Приватна особа
Марка: Gilera
Пробіг: 41 000 км
Стан: З пробігом
Об'єм двигуна: 500 см³
Коробка передач: Автомат
Розмитнений: Так
Тип приводу: Ремінь
Рік випуску: 2008
Безпека: Вітрове скло
Комфорт: Бортовий комп'ютер
Опис
Gilera Fuoco 500, 2008 рік
Продаю свій надійний та доглянутий мотоцикл Gilera Fuoco 500 (2008 р.в.). Потужний, комфортний і готовий до нових подорожей.
Недавно проведене обслуговування та встановлені нові деталі:
• нова гума (перед і зад);
• повністю новий комплект щеплення;
• ремінь, ролики та щоки варіатора;
• нові гальмівні колодки;
• нове вітрове скло;
• сидіння перешите велюром і сформоване у студії — зручне для високого водія, із фіксацією для пасажира (не з’їжджає вперед, сидіти м’яко та комфортно).
Додатково:
• сигналізація;
• ксенон у двох лінзових фарах — світла більше, ніж у більшості авто, їзда темними вечорами максимально комфортна;
• комплект зимового захисту для колін, тіла та рук: утворюється «кокон», що тримає тепло від двигуна — їздити можна навіть до 0°C;
• щодня використовую по трасі й місту: навіть у дощ приїжджаю у сорочці та туфлях чистий і сухий;
• взимку на світлофорах можна заблокувати передню підвіску, і мот стоїть сам — ноги не мерзнуть і не мокнуть.
Переваги моделі:
• надзвичайно надійний апарат, із запчастинами проблем немає — Piaggio відомий бренд у всьому світі;
• важкий, але дуже маневрений;
• потужний і швидкий: 120–140 км/год — комфортна швидкість;
• безпечно саджати дитину чи жінку, не боячись, що завалять мотоцикл, а потім самому зручно сідати — чого не зробиш на звичайному байку.
Одразу дам відповідь для чого потрібні 3 колеса і як це відчувається:
1. відсутній воблінг, взагалі, на будь яких швидкостях;
2. поздовжні нерівності які трапляються щодня (рельси вздовж дороги, накатаний вантажівками асфальт, тріщини, поребрики…) на звичайному мотоциклі в здовж руху їх перетнути небезпечно, бо колесо підкошується і ти падаєш, а два колеса проходять їх як на машині - непомітно, рельси трамвая можна переїжджати на швидкості прямо вздовж під гострим кутом і норм;
3. з’їжджати з високих бордюрів взагалі непомітно, під кутом кожне колесо відпрацьовує окремо і водій не скаче і не падає;
4. по мокрій бруківці їде як по сухій і гальмує так само;
5. глибока яма під час руху для звичайного мотоцикла це втрата керування і падіння, цей же ковтає їх без проблем і не збивається з курсу;
6. пісок в повороті теж не проблема
7. сипуча поверхня при екстреному гальмуванні взагалі норм
8. на щебні не закопується переднім колесом
9. щоб розвернути на парковці не треба з усіх сил тримати важкий мот і ще й пхати, підійшов з будь якої сторони, однією рукою пихнув і він сам покотився, тримати не треба, підвіска блокується і він сам тримає рівновагу;
10. посадка пасажира – просто бере й сідає без будь яких пояснень, мот стоїть рівно як машина на будь якій поверхні і таких проблем як провалилась підніжка не існує;
11. з пасажиром на перехрестях завчасно блокуєш кнопочкою підвіску перед зупинкою і відпочиваєш, ноги можна навіть не опускати;
12. паркувати можна прямо на схилі вздовж, підвісці все одно під яким кутом стоять передні колеса, мот зафіксує корпус рівно і надійно;
13. Наїхати в повороті на камінь не проблема, одне підстрибне а інше триматиме дорогу.
Дуже люблю свій мот, тому віддам лише у дбайливі руки — людині, яка не економитиме на оригінальних запчастинах.
