Приватна особа
Марка: Geon
Пробіг: 14 800 км
Тип: Багатоцільовий (All-round)
Стан: З пробігом
Об'єм двигуна: 223 см³
VIN номер: LY4JCNL71M0C17621
Коробка передач: Ручна/Механіка
Розмитнений: Так
Тип приводу: Ланцюг
Рік випуску: 2021
Умови продажу: Звичайний продаж
Технічний стан: На ходу, технічно справний, Перший власник, Не битий
Безпека: Крашпеди
Комфорт: Запуск кнопкою
Опис
Продам Geon Scrambler 250 (223cc, двигун 166FMM)
Рік випуску — 2021, куплений новим і поставлений на облік влітку 2022.
Перший власник
Купував цей мотоцикл для подорожей і кайфу від його вигляду
Пробіг — 14 750 км. З яких приблизно 60% — участки траси Київ-Корець-Рівне-Львів. 25% місто, 15% лісові стежки та поля.
Обкатка: перші 1200 км — обмеження до 6000 об/хв, давав охолонути кожні 15–20 хв роботи.
Після обкатки одразу поїхав дальняк на 1800 км, включно з перетином Свидовецького хребта з с. Красне до Драгобрату — перевірка на надійність пройдена. В цілому катався як дід, без встановлення світових рекордів, в робочому діапазоні 5500-6500 об/хв.
Стан і технічне обслуговування:
Повністю справний
Наступна заміна оливи — на 15 200 км.
Перевірка клапанів — на 16 000 км
Оливу спочатку лив Motul 15w50, через відгуки про підробки та незнаходження нейтралі перейшов на XADO 10w40, з літа 2024 перейшов на Ipone 15w50 і на ньому зупинив свій вибір. Перша заміна оливи на 0, друга на 300, третя на 800, далі через 1000, після 10 тис. пробігу заливаючи оливу зважав на мотогодини та типи дороги - 900 якщо був в лісі, до 1200 якщо їздив лише трасою.
Мотосезони не закривав, катався взимку коли сухий асфальт. Катався регулярно хоча б 1 раз на 3 тижні для підтримки заряду гелієвого акумулятора.
Зберігання — під навісом, накритий тентом.
Легкі питання з обслуговування усувалися самостійно.
Налаштування клапанів, чистка і наліштування карба відбувались на мото-сто у Києві/Львові.
Стандартні болячки — вже враховані та вирішені:
– Замінено болт вісі маятника та підшипники заднього колеса — стоять KAYO
– Хагер викинуто.
– Кріплення вихлопної труби відламалося під час подорожі. Підварено найближчим СТО — шов хороший, але сплав ржавіючий - з'являються рижики, які можна прибрати, на функціонал не впливає.
– Після падіння на стоянці розбилось оригінальне дзеркало — встановлене компактніше з AliExpress.
Доопрацювання:
– Встановлена кастомна багажна система з ящиків від набоїв до M2A2 Bradley. Кріплення доопрацьоване — надійне, тримає навантаження.
– Новий тримач номера та поворотників.
– Нові задні поворотники з "біжачим" світлом — краща видимість і більш сучасний вигляд.
– Обмотана вихлопна труба термобинтом (замінена на нову на пробігу 14 700 км). У Scrambler труба іржавіє — бинт не лише захищає метал, але й круто виглядає, бруд не прикипає, зменшує ризик обпектися.
– Новий повітряний фільтр (встановлений на 14 600 км).
– Пластикові крашпеди (встановлений на 3 000 км).
– Пофарбовані у чорний усі алюмінієві болотники, декоративні елементи, підніжки, руль.
Входить у вартість але ще не встановлено:
– Новий комплект зірок JT 16/50 428
– Новий сальниковий ланцюг JT 428 — можна не думати про заміну наступні 10 000 км.
– Нова задня дорожня гума (не «шашка». Передню ще не купував — хотів поточну докатати).
Оформлення:
Мотоцикл на обліку в Україні, документи в порядку, не маю проблем з приходом в МРЕО та ін. держустанови.
