Бізнес
Стан: Нове
Номінальна потужність: 500 Вт
Діаметр коліс, дюйми: Інше
Запас ходу: 45 км
Максимальне навантаження: 101-120 кг
Опис
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм 1460
Ширина, мм 630
Висота, мм 1030
Споряджена маса, кг ≤72,5 (маса вказана з усіма 5 тяговими батареями 6DZF-20 A/h)
ПАРАМЕТРИ ДВИГУНА
Ємність акумуляторної батареї Встановлений силовий модуль, що складається з 5-ти тягових АКБ CHILWEE 6-EVF-20, ємність кожної 20 Ач, напруга 12 В.
Запас ходу на електротязі, км ≤48
Максимальна потужність електродвигуна, Вт 500, керуючий контролер з 9-ма MOSFET транзисторами в алюмінієвом корпусном виконанні для кращого охолодження
Розрахункова кількість циклів заряду батареї ≤400 Например, при разряде на 40% количество циклов может достигать 1600. Тяговый аккумулятор CHILWEE хорошо переносит глубокие разряды. Даже при разряде более 90% (не рекомендуемой) батарея способна прослужить 400 циклов. Чем чаще вы заряжаете аккумулятор после использования – тем лучше. Даже если в этот день вы использовали только 20% емкости тяговой батареи – поставьте ее на зарядку и зарядите полностью, то есть на 100%. При разряде до 80% за один цикл при температуре 20°С, аккумулятор при работе в подобных условиях способен сохранить 60% от начальной емкости даже более 400 циклов достаточно глубокого разряда. Тяговый аккумулятор не терпит частичной подзарядки в процессе эксплуатации, то есть если батарея уже поставлена на зарядку - она должна быть полностью заряжена
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Max швидкість при русі на електротязі, км/год ≤35
Двигун, тип Інтегрований у заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo). Потужність двигуна 500 Ватт
Додаткове пасажирське місце Передбачена наявність
Живлення для підзарядки батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті)
Охоронна сигналізація Так
Розширений стандартний пакет опцій Спинка заднього сидіння, підніжки для заднього пасажира, передній багажний кошик, сигналізація з двома брелоками
Світлотехніка задня Габаритний ліхтар/стоп-сигнал та вказівники поворотів
Світлотехніка передня Передня світлодіодна фара з режимом "денного світла"
Тип батареї Силовий модуль складається із свинцево-кислотних батарей із сумарною напругою 60 Вольт і ємністю 20A. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Тяговий акумулятор CHILWEE 6-EVF-20 (ємність 20 Ач, напруга 12 В) виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту і рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу і глибоких розрядів. Цей тип АКБ вирізняється підвищеним числом циклів заряд-розряд: понад 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора забезпечені більш щільним активним матеріалом, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність. Тяговий акумулятор 6-EVF-20 застосовується в різній техніці з електродвигунами. Корпус виконаний з ударостійкого ABS пластику і надійно герметизований.
Тип панелі приладів Панель приладів на рідких кристалах з LED підсвічуванням.
Тип приводу Інтегрований у заднє колесо електромотор безщіткового типу з постійними магнітами та додатковими датчиками Хола
Задній гальмівний механізм Барабанний з механічним приводом
Підвіска задня Маятникова із пружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами та захисними гофрами пір'їв вилки
Передні гальмівні механізми Барабанний з механічним приводом
Колісні диски Сталеві ободи, пофарбовані порошковою емаллю
Вантажопідйомність, кг 125
Розмір шин передні/задні 2.75-10/2.75-10; Шини безкамерного типу
ЗНАЧЕННЯ ПАКУВАЛЬНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ
Довжина, м 1,30
Ширина, м 0,45
Висота, м. 0,75
Об'єм, куб.м 0,41
Вага, кг 78
Довжина, мм 1460
Ширина, мм 630
Висота, мм 1030
Споряджена маса, кг ≤72,5 (маса вказана з усіма 5 тяговими батареями 6DZF-20 A/h)
ПАРАМЕТРИ ДВИГУНА
Ємність акумуляторної батареї Встановлений силовий модуль, що складається з 5-ти тягових АКБ CHILWEE 6-EVF-20, ємність кожної 20 Ач, напруга 12 В.
Запас ходу на електротязі, км ≤48
Максимальна потужність електродвигуна, Вт 500, керуючий контролер з 9-ма MOSFET транзисторами в алюмінієвом корпусном виконанні для кращого охолодження
Розрахункова кількість циклів заряду батареї ≤400 Например, при разряде на 40% количество циклов может достигать 1600. Тяговый аккумулятор CHILWEE хорошо переносит глубокие разряды. Даже при разряде более 90% (не рекомендуемой) батарея способна прослужить 400 циклов. Чем чаще вы заряжаете аккумулятор после использования – тем лучше. Даже если в этот день вы использовали только 20% емкости тяговой батареи – поставьте ее на зарядку и зарядите полностью, то есть на 100%. При разряде до 80% за один цикл при температуре 20°С, аккумулятор при работе в подобных условиях способен сохранить 60% от начальной емкости даже более 400 циклов достаточно глубокого разряда. Тяговый аккумулятор не терпит частичной подзарядки в процессе эксплуатации, то есть если батарея уже поставлена на зарядку - она должна быть полностью заряжена
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Max швидкість при русі на електротязі, км/год ≤35
Двигун, тип Інтегрований у заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo). Потужність двигуна 500 Ватт
Додаткове пасажирське місце Передбачена наявність
Живлення для підзарядки батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті)
Охоронна сигналізація Так
Розширений стандартний пакет опцій Спинка заднього сидіння, підніжки для заднього пасажира, передній багажний кошик, сигналізація з двома брелоками
Світлотехніка задня Габаритний ліхтар/стоп-сигнал та вказівники поворотів
Світлотехніка передня Передня світлодіодна фара з режимом "денного світла"
Тип батареї Силовий модуль складається із свинцево-кислотних батарей із сумарною напругою 60 Вольт і ємністю 20A. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Тяговий акумулятор CHILWEE 6-EVF-20 (ємність 20 Ач, напруга 12 В) виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту і рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу і глибоких розрядів. Цей тип АКБ вирізняється підвищеним числом циклів заряд-розряд: понад 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора забезпечені більш щільним активним матеріалом, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність. Тяговий акумулятор 6-EVF-20 застосовується в різній техніці з електродвигунами. Корпус виконаний з ударостійкого ABS пластику і надійно герметизований.
Тип панелі приладів Панель приладів на рідких кристалах з LED підсвічуванням.
Тип приводу Інтегрований у заднє колесо електромотор безщіткового типу з постійними магнітами та додатковими датчиками Хола
Задній гальмівний механізм Барабанний з механічним приводом
Підвіска задня Маятникова із пружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами та захисними гофрами пір'їв вилки
Передні гальмівні механізми Барабанний з механічним приводом
Колісні диски Сталеві ободи, пофарбовані порошковою емаллю
Вантажопідйомність, кг 125
Розмір шин передні/задні 2.75-10/2.75-10; Шини безкамерного типу
ЗНАЧЕННЯ ПАКУВАЛЬНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ
Довжина, м 1,30
Ширина, м 0,45
Висота, м. 0,75
Об'єм, куб.м 0,41
Вага, кг 78
ID: 798311567
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 08 травня 2024 р.
Електро велосипед FADA RITMO II
650 $
Місцезнаходження