Продаю, бо переходжу в інший клас — турери.
Перегляд у Києві або Василькові
Документи в порядку + страховка
Продаю свій надійний та доглянутий мотоцикл Gilera Fuoco 500 (2008 р.в.). Потужний, комфортний і готовий до нових подорожей.
Недавно проведене обслуговування та встановлені нові деталі:
• нова гума (перед і зад);
• повністю новий комплект щеплення;
• ремінь, ролики та щоки варіатора;
• нові гальмівні колодки;
• нове вітрове скло;
• сидіння перешите велюром і сформоване у студії — зручне для високого водія, із фіксацією для пасажира (не з’їжджає вперед, сидіти м’яко та комфортно).
Додатково:
• сигналізація;
• ксенон у двох лінзових фарах — світла більше, ніж у більшості авто, їзда темними вечорами максимально комфортна;
• комплект зимового захисту для колін, тіла та рук: утворюється «кокон», що тримає тепло від двигуна — їздити можна навіть до 0°C;
• щодня використовую по трасі й місту: навіть у дощ приїжджаю у сорочці та туфлях чистий і сухий;
• взимку на світлофорах можна заблокувати передню підвіску, і мот стоїть сам — ноги не мерзнуть і не мокнуть.
Переваги моделі:
• надзвичайно надійний апарат, із запчастинами проблем немає — Piaggio відомий бренд у всьому світі;
• важкий, але дуже маневрений;
• потужний і швидкий: 120–140 км/год — комфортна швидкість;
• безпечно саджати дитину чи жінку, не боячись, що завалять мотоцикл, а потім самому зручно сідати — чого не зробиш на звичайному байку.
Одразу дам відповідь для чого потрібні 3 колеса і як це відчувається:
1. відсутній воблінг, взагалі, на будь яких швидкостях;
2. поздовжні нерівності які трапляються щодня (рельси вздовж дороги, накатаний вантажівками асфальт, тріщини, поребрики…) на звичайному мотоциклі в здовж руху їх перетнути небезпечно, бо колесо підкошується і ти падаєш, а два колеса проходять їх як на машині - непомітно, рельси трамвая можна переїжджати на швидкості прямо вздовж під гострим кутом і норм;
3. з’їжджати з високих бордюрів взагалі непомітно, під кутом кожне колесо відпрацьовує окремо і водій не скаче і не падає;
4. по мокрій бруківці їде як по сухій і гальмує так само;
5. глибока яма під час руху для звичайного мотоцикла це втрата керування і падіння, цей же ковтає їх без проблем і не збивається з курсу;
6. пісок в повороті теж не проблема
7. сипуча поверхня при екстреному гальмуванні взагалі норм
8. на щебні не закопується переднім колесом
9. щоб розвернути на парковці не треба з усіх сил тримати важкий мот і ще й пхати, підійшов з будь якої сторони, однією рукою пихнув і він сам покотився, тримати не треба, підвіска блокується і він сам тримає рівновагу;
10. посадка пасажира – просто бере й сідає без будь яких пояснень, мот стоїть рівно як машина на будь якій поверхні і таких проблем як провалилась підніжка не існує;
11. з пасажиром на перехрестях завчасно блокуєш кнопочкою підвіску перед зупинкою і відпочиваєш, ноги можна навіть не опускати;
12. паркувати можна прямо на схилі вздовж, підвісці все одно під яким кутом стоять передні колеса, мот зафіксує корпус рівно і надійно;
13. Наїхати в повороті на камінь не проблема, одне підстрибне а інше триматиме дорогу.
Дуже люблю свій мот, тому віддам лише у дбайливі руки — людині, яка не економитиме на оригінальних запчастинах.
Продаю, бо переходжу в інший клас — турери.
Перегляд у Києві або Василькові
Документи в порядку + страховка
ID: 899636042
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 17 вересня 2025 р.
Gilera fuoco 500 (Piaggio)
5 500 $
Місцезнаходження