Бізнес
Стан: Нове
Цей товар допоможе при блекауті
OLX Доставка
Опис
ПЕРЕТВОРЮВАЧІ ЧАСТОТИ ДЛЯ ОДНОФАЗНИХ ТА ТРИФАЗНИХ ЕЛЕКТРОДВИГУНІВ * АС ПРИВОД *
В ІНСТРУКЦІЇ ДО ЧАСТОТНОГО ПЕРЕТВОРЮВАЧА ОПИСАНО БАГАТО НАЛАШТУВАНЬ, ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕ ЯКИХ МОЖЕ БУТИ ВАМ НЕЗРОЗУМІЛЕ. СТАРТОВА ЧАСТОТА, ЧАСТОТА ВІДПУСКАННЯ, РІВЕНЬ НАМАГНІЧУВАННЯ, ЧАСТОТА СПОЛУЧЕННЯ, КОВЗАННЯ, КОМПЕНСАЦІЯ МОМЕНТУ ТОЩО. ЩО ЦЕ? СПРОБУЄМО ВСЕ ЦЕ ПОЯСНИТИ.
Питання дуже широке, двома словами не відповість. Спробуймо розібратися по порядку. Ідеальному асинхронному двигуну для правильної роботи потрібно подавати напругу живлення, пропорційну поточній частоті. Тобто, якщо на двигуні написано 220В 50Гц, це означає, що на частоті 25Гц напруга має бути 110В, на 10Гц 44В, а на 1Гц всього 4.4вольта теоретично. Насправді через наявність у обмоток опору досить значна частина напруги, що підводиться, втрачається і не робить корисної роботи. Наприклад, якщо обмотка має опір всього 1.5 Ом, при струмі 10А двигун реально отримає на 15Вольт менше, ніж ми подаємо. Це несуттєво на великих обертах, коли напруга двигуна становить сотні вольт. Але на низьких оборотах напруга низька, і втрата цих 15вольт істотно зменшує тягу. Щоб боротися з цим явищем, частотний перетворювач під час роботи нижче певної частоти, званої частотою сполучення, завищує напругу в порівнянні з розрахунковим на певний відсоток, який можна регулювати в пункті 4-17. Занадто велике завищення значно збільшує нагрів, але тяги додає вже небагато.
Тепер розберемося, що таке ковзання та стартова частота. Ви, напевно, помітили, що на шильдику двигуна завжди пишуть номінальні обороти, які чомусь ніколи не бувають круглим числом. Наприклад, на двополюсному двигуні написано 2865об/хв, а не 3000, як, здавалося б, має бути. Це все тому, що двигун асинхронний, і вал у ньому зазвичай обертається повільніше від ідеальної синхронної частоти, в даному випадку на 3000-2865=135об/хв. Якщо цю різницю перевести на герці, вийде (135/3000)*50=2.25Герц, що становить 0.045 від номінальної частоти 50Гц. Ця величина (0.045, відносна різницю частот) називається ковзанням. Під час роботи двигуна воно може змінюватися від +1 до -1 залежно від навантаження на вал. У разі збільшення навантаження ковзання збільшується. Властивості більшості асинхронних двигунів такі, що зі збільшенням ковзання споживаний струм зростає, а момент, що крутить, збільшується до певного моменту, а потім падає. Існує цілком певна величина ковзання, при якій момент, що крутить, максимальний. Струм при цьому зазвичай у 2 …2.5 рази більший за номінальний. Ось на цю величину і треба орієнтуватися при налаштуванні потужних режимів роботи частотника (розгін, старт важкого навантаження тощо). Якщо струм ще вищий, моменту це вже не додає, а навпаки, знижує. Загалом, щоб був гарний момент на валу, потрібно таке ковзання, щоб струм не перевищував 200...300% номінального. Чому не можна довго працювати в такому режимі? Заважає перегрів двигуна. При струмі вище за номіналу його вентилятор вже не справляється, і через деякий час (одиниці-десятки хвилин) двигун може перегрітися і згоріти. Це час менше на низьких оборотах, коли ефективність вбудованого в двигун вентилятора знижується.