Деталі узгодимо індивідуально.
Розгляну можливість приїхати на огляд в Рівне-Звягель-Житомир-Київ для реального покупця.
Торг доречний біля мотоцикла.
Рік випуску — 2021, куплений новим і поставлений на облік влітку 2022.
Перший власник
Купував цей мотоцикл для подорожей і кайфу від його вигляду
Пробіг — 14 750 км. З яких приблизно 60% — участки траси Київ-Корець-Рівне-Львів. 25% місто, 15% лісові стежки та поля.
Обкатка: перші 1200 км — обмеження до 6000 об/хв, давав охолонути кожні 15–20 хв роботи.
Після обкатки одразу поїхав дальняк на 1800 км, включно з перетином Свидовецького хребта з с. Красне до Драгобрату — перевірка на надійність пройдена. В цілому катався як дід, без встановлення світових рекордів, в робочому діапазоні 5500-6500 об/хв.
Стан і технічне обслуговування:
Повністю справний
Наступна заміна оливи — на 15 200 км.
Перевірка клапанів — на 16 000 км
Оливу спочатку лив Motul 15w50, через відгуки про підробки та незнаходження нейтралі перейшов на XADO 10w40, з літа 2024 перейшов на Ipone 15w50 і на ньому зупинив свій вибір. Перша заміна оливи на 0, друга на 300, третя на 800, далі через 1000, після 10 тис. пробігу заливаючи оливу зважав на мотогодини та типи дороги - 900 якщо був в лісі, до 1200 якщо їздив лише трасою.
Мотосезони не закривав, катався взимку коли сухий асфальт. Катався регулярно хоча б 1 раз на 3 тижні для підтримки заряду гелієвого акумулятора.
Зберігання — під навісом, накритий тентом.
Легкі питання з обслуговування усувалися самостійно.
Налаштування клапанів, чистка і наліштування карба відбувались на мото-сто у Києві/Львові.
Стандартні болячки — вже враховані та вирішені:
– Замінено болт вісі маятника та підшипники заднього колеса — стоять KAYO
– Хагер викинуто.
– Кріплення вихлопної труби відламалося під час подорожі. Підварено найближчим СТО — шов хороший, але сплав ржавіючий - з'являються рижики, які можна прибрати, на функціонал не впливає.
– Після падіння на стоянці розбилось оригінальне дзеркало — встановлене компактніше з AliExpress.
Доопрацювання:
– Встановлена кастомна багажна система з ящиків від набоїв до M2A2 Bradley. Кріплення доопрацьоване — надійне, тримає навантаження.
– Новий тримач номера та поворотників.
– Нові задні поворотники з "біжачим" світлом — краща видимість і більш сучасний вигляд.
– Обмотана вихлопна труба термобинтом (замінена на нову на пробігу 14 700 км). У Scrambler труба іржавіє — бинт не лише захищає метал, але й круто виглядає, бруд не прикипає, зменшує ризик обпектися.
– Новий повітряний фільтр (встановлений на 14 600 км).
– Пластикові крашпеди (встановлений на 3 000 км).
– Пофарбовані у чорний усі алюмінієві болотники, декоративні елементи, підніжки, руль.
Входить у вартість але ще не встановлено:
– Новий комплект зірок JT 16/50 428
– Новий сальниковий ланцюг JT 428 — можна не думати про заміну наступні 10 000 км.
– Нова задня дорожня гума (не «шашка». Передню ще не купував — хотів поточну докатати).
Оформлення:
Мотоцикл на обліку в Україні, документи в порядку, не маю проблем з приходом в МРЕО та ін. держустанови.
Деталі узгодимо індивідуально.
Розгляну можливість приїхати на огляд в Рівне-Звягель-Житомир-Київ для реального покупця.
Торг доречний біля мотоцикла.
ID: 894377711
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 20 жовтня 2025 р.
Geon scrambler 250 (223 166fmm)
1 650 $
Договірна
Місцезнаходження