230-410V*
Hyundai | Santa Fe PHEV | 14 | 290-400V
Kia | e-Niro 39/64kWh | 39/64 | 230-410V*
Mini | Cooper electric | 32 | 270-400V
Mitsubishi | i-Miev | 16 | 310-370V
MG | HS PHEV | 16 | 310-378V
Nissan | LEAF | 24/30/40/62 | 300-400V
Nissan | e-NV200 | 24/40 | 300-400V
Opel | Ampera-e | 60/66 | 330-403V
Peugeot | Ion | 16 | 310-370V
Polestar | 2 | 78 | 290-450V
Renault | Kangoo | 22/33 | 300-400V
Renault | Fluence ZE | 22/36 | 300-400V
Renault | K-ZE | 27 | 216-302V
Renault | Zoe Gen1 | 22/41 | 300-400V
Renault | Zoe Gen2 | 52 | 300-400V
Rivian | R1T | 135 | 300-400V
Tesla | Model 3 & Y (all sizes) | All | 280-400V | Note, balancing only when contactors are opened
Tesla | Model S & X (2021+) | All | 310-460V | Note, balancing only when contactors are opened
Toyota | Proace (Stellantis eCMP) | 50/75 | 320-450V
Volkswagen / Audi / Škoda / Cupra / Ford | MEB Platform | 48/55/61/82 | 252-450V* | Requires precharge circuit
Volvo | XC40/C40 | 69/78/82 | 290-450V
Инверторы
Afore | Afore AF17K-THA 230V | 3 | 150–800V | Good option for Norway IT
Deye | SUN-(5-20)K-SG01HP3-EU-AM2 | 3 | Requires precharge
Deye | SUN-(29.9-50)K-SG01HP3-EU-BM3 | 3 | Requires precharge | Both BYD_CAN and PYLON_CAN work
Ferroamp | EnergyHub | 3 | 174-432V
FoxESS | H1/AC1 | 1 | 80-480V | Needs its own CAN channel
FoxESS | H3/AC3 | 3 | 180-600V | Needs its own CAN channel
FoxESS | H3 Smart | 3 | 100-800V | Needs its own CAN channel
FoxESS | H3 Pro | 3 | 150-850V | Needs its own CAN channel
Fronius | Primo Gen24 Plus | 1 | 150-455V | Precharge inside inverter
Fronius | Symo Gen24 Plus | 3 | 160-531V | Precharge inside inverter
Fronius | Symo Hybrid 3.0/4.0/5.0-3-S | | 150-455V
GE | GEH5.0/8.6/10-1U-10 | 1 | GEH10 tested, made by GoodWe
GoodWe | ET hybrid solar | 3 |
GoodWe | BT AC battery inverter | 3 |
GoodWe | EH hybrid solar | 1 |
GoodWe | BH AC battery inverter | 1 |
GoodWe | EHB hybrid inverter (South Africa only) | 1 |
GoodWe | A-ES hybrid inverter (America Split Phase) | 1 |
Growatt HV | SPH | |
Ingeteam | STORAGE 1Play TL M (3-6 kW) | 1 |
Maple Leaf Northern Fox | H1-H3-AC1-KH | 1/3 | 150-850V | Rebranded FoxESS
Kostal | Plenticore | | 120-650V | RS485
SAJ | H2 Hybrid | 3 |
SMA | Sunny Boy Storage 2.5–6.0 | 1 | 100-550V | Needs its own CAN channel
SMA | Sunny Boy Smart Energy | 1 | Needs its own CAN channel
SMA | Sunny Tripower SE | 3 | 150-600V | Needs its own CAN channel
Sofar | 5K…20KTL-3PH | 3 |
SolaX | X1 Hybrid | 1 | 80-480V | Needs its own CAN channel
SolaX | X3 Hybrid | 3 | Needs its own CAN channel
Solxpow | X3 12–20kW | 3 | 135-750V
Solinteg | MHT 10–20kW | 3 | 135-750V | Untested, should work
Solis | RHI-3P(5-10)K-HVES-5G / S6-EH1P10K-H-US-APST | 2 | 120-500V | US model
Solis | RHI-3P(5-10)K-HVES-5G / S6-EH3P-(5-10K)-H-EU | 3 | 300-950V
Sungrow | SH5.0–10RT | 3 | 150-600V | Some AU models not supported
Sungrow | SH3.0–6.0RS | 1 | 80-460V | Some AU models not supported
ZCS Azzurro | TODO | 1/3 |
Yingfa | Hybrid inverter 5kW | 1 | 85-400V | Needs external precharge
Компактний модуль з вбудованими інтерфейсами CAN та RS485, що базується на мікроконтролері ESP32. FLASH пам'ять: 4MB. Інтерфейси UART, SPI, I2C, CAN, I2S, SDIO. Вбудований світлодіод WS2812 RGB. USB to TTL контролер CH9102. Підтримка бездротових технологій: Wi-Fi: 802.11 b/g/n, BRV4.2+BLE. Підтримка microSD. Підходить для використання в системах промислової автоматизації, контролю та моніторингу транспортних засобів, "розумних" мережах, а також у проєктах IoT, де потрібен надійний зв’язок і передача даних на великі відстані. Живлення: 5...12VDC або USB.
ID: 909220335
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 13 грудня 2025 р.
LILIGO CAN ESP32 для подключение високовольтної батареї до інвертора
2 250 грн.
Місцезнаходження
Повернення
Впевненість у кожній покупці
Ви можете безкоштовно повернути товар при отриманні, якщо він не відповідає вашим очікуванням. Докладніше