Якщо потрібно, щоб при отриманні команди на розгін двигун стартував максимально швидко, набір частоти роблять не з нуля, а з так званої стартової частоти, яку бажано виставити приблизно вдвічі більше ковзання в герцах на номінальному режимі. Для зазначеного вище двигуна це 2.25х2=4.5Гц. Залежність струму і моменту від ковзання для конкретного двигуна практично однакова на будь-якій частоті, тому якщо цей двигун, наприклад, обертається вхолосту, а потім навантажити його номінальним моментом, обороти впадуть на 135об/хв що при вихідних 3000об/хв, що при вихідних 300. Тільки 135об/хв від 3000 це 4.5%, а від 300 вже 45%! А якщо вихідні обороти будуть 100об/хв, двигун взагалі зупиниться, і необхідний момент не досягне. У багатьох випадках зниження оборотів під навантаженням припустимо, але є застосування, де потрібно тримати обороти якомога точніше. Для цього треба з підвищенням навантаження збільшувати вихідну частоту і напругу, як би «піддавати газу», щоб компенсувати можливе падіння обертів. В ідеалі звичайно потрібний датчик для отримання інформації про реальні обороти, але це ускладнює механіку. Наші частотні перетворювачі з версією ПЗ 5-00 і вище мають спеціальний режим компенсації ковзання без датчика, який можна увімкнути та налаштувати (за умовчанням він вимкнено). При правильному налаштуванні цього режиму можна домогтися, що обороти двигуна стабілізуватимуться і практично не залежатимуть від навантаження (до певних меж звичайно). Межі ці обмежені енергетичними можливостями частотника, його максимально допустимим струмом, вище за який частотник іде на захист і відключається з помилкою. Достеменно знати наперед, яке буде навантаження на двигун, зазвичай неможливо, тому і ставлять завжди мотор і частотник з деяким запасом. Але не можна виключати ймовірність того, що Ви, наприклад, налаштували привід бетономішалки при певному номінальному завантаженні бетоном, а Ваш робітник через деякий час навалив туди в півтора рази більше розчину. Привід видасть помилку по перевантаженню і зупиниться. Щоб цього не відбувалося, до версії 5-00 і вище доданий режим частотно-струмового обмеження. Якщо його включити з сервісного меню і правильно налаштувати, при перевантаженнях привід просто знижуватиме потужність і продовжуватиме працювати на знижених оборотах, поки це можливо.
Робота від мережі 220В/380В, 380В/380В, 220В/220В
Потужність: 0.18 кВт-11 кВт.
Ціна від 2400 грн до 18000 грн
Вибирайте якісне обладнання з гарантією 2 роки та сервісного центра обслуговування у Дніпрі від виробника!
ГАРАНТОВАНА СТIЙКICТЬ ДО ПЕРЕВАНТАЖЕННЯ 150% ПРОТЯГОМ 1ХВ, А ТАКОЖ 180...200% ПРОТЯГОМ ОДИНИЦЬ-ДЕСЯТКIВ СЕКУНД ЗАЛЕЖНО ВIД МОДЕЛІ ПЧ.
Оснащені надійною системою примусової вентиляції та охолодження, вбудований вхідний фiльтр вiд перешкод. Мають найпрогресивніший контролер управління з безліччю функцій, виносний пульт управління з потенціометром (подовжується звичайним UTP кабелем з RJ 45 коннектором), аналогове управління (потенціометр, 0-10 В, 4-20 мА), цифрове управління, MODBUS (RS-485).
Правильно підібраний частотний перетворювач - це запорука довготривалої і надійної роботи вашого електроприводу, без збоїв і зупинок. Так що думайте і телефонуйте до нас за консультацією. Вибирайте якісне обладнання з
В наявності додаткові гальмівні резистори для швидкого гальмування високонавантажених двигунів, потенціометри та інше.
Роздрібні та оптові ціни для постійних покупців (готівковий розрахунок, б/г розрахунок, післяплата). Відправлення Новою Поштою.
