Бізнес
Марка: Інша
Стан: Новий
Рік випуску: 2025
Опис
Мотосалон АМ мото Кременчук 
Масо-габаритні характеристики
Довжина, мм 2250
Ширина, мм 1100
Висота, мм 1780
Споряджена маса, кг 220 (Споряджена маса, з встановленими АКБ)
Параметри двигуна
Ємність акумуляторної батареї Батарейний модуль з 6 елементів по 36 A/г кожен. У акумулятори додано графеновий матеріал (у вигляді порошку, пасти або покриття) до складу активної маси електродів та електроліту із сумарною напругою загального модулю 72 Вольти та ємністю 36 A/год. (2592 Вт*год).
Запас ходу на електротязі, км Від 50 до 65 км. залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку поїздки.
Максимальна потужність електродвигуна, Вт Максимальна потужність – 1200 Ватт
Розрахункова кількість циклів заряду батареї ≤450
Характеристики
Max швидкість при русі на електротязі, км/год ≤45
Двигун, тип Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через знижувальний редуктор шестерні типу на півосі нерівної довжини. Безщітковий з приводним валом (сердечником) із термозміцненої сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребра для зовнішньої тепловіддачі. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo).
Енергоспоживання та напруга зарядного модуля Автоматичний зарядний пристрій для свинцево-кислотних акумуляторів вхідною напругою 220 Вольт із силою струму 2.8А
Живлення для підзарядки батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті)
Охоронна сигналізація З дистанційним керуванням (брелок в комплекті)
Розширений стандартний пакет опцій 1. Знімні бічні протидощові, непромокаючі штори 2. BLUETOOTH-інтерфейс з функціоналом Mp3 та інтегрованими динаміками 3. USB-порт 4. Комплект килимків з антислайдовим та стійким до зносу покриттям
Світлотехніка задня LED задні ліхтарі
Світлотехніка передня LED-фара головного світла
Тип батареї Среднее время полной зарядки от 6 до 8 часов. Производится по технологии использования гелеобразного электролита и рекомендован для техники на электрической тяге. Электролит в сгущенном состоянии, благодаря чему батарея более устойчива к температурному воздействию и глубоким разрядам. Данный тип АКБ отличается повышенным количеством циклов заряда-разряда: более 450 при DOD (глубине разряда) 80%. Пластины тягового аккумулятора имеют более плотный активный материал, благодаря чему они устойчивы к глубоким разрядам и не теряют емкость.
Тип панелі приладів РК панель приладів
КПП Трирежимний модулятор швидкості руху + окремий режим заднього ходу Режим "1" – максимально економічна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" - стандартний режим руху у будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" - потужний режим руху - максимальна тяга, динаміка та прискорення
Тип приводу Привід від електродвигуна двигуна організований через понижуючий редуктор шестерного типу з двома півосями нерівної довжини, які передають момент на задню провідну вісь електротрайка
Задній гальмівний механізм Барабанний з механічним ножним приводом та дублюючим важелем ручного управління, розташованим на кермі
Підвіска задня Залежна підвіска на паралельних важелях із пружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами.
Передні гальмівні механізми Дисковый с гидравлическим приводом
Колісні диски Легкосплавний алюмінієвий
Вантажопідйомність, кг до 180
Розмір шин передні/задні Передня шина 3.00-10, задні шини 3.00-10
Масо-габаритні характеристики
Довжина, мм 2250
Ширина, мм 1100
Висота, мм 1780
Споряджена маса, кг 220 (Споряджена маса, з встановленими АКБ)
Параметри двигуна
Ємність акумуляторної батареї Батарейний модуль з 6 елементів по 36 A/г кожен. У акумулятори додано графеновий матеріал (у вигляді порошку, пасти або покриття) до складу активної маси електродів та електроліту із сумарною напругою загального модулю 72 Вольти та ємністю 36 A/год. (2592 Вт*год).
Запас ходу на електротязі, км Від 50 до 65 км. залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку поїздки.
Максимальна потужність електродвигуна, Вт Максимальна потужність – 1200 Ватт
Розрахункова кількість циклів заряду батареї ≤450
Характеристики
Max швидкість при русі на електротязі, км/год ≤45
Двигун, тип Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через знижувальний редуктор шестерні типу на півосі нерівної довжини. Безщітковий з приводним валом (сердечником) із термозміцненої сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребра для зовнішньої тепловіддачі. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo).
Енергоспоживання та напруга зарядного модуля Автоматичний зарядний пристрій для свинцево-кислотних акумуляторів вхідною напругою 220 Вольт із силою струму 2.8А
Живлення для підзарядки батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті)
Охоронна сигналізація З дистанційним керуванням (брелок в комплекті)
Розширений стандартний пакет опцій 1. Знімні бічні протидощові, непромокаючі штори 2. BLUETOOTH-інтерфейс з функціоналом Mp3 та інтегрованими динаміками 3. USB-порт 4. Комплект килимків з антислайдовим та стійким до зносу покриттям
Світлотехніка задня LED задні ліхтарі
Світлотехніка передня LED-фара головного світла
Тип батареї Среднее время полной зарядки от 6 до 8 часов. Производится по технологии использования гелеобразного электролита и рекомендован для техники на электрической тяге. Электролит в сгущенном состоянии, благодаря чему батарея более устойчива к температурному воздействию и глубоким разрядам. Данный тип АКБ отличается повышенным количеством циклов заряда-разряда: более 450 при DOD (глубине разряда) 80%. Пластины тягового аккумулятора имеют более плотный активный материал, благодаря чему они устойчивы к глубоким разрядам и не теряют емкость.
Тип панелі приладів РК панель приладів
КПП Трирежимний модулятор швидкості руху + окремий режим заднього ходу Режим "1" – максимально економічна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" - стандартний режим руху у будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" - потужний режим руху - максимальна тяга, динаміка та прискорення
Тип приводу Привід від електродвигуна двигуна організований через понижуючий редуктор шестерного типу з двома півосями нерівної довжини, які передають момент на задню провідну вісь електротрайка
Задній гальмівний механізм Барабанний з механічним ножним приводом та дублюючим важелем ручного управління, розташованим на кермі
Підвіска задня Залежна підвіска на паралельних важелях із пружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами.
Передні гальмівні механізми Дисковый с гидравлическим приводом
Колісні диски Легкосплавний алюмінієвий
Вантажопідйомність, кг до 180
Розмір шин передні/задні Передня шина 3.00-10, задні шини 3.00-10
ID: 849717669
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 23 жовтня 2025 р.
Електротрайк (триколісний ) Fada Nimbus Mega
1 650 $
Місцезнаходження