Повідомлення
  • Укр
  • Рус
Додати оголошення
  1. Головна
  2. Авто
  3. Мото
  4. Мотоцикли
  5. Мотоцикли - Дніпропетровська область
  6. Мотоцикли - Дніпро
  7. Мотоцикли - Новокодацький
Дорожный мотоцикл Musstang Fosti 150
Дорожный мотоцикл Musstang Fosti 150
Дорожный мотоцикл Musstang Fosti 150
Дорожный мотоцикл Musstang Fosti 150
Дорожный мотоцикл Musstang Fosti 150
Дорожный мотоцикл Musstang Fosti 150
Дорожный мотоцикл Musstang Fosti 150
Дорожный мотоцикл Musstang Fosti 150
Дорожный мотоцикл Musstang Fosti 150
Дорожный мотоцикл Musstang Fosti 150
Дорожный мотоцикл Musstang Fosti 150
РекламуватиПідняти
  • Бізнес

  • Марка: Musstang

  • Пробіг: 0

  • Стан: Новий

  • Об'єм двигуна: 150 см³

  • Коробка передач: Ручна/Механіка

  • Розмитнений: Так

  • Рік випуску: 2023

Опис

ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигатель, тип Бензиновый, 4-х тактный, одноцилиндровый, двухклапанный вертикально расположенный, маркировка 162FMJ
Крутящий момент, Нм / об.мин. 11,8 / 6000
Рекомендуемый класс вязкости масла 10W-40 / 15W-50 Полусинтетическое масло для мотоциклетных двигателей (в зависимости от сезонности)
Объем, см3 149
Система охлаждения Воздушное охлаждение
Система электропитания АКБ 12V 7A тип 12N7-4A
Система зажигания Электронное (CDI) и Кикстартер
Максимальная мощность, л.с./ об.мин. 12 / 8000
КПП 5-ти ступенчатая механическая трансмиссия в масляной ванне
Тип привода Цепной привод, маркировка цепи (428), количество зубьев приводных шестерен: Передняя 16 / задняя 41
Задние тормозные механизмы Барабанный, механический с приводом через механический тяговый рычаг
Передние тормозные механизмы Дисковый, с гидравлическим приводом и двухпоршневым суппортом
Подвеска задняя Маятниковая с гидравлическими амортизаторами и двойными пружинами картриджного типа
Подвеска передняя Телескопическая вилка с гидравлическими амортизаторами
Колесные диски Алюминиевые легкосплавные, составные пятиспицевые диски, окрашенные матовой порошковой эмалью черного цвета
Максимальная скорость, км / ч 101
Расход топлива на л/100км ≥2,9
Грузоподъемность, кг 148
Размер шин передние /задние 2.75-18 / 3.00-18
Объем топливного бака, л 12 (включая 0,5 литра резерва)
Заправочный oбъем масла в двигателе, л. 1
Доступные цвета Графитовый матовый
МАССО-ГАБАРИТНЫЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Длина, мм 2090
Ширина, мм 720
Высота по седлу, мм 770
Высота, мм 1135
Колесная база, мм 1255
Снаряженная масса (без учета топлива), кг 130 Musstang Fosti навряд може претендувати на звання новинки. Зі схожим зовнішнім виглядом або майже таким же в Україні пропонуються подібні моделі. Однак ми вирішили вивести на ринок цю модель після ретельного вивчення недоліків тих мотоциклів конкурентів, які на вигляд "добрі", але "бідні" всередині. якихось елементів, які показували себе належним чином у процесі експлуатації

Далі ми розкладемо по поличках технічні та опціональні елементи моделі:

