Приватна особа
Стан: Вживане
OLX Доставка
Опис
Створення електроного цифрового підпису ЕЦП для фізичних осіб, фізичних осіб підприємців.
Навіщо потрібен електронний підпис
Цифровий підпис ㅡ це сертифікат, який містить в собі унікальний ключ, що ідентифікує об’єкт чи суб’єкт економічної діяльності.
Підписання документа таким чином ㅡ це програмний процес, який розміщує ваші зашифровані дані в документі. Його не слід плутати просто з розписом на договорі.
Сучасні технології криптографії дозволяють створити електронні підписи з високим ступенем захисту, отже, підробити документ з електронним підписом в рази складніше, ніж звичайний.
Для кого електронний підпис буде актуальним:
--Для всіх українців, щоб мати можливість отримувати різні державні послуги в режимі онлайн, наприклад, через портал «Дiя». Фізичні особи з електронним цифровим підписом можуть на державних порталах онлайн подавати заяви про реєстрацію шлюбу, оформляти свідоцтва про народження (сервіс «еМалятко»), соцдопомогу, патенти на винаходи, отримувати різноманітні довідки, укладати договори і багато іншого. З кожним роком кількість послуг тільки зростає.
-Пенсіонерам, оскільки з ЕЦП їм буде легше отримати держпослуги Пенсійного Фонду. Отже більшість процедур з оформлення і перерахунку пенсії ви зможете зробити онлайн, не виходячи з дому.
--Для підприємців, що бажають зареєструвати ФОП онлайн на порталі «Дiя». Наразі це один із найбільш зручних та швидких способів зареєструвати фізичну особу-підприємця.
--Для тих, хто хоче здавати фінансову, бухгалтерську та податкову звітність в електронному вигляді. З оформленням цифрового підпису у вас відпаде необхідність друкувати паперові копії договорів і особисто зустрічатися з людьми для їх підписання (що особливо актуально для міжнародного бізнесу). Ви можете повністю відмовитися від паперового обороту договорів купівлі, фактур, інвойсів та багатьох інших документів. Плюс ви будете економити час і гроші на поштових і кур’єрських послугах, бо поставити електронний підпис і узаконити договір можна за лічені хвилини. Без ЕЦП ви не зможете брати участь в державних тендерах і закупівлі.
--Електронний підпис для фізичних осіб в Україні є обов’язковим тільки для держслужбовців. Це пов’язано з щорічною подачею декларації про доходи в електронному вигляді.
Також наявність електронного цифрового підпису полегшить вам вирішення таких завдань, як:
--Реєстрація бізнесу чи громадської організації на сайті Міністерства Юстиції.
--Отримання даних про земельні ділянки на сайтах Держгеокадастру.
--Ведення електронної документації.
--Отримання довідки про несудимість під час оформлення на роботу, візи для виїзду за кордон, дозволи на зброю.
--Встановлення опіки чи усиновлення.
--Подання звернень до посадових осіб, створення електронних петицій.
--Отримання низки медичних довідок.
--Подання заявки на відключення будинку від мереж централізованого опалення та підключення до автономного.
З кожним роком з’являється все більше онлайн-сервісів, в яких використовується електронний підпис, тому перелік вище не можна вважати вичерпним.
Навіщо потрібен електронний підпис
Цифровий підпис ㅡ це сертифікат, який містить в собі унікальний ключ, що ідентифікує об’єкт чи суб’єкт економічної діяльності.
Підписання документа таким чином ㅡ це програмний процес, який розміщує ваші зашифровані дані в документі. Його не слід плутати просто з розписом на договорі.
Сучасні технології криптографії дозволяють створити електронні підписи з високим ступенем захисту, отже, підробити документ з електронним підписом в рази складніше, ніж звичайний.
Для кого електронний підпис буде актуальним:
--Для всіх українців, щоб мати можливість отримувати різні державні послуги в режимі онлайн, наприклад, через портал «Дiя». Фізичні особи з електронним цифровим підписом можуть на державних порталах онлайн подавати заяви про реєстрацію шлюбу, оформляти свідоцтва про народження (сервіс «еМалятко»), соцдопомогу, патенти на винаходи, отримувати різноманітні довідки, укладати договори і багато іншого. З кожним роком кількість послуг тільки зростає.
-Пенсіонерам, оскільки з ЕЦП їм буде легше отримати держпослуги Пенсійного Фонду. Отже більшість процедур з оформлення і перерахунку пенсії ви зможете зробити онлайн, не виходячи з дому.
--Для підприємців, що бажають зареєструвати ФОП онлайн на порталі «Дiя». Наразі це один із найбільш зручних та швидких способів зареєструвати фізичну особу-підприємця.
--Для тих, хто хоче здавати фінансову, бухгалтерську та податкову звітність в електронному вигляді. З оформленням цифрового підпису у вас відпаде необхідність друкувати паперові копії договорів і особисто зустрічатися з людьми для їх підписання (що особливо актуально для міжнародного бізнесу). Ви можете повністю відмовитися від паперового обороту договорів купівлі, фактур, інвойсів та багатьох інших документів. Плюс ви будете економити час і гроші на поштових і кур’єрських послугах, бо поставити електронний підпис і узаконити договір можна за лічені хвилини. Без ЕЦП ви не зможете брати участь в державних тендерах і закупівлі.
--Електронний підпис для фізичних осіб в Україні є обов’язковим тільки для держслужбовців. Це пов’язано з щорічною подачею декларації про доходи в електронному вигляді.
Також наявність електронного цифрового підпису полегшить вам вирішення таких завдань, як:
--Реєстрація бізнесу чи громадської організації на сайті Міністерства Юстиції.
--Отримання даних про земельні ділянки на сайтах Держгеокадастру.
--Ведення електронної документації.
--Отримання довідки про несудимість під час оформлення на роботу, візи для виїзду за кордон, дозволи на зброю.
--Встановлення опіки чи усиновлення.
--Подання звернень до посадових осіб, створення електронних петицій.
--Отримання низки медичних довідок.
--Подання заявки на відключення будинку від мереж централізованого опалення та підключення до автономного.
З кожним роком з’являється все більше онлайн-сервісів, в яких використовується електронний підпис, тому перелік вище не можна вважати вичерпним.
ID: 839078690
Зв’язатися з продавцем
Опубліковано 18 квітня 2024 р.
Електронний цифровий підпис створення ЕЦП КЕП для фіз осіб
1 500 грн.
Місцезнаходження