Приватна особа
Тип автомобіля: З пробігом
Пробіг: 282 тис.км.
Умови продажу: Звичайний продаж
Розмитнена: Так
VIN номер: NLHCM41AP8Z128619
Держ. номер реєстрації: КР1677АВ
Об'єм двигуна: 1.40 л.
Модель: Accent
Модифікація: MC
Рік випуску: 2008
Тип кузова: Седан
Кількість дверей: 4
Кількість місць: 5
Kолір: Сірий
Коробка передач: Автоматична
Тип приводу: Передній
Вид палива: Газ / бензин
Потужність: 97 к.с.
Лакофарбове покриття: Незначні сліди експлуатації (дрібні подряпини, сколи)
Технічний стан: На ходу, технічно справна, Гаражне зберігання
Комфорт: Кондиціонер, Електросклопiдйомники, Тонування скла, Підігрів сидінь, Підсилювач керма
Мультимедіа: Акустика, AUX, CD, Магнітола, USB
Безпека: Подушка безпеки (Airbag), Центральний замок, ESP, Іммобілайзер, Сигналізація, Ксенон
Інше: Газова установка (ГБО)
Опис
3-й власник • 281 000 км • VIN: NLHCM41AP8Z128619 • ГБО 4-го покоління (вписано)
Коротко про авто:
⁃ Надійний 1.4 (газ/бензин) з АКПП.
⁃ Технічно доглянутий: регулярні ТО кожні 6-8 тис. км; якісні оригінальні мастила/фільтри; двигун масла не бере.
⁃ Капремонт ДВЗ (≈200 тис. км, у попереднього власника) і капремонт АКПП (265 тис. км).
⁃ По підвісці/гальмах все в порядку.
⁃ Нові: зимова гума (2025) та АКБ (2025).
⁃ Багато корисних допів: металевий захист підкапотного відсіку, двостороння сигналізація з автозапуском, додаткова шумо/віброізоляція, якісна акустика, підігрів передніх сидінь, працюючий кондиціонер.
⁃ По кузову: є косметика/дефекти ЛФП; безпека не спрацьовувала.
Поточний стан і що зробити новому власнику:
⁃ Сів і поїхав.
⁃ Потрібно провести планове ТО: заміна моторного масла й фільтрів (двигун + ГБО).
⁃ Бажано: часткова заміна ATF і фільтра АКПП (після останнього обслуговування ~16 тис. км). Фільтр Hyundai/Kia 04632122731 додаю з авто.
Коротко основні тези про історію обслуговування:
≈200 000 км - капремонт двигуна (у 2-го власника).
230 000 км - паливний насос Bosch 0580453453 і фільтр; по ГБО замінені всі патрубки/шланги/хомути.
240 000 км - передній лямбда-зонд Bosch 0258986627; встановлені оригінальні сайлентблоки задньої балки KIA/Hyundai 55160-1E000; встановлені проставки (підняття кліренсу).
255 000 км - повна стендова очистка системи охолодження; антифриз Hepu G12.
260 000 км - ремінь ГРМ + ролики + помпа Gates KP15479XS; ремені помпи/генератора Contitech 4PK815 та кондиціонера Contitech 4PK850; заміна гальмівної рідини (DOT 4), амортизатори газо-масляні Sachs: передні 313517 (8708803598), задні 314754 (8708803598).
265 000 км:
⁃ верхній патрубок основного радіатора, верхній патрубок радіатора опалення та сам радіатор опалення (Nissens);
⁃ опори передніх стійок;
⁃ передні гальмівні колодки Remsa 120802 (8708309198), задні Ferodo FSB04086;
⁃ передня подушка двигуна;
⁃ капремонт АКПП: дефектовка, чистка гідроблоку/соленоїдів, реставрація ГДТ, заміна насоса, фрікціонів, втулки вхідного валу, гальмівної стрічки, хабу й валу привода хабу. Трансмісійна рідина Hyundai ATF SP-III (0450000400).
Зима 2025 - новий АКБ Varta D21 61Ah 600A; нова зимова гума Hankook Winter i*Cept RS3 W462 185/65 R14 86T.
Травень 2025 - новий ЕБУ ГБО STAG-4 Q-Box Basic, налаштовано, працює відмінно.
Двигун і паливна система:
⁃ Регулярне ТО кожні 6-8 тис. км. Масло Kroon-Oil 5W-30 Asyntho; фільтри тільки MANN W811/80.
⁃ Двигун масла не споживає (рівень стабільний від ТО до ТО).