Двигун об'ємом 149 см3розвиває 12 к.с. Це не суперпотужний агрегат, але його конструкція проста і надійна, а ключовою складовою є використання якісних деталей циліндро-поршневої групи та всіх елементів КПП. Звичайно є кікстартер для польових умов запуску Важливим елементом є приймальна труба глушника і сам глушник. Діаметр приймальної труби збільшений на 5 мм порівняно з дешевими типовими варіантами. Більше того, сама приймальна труба складається із зовнішньої та внутрішньої частини (труба в трубі) - вона складова. Така конструкція прослужить довше тому, що краще чинить опір температурним деформаціям. Сам глушник виконаний у вигляді збільшеного обсягу циліндра. Така конструкція і звук зменшує і меншою мірою створює опір на випуску, а це важливо для двигуна. - адже він не дуже великий потужності і важливо мінімізувати втрати наскільки це можливо. До того ж, естетично кожух глушника Musstang Fosti виглядає привабливо і не псує вигляд моделі. Можете самі порівняти на фото з тим варіантом, що пропонується під іншою торговою маркою. Шини - вибір на користь ґрунтових шин був очевидний, тому що цей мотоцикл не часто бачить асфальт. Тому і передні та задні покришки тут з розвиненими шашечками спеціально для їзди за умовним бездоріжжям. До речі, від бризковика на передньому крилі ми свідомо відмовилися - ця штука виконана у більшості з досить жорсткого пластику. Вона занижує край крила ще на додаткові 12 см. Якщо під бризготвик його потрапить камінь або гілка він виступить як важіль який забезпечить надлом краю крила або тріщину. І у нашої моделі Fosti та інших крило виконано з АБС-пластика. Це не найстійкіший матеріал. Однак саме переднє крило ми "усадили" подалі від покришки, для того, щоб збільшена відстань виключили налипання каменю або чогось твердого на протектор і прилад. обертанні колеса забезпечило небажану "ударну зустріч із крилом"
А ось ззаду бризковик є. По-перше він виконаний з поліпропілену - тобто м'який матеріал і не ламатиметься при торканні середньої жорсткості (якщо лупити здуру, то звичайно можна вивернути). По-друге - край заднього крила розташований високо і зменшення забруднюваності при їзді однозначно. необхідно. Зверніть увагу на конструкцію заднього маятникового важеля. - він виконаємо у вигляді вигнутого подвійного елемента з силовою поперечкою в місці максимального згинального навантаження. Така конструкція значно міцніша, ніж одиночний профіль прямокутного перерізу і забезпечить довговічність елемента навіть при їзді на дуже завантаженому мотоциклі абсолютно розбитими дорогами. Переднє гальмо дискове. Цим уже нікого не здивуєш. Однак сам гальмівний диск Musstang Fosti забезпечений збільшеними за довжиною і кількістю технологічними прорізами. Їзда по брудних мокрих дорогах часто сприяє забрудненості диска та погіршенню гальмівних властивостей механізму. Такий варіант краще пристосований до самоочищення при гальмуванні. Наступний елемент конструкції – це колісні диски. Подивіться уважно на фото. Диски виконані з набору 5-ти спиць, кожна з яких має Z-подібний рівнополичний профіль (на фото вона зображена - це дуже міцний варіант у металопрокатній індустрії. Стійкою до ударних навантажень такої спиці вище ніж у звичайних спиць колісних дисків (швелерний тип профілю), якими оснащуються конкурентні моделі.Такий варіант максимально розподіляє навантаження по всій довжині металевого елемента (колісної спиці). Ну а практичну користь для власника від реалізації такого рішення покаже час Над вибором передньої фари ми довго роздумували. Оскільки цей мотоцикл швидше за все буде робочим транспортним засобом для майже будь-яких умов, краще, щоб фара була ефективною в умовах коли навколо повна темрява. Тому на Musstang Фості фара незвичайна. Вона має двосекційний розділений рефлектор, а джерелом світла у кожному їх служить окрема галогенова лампа. Таким чином, ближнє світло формується повністю окремо і захоплює ширшу зону перед мотоциклом, однак без засліплення зустрічних. А від далекого світла потрібно висвітлювати максимально велику ділянку попереду без жодних обмежень. Обидві ці цілі досягнуті. А ще Fosti передбачена незвичайна, але дуже корисна функція. Замок запалювання має положення паркувальні вогні "P". Коли Ви переводите ключ у дане положення Ви можете витягти його із замку та забрати з собою, при цьому габаритні вогні продовжуватимуть світитися, позначаючи наявність мотоцикла. Упевнені, що оцінять ті, хто змушений часто залишати мотоцикл у неосвітлених місцях і недалеко від автомобілів, що проїжджають. Покажчики повороту також світлодіодні у великому за величиною корпусному виконанні та широко рознесені для кращої помітності. Задній ліхтар зі стоп-сигналом теж не оминутий увагою. Він звичайно світлодіодний. Великий по ширині та кронштейн його кріплення захований глибше під багажник ближче до торцевої частини сидіння – це дозволить уникнути торкань чи пошкоджень. А яскравість його світіння така, що він буде помітний на вантажівці, що їде ззаду, під великим кутом зору, навіть якщо на багажнику встановити кофр. Для безпеки – саме воно! Панель інструментів на фото. Головний тахометр - і це, звичайно ж, дуже потрібний елемент. Жодної економії на шкоду необхідності. Віконце обраної передачі є, рівень палива показаний чергою секцій, що світяться.

А ще ми хотіли б звернути увагу на якість фарбування пластикових деталей, сталевого бака та інших елементів двигуна та рами. Також додаємо фото матеріалу сидіння та сполучних швів. Оцінюйте самостійно.
Звичайно Musstang Fosti є недорогим мотоциклом, але Завод-Виробник моделі - це підприємство, яке дбає про постійне покращення якості та репутації. Вони вже досягли певного технологічного рівня, який є стандартним для всіх моделей та втілюють його у життя навіть на базових модифікаціях. Цей мотоцикл не з запчастинної "збірної солянки", яку якийсь китайський ділок замовляв у різних місцях, а збирав у пакувальну купу десь у передмісті великого міста.
Насправді це дуже важливий момент, причому значно більшою мірою для майбутнього Власника. Ми не дарма зробили такий докладний опис і показали багато конструктивних особливостей.
Тим, хто прочитає до кінця, можливо буде простіше робити робити усвідомлений вибір, також є в наявності LIFAN: LF150-2E, LF200BTR, LF200CITYR, JR200, SR200, SR220-4V,KP200, KPR200, KPT200, KPT200-4V,KP250, KP350 та інші. LONCIN : JL150-68CR1, JL200-68ACR1, LX150-77, LX200-23CR3, LX200GY-3PRUSS, LX200GY-7ADS1, LX250-12C AC4, LX250-15CR4, LX250GS-2A, LX250GY-3SX2, LX250GY-3G DS2, LX300GY SX2 PRO, LX300GY-A DS2PRO(RALLY), VOGE300AC, VOGE300R, VOGE300RR та інші. SPARK : SP125S-14, SP80S-16,SP150S-17R,SP150S-28, SP125C-2C,SP125C-2CF, SP125C-2CD, SP150R-11, SP150R-13, SP200R-27, SP200R-28 та інші. MUSSTANG : MT125-FIT, MT125-2ALPHA, DINGO 125, DingoXL125, FOSTI150, REGION MT150, REGION MT200,GRADER 250, XSTREET 250 та інші.
ID: 800790595

Зв’язатися з продавцем

Игорь

на OLX з грудень 2019

Онлайн в 08:21

xxx xxx xxx

Опубліковано 06 квітня 2024 р.

Дорожный мотоцикл Musstang Fosti 150

860 $

Користувач

Місцезнаходження

Безкоштовна аплікація на твій телефон