Під час замовлення обладнання уточнюйте деталі у менеджерів:
В ІНСТРУКЦІЇ ДО ЧАСТОТНОГО ПЕРЕТВОРЮВАЧА ОПИСАНО БАГАТО НАЛАШТУВАНЬ, ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕ ЯКИХ МОЖЕ БУТИ ВАМ НЕЗРОЗУМІЛЕ. СТАРТОВА ЧАСТОТА, ЧАСТОТА ВІДПУСКАННЯ, РІВЕНЬ НАМАГНІЧУВАННЯ, ЧАСТОТА СПОЛУЧЕННЯ, КОВЗАННЯ, КОМПЕНСАЦІЯ МОМЕНТУ ТОЩО. ЩО ЦЕ? СПРОБУЄМО ВСЕ ЦЕ ПОЯСНИТИ.
Питання дуже широке, двома словами не відповість. Спробуймо розібратися по порядку. Ідеальному асинхронному двигуну для правильної роботи потрібно подавати напругу живлення, пропорційну поточній частоті. Тобто, якщо на двигуні написано 220В 50Гц, це означає, що на частоті 25Гц напруга має бути 110В, на 10Гц 44В, а на 1Гц всього 4.4вольта теоретично. Насправді через наявність у обмоток опору досить значна частина напруги, що підводиться, втрачається і не робить корисної роботи. Наприклад, якщо обмотка має опір всього 1.5 Ом, при струмі 10А двигун реально отримає на 15Вольт менше, ніж ми подаємо. Це несуттєво на великих обертах, коли напруга двигуна становить сотні вольт. Але на низьких оборотах напруга низька, і втрата цих 15вольт істотно зменшує тягу. Щоб боротися з цим явищем, частотний перетворювач під час роботи нижче певної частоти, званої частотою сполучення, завищує напругу в порівнянні з розрахунковим на певний відсоток, який можна регулювати в пункті 4-17. Занадто велике завищення значно збільшує нагрів, але тяги додає вже небагато.
Тепер розберемося, що таке ковзання та стартова частота. Ви, напевно, помітили, що на шильдику двигуна завжди пишуть номінальні обороти, які чомусь ніколи не бувають круглим числом. Наприклад, на двополюсному двигуні написано 2865об/хв, а не 3000, як, здавалося б, має бути. Це все тому, що двигун асинхронний, і вал у ньому зазвичай обертається повільніше від ідеальної синхронної частоти, в даному випадку на 3000-2865=135об/хв. Якщо цю різницю перевести на герці, вийде (135/3000)*50=2.25Герц, що становить 0.045 від номінальної частоти 50Гц. Ця величина (0.045, відносна різницю частот) називається ковзанням. Під час роботи двигуна воно може змінюватися від +1 до -1 залежно від навантаження на вал. У разі збільшення навантаження ковзання збільшується. Властивості більшості асинхронних двигунів такі, що зі збільшенням ковзання споживаний струм зростає, а момент, що крутить, збільшується до певного моменту, а потім падає. Існує цілком певна величина ковзання, при якій момент, що крутить, максимальний. Струм при цьому зазвичай у 2 …2.5 рази більший за номінальний. Ось на цю величину і треба орієнтуватися при налаштуванні потужних режимів роботи частотника (розгін, старт важкого навантаження тощо). Якщо струм ще вищий, моменту це вже не додає, а навпаки, знижує. Загалом, щоб був гарний момент на валу, потрібно таке ковзання, щоб струм не перевищував 200...300% номінального. Чому не можна довго працювати в такому режимі? Заважає перегрів двигуна. При струмі вище за номіналу його вентилятор вже не справляється, і через деякий час (одиниці-десятки хвилин) двигун може перегрітися і згоріти. Це час менше на низьких оборотах, коли ефективність вбудованого в двигун вентилятора знижується.