⁃ Свічки NGK 2382 BKR5ES-11, ВВ-дроти NGK 44332 RC-HD1206.
⁃ Паливна система: насос і фільтр замінені (див. 230 тис. км).
Газ (ГБО 4-го покоління):
⁃ Тороїдальний балон 42 л Atiker, вписано в техпаспорт.
⁃ ЕБУ STAG-4 Q-Box Basic (05.2025); високошвидкісні форсунки Barracuda Single 115NI; редуктор Tomasetto Alaska; фільтр тонкої очистки Alex Ultra 360.
⁃ Заправний клапан - у люку бензобака. Все працює стабільно, налаштовано.
Охолодження:
⁃ Стендова промивка, Hepu G12 (255 тис. км).
⁃ Нові патрубки/радіатор опалення Nissens (265 тис. км).
Трансмісія (АКПП):
⁃ Капремонт на 265 тис. км (див. вище).
⁃ Рекомендую часткову заміну ATF та фільтра зараз (минуло ~16 тис. км); фільтр додаю.
Ходова/кермо/гальма:
⁃ Амортизатори газо-масляні Sachs: передні 313517 (8708803598), задні 314754 (8708803598) (260 тис. км).
⁃ Опори передніх стійок нові (265 тис. км).
⁃ Електропідсилювач керма - «правильної ревізії» з усуненими типовими недоліками.
⁃ Сайлентблоки задньої балки 55160-1E000 (240 тис. км) + проставки (кліренс).
⁃ Гальма: якісні колодки (265 тис. км), рідина DOT 4 замінена (260 тис. км).
Електрика та безпека/захист:
⁃ Двостороння охоронна система Jaguar EZ-three з автозапуском, імобілайзер. Запасний брелок в наявності.
⁃ Металевий захист моторного відсіку.
⁃ АКБ Varta D21 (2025).
Салон і комфорт/мультимедіа:
⁃ Сидіння завжди в чохлах; кермо перетягнуте шкірою (є потертості).
⁃ Кнопки/важелі не затерті. Кондиціонер робочий. Підігрів передніх сидінь.
⁃ Акустика JBL CS-69, магнітола Kenwood KDC-4051U (радіо/CD/USB/AUX - усе працює).
⁃ Килимки EVA.
⁃ Додаткова шумо- та віброізоляція: підкапотний простір, салон, багажник.
Оптика:
⁃ Лінзована біксенонова оптика, нові лампи.
Кузов, ЛФП та ДТП-історія:
⁃ Дуже добра оцинковка й антикор: двері/пороги/рама цілі, без глибокої корозії.
⁃ ДТП у попереднього власника: удар у праве переднє крило; замінені передній бампер і капот (оригінал, але фарбований посередньо - через це саме на капоті з’явилась поверхнева корозія в кількох місцях). Безпека ціла, не змінювалась.
⁃ ДТП при мені (2 випадки):
1. На стоянці зачепили передні пасажирські двері - рихтування/фарбування.
2. У дворі не надали перевагу - «ковзом» пошкодили лівий борт: фарбування водійських дверей; рихтування+фарбування задніх лівих дверей; рихтування+фарбування порога; рихтування+фарбування лівого заднього крила. Заодно для естетики пофарбовано дугу над лівими дверима та задній бампер.
⁃ Скло: все оригінальне, крім лобового (замінено через тріщину).
Відомі недоліки/нюанси:
⁃ ЛФП: тріщина переднього бампера під лівою фарою та потертості/сколи (чіпанув стовпчик на парковці); по краях даху - сходить лак; на капоті - кілька місць із поверхневою корозією.
⁃ Скол на лівому задньому ліхтарі.
⁃ У салоні: локальні подряпини на картах дверей і біля бардачка; кілька тріщин на передній панелі після попередньої розборки для заміни радіатора опалення (зараз радіатор можна міняти без розбору панелі).
⁃ Склопідіймач правих задніх дверей з водійської консолі спрацьовує не завжди - краще почистити кнопку (з дверей пасажира працює стабільно).
⁃ При холодному старті ~2 хв. цокотять гідрокомпенсатори (типова особливість цих моторів).
Що входить у комплект:
⁃ Фільтр АКПП Hyundai/Kia 04632122731.
⁃ Повноцінна запаска на сталевому диску + домкрат.
⁃ 1 ключ та 2 брелоки сигналізації (основний та запасний).
ВАЖЛИВО: знаходжусь за кордоном, тому звʼязок через сайт або Телеграм за номером в оголошенні.
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
HYUNDAI Accent III покоління MC
4 700 $
Договірна
Місцезнаходження