Приватна особа
Стан: Нове
Опис
Ендуро велосипед двухподвес електро R RAYMON TrailRay E 8.0 2021 в суперовому робочому стані без дефектів, як новий з магазину, з тестовим пробігом (496 км), в комплекті оригінальна зарядка, привезений із Європи.
Ціна: 2300 $
Розмір: М, по геометрії має 460 см річ, по річу підходить для зросту 176-192 см
Стан: нового! Пробіг усього 496 км
В комплекті: оригінлаьне зарядне 4А.
Двигун YAMAHA, P X2, 80 Nm улюблений двигун серед користувачів, і тут справа не в цифрах, а те, як він відчувається, в порівнянні з іншим він відчувається більш природно, як ніби ви і двигун одне ціле.
Переваги двигуна Yamaha PW-X2:
- Легко чіпується до 50 км/год навіть самим дешевшим чіпом за 1500 грн з олх, в той час як на бош потрібно третій спідбокс за 150€, при цоьму виробники чіпів не рекомендують використовувати чіп для комюьтінгу (поїздок на роботу і т.п. по асфальтній дорозі в турбо режимі, де середня швидкість буде більше ніж 25 км/год) або ставити максимальну швидкість вище 35 км/год, але навіть тоді є ризик блокування двигуна, хоча і менший ніж при виставленні більшої максимальної шидкості.
Більш детально про проблеми чіпування боша у відео:
h ttps://youtu.be/NVjmlf6MiMM?t=75
- Ціна, враховуючи те що бош самий популярний, ямаха буде мінімум на пару сотень доларів дешевша при аналогічному навісному обладнанні.
- Надійність, двигуни ямаха самі надійні на ринку і без проблем проїжджають десятки тисяч км, набагато надійніше боша ген4.
- Потужність, Yamaha PW-X2 - самий потужний серед усіх двигунів при низькій частоті крутіння педалей, хоча бош і має номінально на 5 Nm більше, вони доступні лише при високому каденсі, тому бош потужніший лише при високій частоті крутіння педалей 80+ об/хв. При звичайній їзді чи при підйомі в гори середній каденс становить як правило 60-70 об/хв., а при такому каденсі бош слабший і за ямаху і навіть за шимано. Високий каденс використовується лише в гонках чи короткотривалих швидкісних підйомах, у звичайному житті сценаріїв де використовується високий каденс майже немає.
Порівняння потужності
h ttps://m.youtube.com/watch?v=r9vHDf4Zf80
У тесті EMBN на технічному підйомі виявився швидшим за бош ген4
ht tps://m.youtube.com/watch?v=ojdPwCTvYv4
- Тишина, працює більш тихо у порівнянні з іншими, а при низькому каденсі майже безшумний і не тарахкотить при спуску як бош і шимано.
- Природність, у порівнянні з бош більше схожий на звичайний велосипед, так як у нього майже відсутній ривок на старті.
- Можна встановити кастомну батарею будь якої ємності.
Двигун: Yamaha PW-X2, 250 W, 80 Nm
Батарея: Simplo EnergyTube, 630 Wh, 36 V integrated, removable,
Дисплей: Yamaha Display A, LCD-Display
Вилка: SR SUNTOUR Durolux 36 Boost RC-PCS, 160 мм ходу, Air Spring, tapered
Вилка входить до ТОП-8 ендуро вилок за результатами тестів BikeRadar
ht tps://m.youtube.com/watch?v=7Y_RliBb0YA
За результатами обзорів західних вело ресурсів відпрацьовує дрібні нерівності на рівні топових при тому, що коштує суттєво дешевше.
Задній амортизатор: Rock Shox Deluxe Select R, 230x65 mm, 160 мм хід
Рама: алюміній 6061, дискові гальма Post Mount, прогин ресори: 160 мм
Задній перемикач: Shimano Deore, RD-M4120, Shadow, 10 швидкостей
Важіль перемикання передач: Shimano Deore, SL-M4100, Rapidfire Plus, тригерний перемикач, 10 швидкостей
Касета: Shimano CS-M4100, 11-42 T
Зірочка (передня): SRAM X-Sync Eagle, 38 T
Ланцюг: KMC e10S
Гальмо (переднє): Tektro Orion HD-M745, 4-поршневе гідравлічне дискове гальмо
Гальмівний диск (передній): Tektro 203мм
Гальмо (заднє): Tektro Orion HD-M745, 4-поршневе гідравлічне дискове гальмо
Гальмівний диск (задній): Tektro 203мм
Покришка (передня): Continental Trail King, 29x2.4
Покришка (задня): Continental Trail King, 27.5x2.6
Втулка переднього колеса: 15x110mm Boost, стандарт на 6 болтів
Втулка заднього колеса: 12x148mm Boost, стандарт на 6 болтів
Кермо: R Raymon 35 mm, 760 mm, Sweep: 9 °, Rise: 20 mm
Винос керма велосипеда: R Raymon 35, 0 °
Гріпси: R Raymon MTB, Lock-on grips
Підсідельний штир: R Raymon, 31.6 mm, Dropper post
Розмір переднього колеса: : 29
Розмір заднього колеса: : 27.5
Ціна: 2300 $
Розмір: М, по геометрії має 460 см річ, по річу підходить для зросту 176-192 см
Стан: нового! Пробіг усього 496 км
В комплекті: оригінлаьне зарядне 4А.
