Приватна особа
Стан: Нове
OLX Доставка
Опис
(!) Усі вторговані кошти підуть на потреби кулеметного підрозділу 71 ОЄБр ДШВ.
//////////
Без торгів.
Перевага надається OLX доставці (НП, УкрПошта, Meest) і лише по Україні.
Можлива особиста зустріч у Києві (правий берег).
//////////
Назва: "Комікс у музеї сучасного мистецтва"
Автор: Ганс Ульріх Обріст, Роберт Крамб, Арт Шпіґельман, Джон Карлін, Борис Філоненко
Упорядкування: Борис Філоненко
Видавництво: IST Publishing
Переклад: Ярослава Стріха
Рік видання: 2018
Сторінок: 112
Обкладинка: м'яка
Ілюстрації: чорно-білі, кольорові вклейки
Стан: новий.
(!) Бібліографічна рідкість. Додрук не планується.
(!) До книги йде листівка з подякою від упорядника і автора збірки Бориса Філоненка.
«Для коміксу Ліхтенштейн зробив не більше, ніж Воргол для супу», — казав Арт Шпіґельман, автор графічного роману «Маус» і редактор журналу RAW, повертаючись до питання взаємин коміксу та мистецтва. Виставка «Високе й низьке: сучасне мистецтво [і] популярна культура» (Музей сучасного мистецтва Нью-Йорка, 1990), що представляла американські комікси поруч із роботами Хуана Міро, Енді Воргола, Роя Ліхтенштейна, Філіпа Ґастона тощо, обурила спільноту незалежних коміксистів. Шпіґельман надрукував комікс проти виставки в журналі Artforum, а п'ятнадцять років потому за його консультації було створено виставку «Майстри американського коміксу» (Музей сучасного мистецтва Лос-Анджелеса, 2005) — без творів сучасних художників узагалі.
Чи можлива історія сучасного мистецтва без коміксу? Що розділяє попарт і андеграунд-комікс? Яким бачать власний канон американські коміксисти? Відповіді на ці питання пропонують куратори, арткритики, комікс-критики й автори коміксів — у четвертій книзі серії Small Run Books.
//////////
Без торгів.
Перевага надається OLX доставці (НП, УкрПошта, Meest) і лише по Україні.
Можлива особиста зустріч у Києві (правий берег).
//////////
Назва: "Комікс у музеї сучасного мистецтва"
Автор: Ганс Ульріх Обріст, Роберт Крамб, Арт Шпіґельман, Джон Карлін, Борис Філоненко
Упорядкування: Борис Філоненко
Видавництво: IST Publishing
Переклад: Ярослава Стріха
Рік видання: 2018
Сторінок: 112
Обкладинка: м'яка
Ілюстрації: чорно-білі, кольорові вклейки
Стан: новий.
(!) Бібліографічна рідкість. Додрук не планується.
(!) До книги йде листівка з подякою від упорядника і автора збірки Бориса Філоненка.
«Для коміксу Ліхтенштейн зробив не більше, ніж Воргол для супу», — казав Арт Шпіґельман, автор графічного роману «Маус» і редактор журналу RAW, повертаючись до питання взаємин коміксу та мистецтва. Виставка «Високе й низьке: сучасне мистецтво [і] популярна культура» (Музей сучасного мистецтва Нью-Йорка, 1990), що представляла американські комікси поруч із роботами Хуана Міро, Енді Воргола, Роя Ліхтенштейна, Філіпа Ґастона тощо, обурила спільноту незалежних коміксистів. Шпіґельман надрукував комікс проти виставки в журналі Artforum, а п'ятнадцять років потому за його консультації було створено виставку «Майстри американського коміксу» (Музей сучасного мистецтва Лос-Анджелеса, 2005) — без творів сучасних художників узагалі.
Чи можлива історія сучасного мистецтва без коміксу? Що розділяє попарт і андеграунд-комікс? Яким бачать власний канон американські коміксисти? Відповіді на ці питання пропонують куратори, арткритики, комікс-критики й автори коміксів — у четвертій книзі серії Small Run Books.
ID: 829057666
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 13 травня 2024 р.
"Комікс у музеї сучасного мистецтва". ЗБІР НА ЗСУ
5 060 грн.
Місцезнаходження