Приватна особа
Тип: Електросамокат
Бренд: Інший
Стан: З пробігом
Запас ходу: 80 км
Максимальна швидкість: 75 км/год
Максимальне навантаження: Більше 120 кг
Розмір коліс, дюймів: 11-13"
Рік випуску: 2022
Опис
Продаю свій самокат, стан технічний обслужений, гарний, в мокру погоду не їздив, в холодну пору року також не їздив, не падав, не варений, тріщин немає. Багато чого допрацьовано. Є світло нормальне, повороти.
Переточений винос під руль 31.8 (тепер можна встановити будь який).
Гальма гідравліка, передній супорт Magura MT5/7, нові колодки, передній диск 160х2,3 мм, задній супорт Aliexpress, але якість норм, диск 140х2,3 мм. Гальма під одну ручку, гальмує як вкопаний.
Посилений рульовий хомут, допрацьоване кріплення рульової труби (подробиці по телефону), майже новий рульовий демпфер.
Допрацьована передня підвіска, а в задній замінені ластоміри.
Передній мотор 2 кВт, задній 3,5 кВт намотані на тягу (разгон). Мінялись підшипники з підсиленим сальніком, гідроізоляція.
Безкамерні покришки повноцінні безкамерні диски (з защолками). Покришки 90х65х6,5 але великорозмірні діаметр майже 30 см (12 дюймів). Без шишок, проколів, порізів, з нормальним залишком.
Встановлено 2 синусних контролери, передній 30А, задній 40Ампер. Залиті термокомпаундом, посажені на термопрокладку до корпусу самокату для охолодження. Замінені провода на більш потужні силіконові, пропаяні силові дорожки. Роз'єми фазних проводів ЕС5, батарейних проводів ХТ90. Керуючі роз'єми також замінені і пропаяні.
Батарея зібрана менше 2 місяців тому з акамуляторів оригінальних Самсунг 30Q конфігурація 17s 10p. Номінал 64В, повний заряд 71,4В, ємність 30Ампер/годин. Батарея зібрана в холдерах з якісною сваркою та ізоляцією. Встановлена смарт БМС 80/240А. Силові кабелі 10 АВГ два виходи ХТ90. вся проводка всередині, якісно ізольована, переважно термостійкою ізоляцією, нічого не перетреться, не замкне, не відпаде.
Повна гідроізоляція корпусу. Всі болти, гайки купувались якісні, або брались із автомобілів іномарок.
Фактична максимальна швидкість по GPS на 90% заряду по рівній дорозі (без спусків), без аєродинамічної стійки (не пригинаючись) з 100 кг водієм 70км/год
Розгін з водієм 80 кг, 0-60км/год 6.95сек по приладу Dragy. Запас ходу дуже залежить від манери їзди, якщо їхати спокійно 25-30 км/год з плавними стартами то км 80 проїде точно.
Вага самокату 40,4 кг. Розмір декі 65х30,5 см. Загальний довжина 135 см, висота 124 см, ширина по керму 70см, без керма найширша частина дека.
Для кого мало характеристик по швидкості і динаміці розгону можна встановити більш потужні контролери, батарея і колеса це витримають. Зараз з різкими розгонами і рухом на максимальній швидкості, навіть в жарку погоду, мотори просто теплі . Температура батарей не перевищує 40 градусів. Контролери тепліші всього, але не гарячі.
В комплекті віддам зарядку 5А.
Все робив сам, для себе, є фото деяких робіт. Самокат продаю, бо переходжу на іншу техніку.
Якщо цікавлять якісь подробиці, дзвоніть, все розкажу.
Переточений винос під руль 31.8 (тепер можна встановити будь який).
Гальма гідравліка, передній супорт Magura MT5/7, нові колодки, передній диск 160х2,3 мм, задній супорт Aliexpress, але якість норм, диск 140х2,3 мм. Гальма під одну ручку, гальмує як вкопаний.
Посилений рульовий хомут, допрацьоване кріплення рульової труби (подробиці по телефону), майже новий рульовий демпфер.
Допрацьована передня підвіска, а в задній замінені ластоміри.
Передній мотор 2 кВт, задній 3,5 кВт намотані на тягу (разгон). Мінялись підшипники з підсиленим сальніком, гідроізоляція.
Безкамерні покришки повноцінні безкамерні диски (з защолками). Покришки 90х65х6,5 але великорозмірні діаметр майже 30 см (12 дюймів). Без шишок, проколів, порізів, з нормальним залишком.
Встановлено 2 синусних контролери, передній 30А, задній 40Ампер. Залиті термокомпаундом, посажені на термопрокладку до корпусу самокату для охолодження. Замінені провода на більш потужні силіконові, пропаяні силові дорожки. Роз'єми фазних проводів ЕС5, батарейних проводів ХТ90. Керуючі роз'єми також замінені і пропаяні.
Батарея зібрана менше 2 місяців тому з акамуляторів оригінальних Самсунг 30Q конфігурація 17s 10p. Номінал 64В, повний заряд 71,4В, ємність 30Ампер/годин. Батарея зібрана в холдерах з якісною сваркою та ізоляцією. Встановлена смарт БМС 80/240А. Силові кабелі 10 АВГ два виходи ХТ90. вся проводка всередині, якісно ізольована, переважно термостійкою ізоляцією, нічого не перетреться, не замкне, не відпаде.
Повна гідроізоляція корпусу. Всі болти, гайки купувались якісні, або брались із автомобілів іномарок.
Фактична максимальна швидкість по GPS на 90% заряду по рівній дорозі (без спусків), без аєродинамічної стійки (не пригинаючись) з 100 кг водієм 70км/год
Розгін з водієм 80 кг, 0-60км/год 6.95сек по приладу Dragy. Запас ходу дуже залежить від манери їзди, якщо їхати спокійно 25-30 км/год з плавними стартами то км 80 проїде точно.
Вага самокату 40,4 кг. Розмір декі 65х30,5 см. Загальний довжина 135 см, висота 124 см, ширина по керму 70см, без керма найширша частина дека.
Для кого мало характеристик по швидкості і динаміці розгону можна встановити більш потужні контролери, батарея і колеса це витримають. Зараз з різкими розгонами і рухом на максимальній швидкості, навіть в жарку погоду, мотори просто теплі . Температура батарей не перевищує 40 градусів. Контролери тепліші всього, але не гарячі.
В комплекті віддам зарядку 5А.
Все робив сам, для себе, є фото деяких робіт. Самокат продаю, бо переходжу на іншу техніку.
Якщо цікавлять якісь подробиці, дзвоніть, все розкажу.
ID: 900550490
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 20 жовтня 2025 р.
Електросамокат 5500 Вт
63 200 грн.
Договірна
Місцезнаходження