Двигун YAMAHA, P X2, 80 Nm улюблений двигун серед користувачів, і тут справа не в цифрах, а те, як він відчувається, в порівнянні з іншим він відчувається більш природно, як ніби ви і двигун одне ціле.
Переваги двигуна Yamaha PW-X2:
- Легко чіпується до 50 км/год навіть самим дешевшим чіпом за 1500 грн з олх, в той час як на бош потрібно третій спідбокс за 150€, при цоьму виробники чіпів не рекомендують використовувати чіп для комюьтінгу (поїздок на роботу і т.п. по асфальтній дорозі в турбо режимі, де середня швидкість буде більше ніж 25 км/год) або ставити максимальну швидкість вище 35 км/год, але навіть тоді є ризик блокування двигуна, хоча і менший ніж при виставленні більшої максимальної шидкості.
Більш детально про проблеми чіпування боша у відео:
h ttps://youtu.be/NVjmlf6MiMM?t=75
- Ціна, враховуючи те що бош самий популярний, ямаха буде мінімум на пару сотень доларів дешевша при аналогічному навісному обладнанні.
- Надійність, двигуни ямаха самі надійні на ринку і без проблем проїжджають десятки тисяч км, набагато надійніше боша ген4.
- Потужність, Yamaha PW-X2 - самий потужний серед усіх двигунів при низькій частоті крутіння педалей, хоча бош і має номінально на 5 Nm більше, вони доступні лише при високому каденсі, тому бош потужніший лише при високій частоті крутіння педалей 80+ об/хв. При звичайній їзді чи при підйомі в гори середній каденс становить як правило 60-70 об/хв., а при такому каденсі бош слабший і за ямаху і навіть за шимано. Високий каденс використовується лише в гонках чи короткотривалих швидкісних підйомах, у звичайному житті сценаріїв де використовується високий каденс майже немає.
Порівняння потужності
h ttps://m.youtube.com/watch?v=r9vHDf4Zf80
У тесті EMBN на технічному підйомі виявився швидшим за бош ген4
ht tps://m.youtube.com/watch?v=ojdPwCTvYv4
- Тишина, працює більш тихо у порівнянні з іншими, а при низькому каденсі майже безшумний і не тарахкотить при спуску як бош і шимано.
- Природність, у порівнянні з бош більше схожий на звичайний велосипед, так як у нього майже відсутній ривок на старті.
- Можна встановити кастомну батарею будь якої ємності.
Двигун: Yamaha PW-X2, 250 W, 80 Nm
Батарея: Simplo EnergyTube, 630 Wh, 36 V integrated, removable,
Дисплей: Yamaha Display A, LCD-Display
Вилка: SR SUNTOUR Durolux 36 Boost RC-PCS, 160 мм ходу, Air Spring, tapered
Вилка входить до ТОП-8 ендуро вилок за результатами тестів BikeRadar
ht tps://m.youtube.com/watch?v=7Y_RliBb0YA
За результатами обзорів західних вело ресурсів відпрацьовує дрібні нерівності на рівні топових при тому, що коштує суттєво дешевше.
Задній амортизатор: Rock Shox Deluxe Select R, 230x65 mm, 160 мм хід
Рама: алюміній 6061, дискові гальма Post Mount, прогин ресори: 160 мм
Задній перемикач: Shimano Deore, RD-M4120, Shadow, 10 швидкостей
Важіль перемикання передач: Shimano Deore, SL-M4100, Rapidfire Plus, тригерний перемикач, 10 швидкостей
Касета: Shimano CS-M4100, 11-42 T
Зірочка (передня): SRAM X-Sync Eagle, 38 T
Ланцюг: KMC e10S
Гальмо (переднє): Tektro Orion HD-M745, 4-поршневе гідравлічне дискове гальмо
Гальмівний диск (передній): Tektro 203мм
Гальмо (заднє): Tektro Orion HD-M745, 4-поршневе гідравлічне дискове гальмо
Гальмівний диск (задній): Tektro 203мм
Покришка (передня): Continental Trail King, 29x2.4
Покришка (задня): Continental Trail King, 27.5x2.6
Втулка переднього колеса: 15x110mm Boost, стандарт на 6 болтів
Втулка заднього колеса: 12x148mm Boost, стандарт на 6 болтів
Кермо: R Raymon 35 mm, 760 mm, Sweep: 9 °, Rise: 20 mm
Винос керма велосипеда: R Raymon 35, 0 °
Гріпси: R Raymon MTB, Lock-on grips
Підсідельний штир: R Raymon, 31.6 mm, Dropper post
Розмір переднього колеса: : 29
Розмір заднього колеса: : 27.5
ID: 842209962
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 09 червня 2024 р.
Ендуро електровелосипед двопідвіс R RAYMON TrailRay E 8.0 2021
2 300 $
Місцезнаходження