Бізнес
Марка: Інша
Стан: Новий
Рік випуску: 2024
Опис
Всім привіт, є в наявності дуже крутий електро скутер FADA TENi 700w-72v-20Ah та FADA NIMBUS 800w-72v-20Ah, з можливістю додатково встановлювати ще батареї для посилення всіх характеристик
МОДЕЛЬ:Электротрайк FADA TENi, 700W
РОЗМІРІ: 1,580.00 мм x 680.00 мм x 1,170.00 мм
Ємність акумуляторної батареї Батарейний модуль складається з 5 тягових свинцево-кислотних акумуляторів виконаних за AGM-технологією загальним номіналом 60V-20Ah (1200 Вт * год).
Запас ходу на електротязі, км Від 35 до 45 км. залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку поїздки.
Максимальна потужність електродвигуна, Вт Номінальна потужність - 600 Ватт Максимальна потужність – 650 Ватт
Розрахункова кількість циклів заряду батареї ≤450
Max швидкість при русі на електротязі, км/год ≤36
Деревина, тип Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через знижувальний редуктор шестерні типу на півосі нерівної довжини. Безщітковий з приводним валом (сердечником) із термозміцненої сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребра для зовнішньої тепловіддачі. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo).
Додаткове пасажирське місце Є можливість трансформації на три посадочні місця
Енергоспоживання та напруга зарядного модуля Автоматичний зарядний пристрій для свинцево-кислотних акумуляторів вхідною напругою 220 Вольт із силою струму 2.8А
Живлення для підзарядки батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті)
Охоронна сигналізація З дистанційним керуванням (два брелоки в комплекті)
Розширений стандартний пакет опцій Зсувне основне сидіння + відсік для багажу ззаду + багажний кошик спереду Найпотужніший 650 Ватт повноцінний двомісний варіант + розкладається третє сидіння для дитини та поручні
Легкосплавні диски та безкамерні шини
Світлотехніка задня LED задні ліхтарі
Світлотехніка передня LED-фара головного світла
Тип батареї Середній час повного заряджання від 6 до 8 годин.
Виготовляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея стійкіша до температурного впливу та глибоких розряджень. Цей тип АКБ вирізняється підвищеною кількістю циклів заряджання-розряджання: понад 400 за DOD (глибина розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають щільніший активний матеріал, завдяки чому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність.
Тип панелі приладів РК панель приладів
КПП Трирежимний модулятор швидкості руху + окремий режим заднього ходу Режим "1" – максимально економічна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" - стандартний режим руху у будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" - потужний режим руху - максимальна тяга, динаміка та прискорення
Тип приводу Привід від електродвигуна двигуна організований через понижуючий редуктор шестерного типу з двома півосями нерівної довжини, які передають момент на задню провідну вісь електротрайка
Задній гальмівний механізм Барабанний з механічним ножним приводом та дублюючим важелем ручного управління, розташованим на кермі
Підвіска задня Залежна підвіска на паралельних важелях із пружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами.
Передні гальмівні механізми Барабанний з механічним ручним приводом
Колісні диски Легкосплавний алюмінієвий
Вантажопідйомність, кг до 200
Розмір шин передні/задні Передня шина 3.00-10, задні шини 3.00-10
В наявності є різних кольорів:
Сірий
Чорний
Червоний
Жовтий
Блакитний
Зелений
Помаранчевий
Синій
МОДЕЛЬ:Электротрайк FADA TENi, 700W
РОЗМІРІ: 1,580.00 мм x 680.00 мм x 1,170.00 мм
Ємність акумуляторної батареї Батарейний модуль складається з 5 тягових свинцево-кислотних акумуляторів виконаних за AGM-технологією загальним номіналом 60V-20Ah (1200 Вт * год).
Запас ходу на електротязі, км Від 35 до 45 км. залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку поїздки.
Максимальна потужність електродвигуна, Вт Номінальна потужність - 600 Ватт Максимальна потужність – 650 Ватт
Розрахункова кількість циклів заряду батареї ≤450
Max швидкість при русі на електротязі, км/год ≤36
Деревина, тип Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через знижувальний редуктор шестерні типу на півосі нерівної довжини. Безщітковий з приводним валом (сердечником) із термозміцненої сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребра для зовнішньої тепловіддачі. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo).
Додаткове пасажирське місце Є можливість трансформації на три посадочні місця
Енергоспоживання та напруга зарядного модуля Автоматичний зарядний пристрій для свинцево-кислотних акумуляторів вхідною напругою 220 Вольт із силою струму 2.8А
Живлення для підзарядки батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті)
Охоронна сигналізація З дистанційним керуванням (два брелоки в комплекті)
Розширений стандартний пакет опцій Зсувне основне сидіння + відсік для багажу ззаду + багажний кошик спереду Найпотужніший 650 Ватт повноцінний двомісний варіант + розкладається третє сидіння для дитини та поручні
Легкосплавні диски та безкамерні шини
Світлотехніка задня LED задні ліхтарі
Світлотехніка передня LED-фара головного світла
Тип батареї Середній час повного заряджання від 6 до 8 годин.
Виготовляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея стійкіша до температурного впливу та глибоких розряджень. Цей тип АКБ вирізняється підвищеною кількістю циклів заряджання-розряджання: понад 400 за DOD (глибина розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають щільніший активний матеріал, завдяки чому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність.
Тип панелі приладів РК панель приладів
КПП Трирежимний модулятор швидкості руху + окремий режим заднього ходу Режим "1" – максимально економічна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" - стандартний режим руху у будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" - потужний режим руху - максимальна тяга, динаміка та прискорення
Тип приводу Привід від електродвигуна двигуна організований через понижуючий редуктор шестерного типу з двома півосями нерівної довжини, які передають момент на задню провідну вісь електротрайка
Задній гальмівний механізм Барабанний з механічним ножним приводом та дублюючим важелем ручного управління, розташованим на кермі
Підвіска задня Залежна підвіска на паралельних важелях із пружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами.
Передні гальмівні механізми Барабанний з механічним ручним приводом
Колісні диски Легкосплавний алюмінієвий
Вантажопідйомність, кг до 200
Розмір шин передні/задні Передня шина 3.00-10, задні шини 3.00-10
В наявності є різних кольорів:
Сірий
Чорний
Червоний
Жовтий
Блакитний
Зелений
Помаранчевий
Синій
ID: 842458323
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 24 травня 2024 р.
Електро скутер FADA NIMBUS/FADA Teni
50 500 грн.
Місцезнаходження