Бізнес
Стан: Нове
Бренд: Versace
Підходить для: Чоловіка
Об'єм, мл.: 100 мл.
OLX Доставка
Опис
Після багаторічної перерви Versace нарешті випускає новий аромат для чоловіків. Аромат, покликаний уособлювати концепцію Будинку Versace, його неповторний стиль, багату історію. Сама Донателла Версаче описує його коротко і по суті «Eros ― це ДНК будинку Versace».у
Ерос – бог кохання і пристрасті у давньогрецькій міфології, син богині Афродіти. І однойменний аромат, за задумом творців, повинен бути таким же пристрасним, вільним від пут, не стримує своїх бажань. До речі, це вже не перший догляд за натхненням Джанні і Донателли саме в грецьку міфологію ― згадайте логотип Versace з зображенням Медузи Горгони
Парфумерну композицію аромату Eros «склав» ніс Орельєн Гішар (Aurelien Guichard) зі швейцарського концерну Живадан. Аромат задуманий свіжим і теплим, з східними нюансами. Згідно класичної класифікації, Eros Versace правильніше було б віднести до фужерні.
Ефірні олії м'яти в поєднанні із зеленим яблуком і італійським лимоном в початкових нотах плавно змінюються теплим серцем з бобів тонка, герані, а післясмак залишається деревинно-мускусний нота молекули амброксана (модний нині аналог дорогої натуральної амбри).
Обличчям аромату стала топ-модель Брайан Шиманські (Brian Shimansky), легко соглашающийся на відверті і двозначні фотосети і анітрохи не соромиться демонструвати своє тіло. Кого покликана привернути така реклама чоловіків або жінок залишається тільки здогадуватися...
Донателла Версаче побачила в образі Брайана «гладіатора», «героя», який домагається несамовито бореться за свої цілі й досягає їх, який сам собі господар (в любові, напевно, теж, інакше де прив'язка до образу тематиці?) Але є проблема з втіленням цього задуму рекламниками: чомусь багатьом образ, якому постав Брайан, більше нагадує «порнозірку 80-х»
Ерос – бог кохання і пристрасті у давньогрецькій міфології, син богині Афродіти. І однойменний аромат, за задумом творців, повинен бути таким же пристрасним, вільним від пут, не стримує своїх бажань. До речі, це вже не перший догляд за натхненням Джанні і Донателли саме в грецьку міфологію ― згадайте логотип Versace з зображенням Медузи Горгони
Парфумерну композицію аромату Eros «склав» ніс Орельєн Гішар (Aurelien Guichard) зі швейцарського концерну Живадан. Аромат задуманий свіжим і теплим, з східними нюансами. Згідно класичної класифікації, Eros Versace правильніше було б віднести до фужерні.
Ефірні олії м'яти в поєднанні із зеленим яблуком і італійським лимоном в початкових нотах плавно змінюються теплим серцем з бобів тонка, герані, а післясмак залишається деревинно-мускусний нота молекули амброксана (модний нині аналог дорогої натуральної амбри).
Обличчям аромату стала топ-модель Брайан Шиманські (Brian Shimansky), легко соглашающийся на відверті і двозначні фотосети і анітрохи не соромиться демонструвати своє тіло. Кого покликана привернути така реклама чоловіків або жінок залишається тільки здогадуватися...
Донателла Версаче побачила в образі Брайана «гладіатора», «героя», який домагається несамовито бореться за свої цілі й досягає їх, який сам собі господар (в любові, напевно, теж, інакше де прив'язка до образу тематиці?) Але є проблема з втіленням цього задуму рекламниками: чомусь багатьом образ, якому постав Брайан, більше нагадує «порнозірку 80-х»
ID: 834485735
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 19 квітня 2024 р.
Чоловіча туалетна вода Versace Eros
320 грн.
Місцезнаходження