Якщо потрібно, щоб при отриманні команди на розгін двигун стартував максимально швидко, набір частоти роблять не з нуля, а з так званої стартової частоти, яку бажано виставити приблизно вдвічі більше ковзання в герцах на номінальному режимі. Для зазначеного вище двигуна це 2.25х2=4.5Гц. Залежність струму і моменту від ковзання для конкретного двигуна практично однакова на будь-якій частоті, тому якщо цей двигун, наприклад, обертається вхолосту, а потім навантажити його номінальним моментом, обороти впадуть на 135об/хв що при вихідних 3000об/хв, що при вихідних 300. Тільки 135об/хв від 3000 це 4.5%, а від 300 вже 45%! А якщо вихідні обороти будуть 100об/хв, двигун взагалі зупиниться, і необхідний момент не досягне. У багатьох випадках зниження оборотів під навантаженням припустимо, але є застосування, де потрібно тримати обороти якомога точніше. Для цього треба з підвищенням навантаження збільшувати вихідну частоту і напругу, як би «піддавати газу», щоб компенсувати можливе падіння обертів. В ідеалі звичайно потрібний датчик для отримання інформації про реальні обороти, але це ускладнює механіку. Наші частотні перетворювачі з версією ПЗ 5-00 і вище мають спеціальний режим компенсації ковзання без датчика, який можна увімкнути та налаштувати (за умовчанням він вимкнено). При правильному налаштуванні цього режиму можна домогтися, що обороти двигуна стабілізуватимуться і практично не залежатимуть від навантаження (до певних меж звичайно). Межі ці обмежені енергетичними можливостями частотника, його максимально допустимим струмом, вище за який частотник іде на захист і відключається з помилкою. Достеменно знати наперед, яке буде навантаження на двигун, зазвичай неможливо, тому і ставлять завжди мотор і частотник з деяким запасом. Але не можна виключати ймовірність того, що Ви, наприклад, налаштували привід бетономішалки при певному номінальному завантаженні бетоном, а Ваш робітник через деякий час навалив туди в півтора рази більше розчину. Привід видасть помилку по перевантаженню і зупиниться. Щоб цього не відбувалося, до версії 5-00 і вище доданий режим частотно-струмового обмеження. Якщо його включити з сервісного меню і правильно налаштувати, при перевантаженнях привід просто знижуватиме потужність і продовжуватиме працювати на знижених оборотах, поки це можливо.
Робота від мережі 220В/380В, 380В/380В, 220В/220В
Потужність: 0.18 кВт-11 кВт.
Ціна від 2400 грн до 18000 грн
Вибирайте якісне обладнання з гарантією 2 роки та сервісного центра обслуговування у Дніпрі від виробника!
ГАРАНТОВАНА СТIЙКICТЬ ДО ПЕРЕВАНТАЖЕННЯ 150% ПРОТЯГОМ 1ХВ, А ТАКОЖ 180...200% ПРОТЯГОМ ОДИНИЦЬ-ДЕСЯТКIВ СЕКУНД ЗАЛЕЖНО ВIД МОДЕЛІ ПЧ.
Оснащені надійною системою примусової вентиляції та охолодження, вбудований вхідний фiльтр вiд перешкод. Мають найпрогресивніший контролер управління з безліччю функцій, виносний пульт управління з потенціометром (подовжується звичайним UTP кабелем з RJ 45 коннектором), аналогове управління (потенціометр, 0-10 В, 4-20 мА), цифрове управління, MODBUS (RS-485).
Правильно підібраний частотний перетворювач - це запорука довготривалої і надійної роботи вашого електроприводу, без збоїв і зупинок. Так що думайте і телефонуйте до нас за консультацією. Вибирайте якісне обладнання з
В наявності додаткові гальмівні резистори для швидкого гальмування високонавантажених двигунів, потенціометри та інше.
Роздрібні та оптові ціни для постійних покупців (готівковий розрахунок, б/г розрахунок, післяплата). Відправлення Новою Поштою.
Під час замовлення обладнання уточнюйте деталі у менеджерів:
ID: 905542120
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 25 листопада 2025 р.
«Частотні перетворювачи АС Привод— прокачай свій двигун! » Гарантія 2р
3 200 грн. / за 1 шт.

Місцезнаходження
Повернення
Впевненість у кожній покупці
Ви можете безкоштовно повернути товар при отриманні, якщо він не відповідає вашим очікуванням. Докладніше
