Приватна особа
Стан: Нове
OLX Доставка
Опис
Полін Браун протягом 25 років очолювала північноамериканський підрозділ LVMH (Moet Hennessy Louis Vuitton — Французька транснаціональна компанія, відомий виробник предметів розкоші під торговими марками Christian Dior, Louis Vuitton та інших). Вона знає про індустрію моди і краси практично все. Полін впевнена: зараз потрібно працювати в першу чергу не з функціональними властивостями продукту, а з почуттями та емоціями клієнтів. Тільки так можна створити успішні і, що найважливіше, довговічні бренди. У цій книзі Полін на прикладах багатьох відомих компаній розповідає, як різні підходи до роботи з естетичними принципами роблять бізнес процвітаючим або, навпаки, збільшують ризик фіаско (якщо не налагоджена робота з естетичної складової). Крім того, вона показує, як самостійно розвинути естетичний інтелект (а значить, і особистий стиль): з її точки зору, це не даність, а навик, який можна тренувати (хоча на це будуть потрібні час і сили). В основі книги-історії підприємців, лідерів і команд, серед яких Louis Vuitton, Tiffany, Chanel, Gucci, Estee Lauder, MAC Cosmetics, Harley-Davidson, Айріс Апфель, Джо Меллоу і багато інших. Фішки книги Автор протягом 25 років керувала підрозділом Moet Hennessy Louis Vuitton. Можливість поглянути на індустрію моди зсередини. Вправи на розвиток естетичних здібностей. Для кого ця книга - Для власників бізнесу та керівників, які усвідомлюють важливість естетики. - Для всіх, хто бере участь у створенні продукту або бренду. - Для тих, хто хоче розвинути власний естетичний інтелект. - Для всіх, хто цікавиться індустрією моди і краси.
ID: 778354218
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 01 квітня 2024 р.
Эстетический интеллект Как его развить и применить
580 грн.
Місцезнаходження