Бізнес
Опис
Пропоную послуги по ведення бухгалтерського, податкового та кадрового обліку. Досвід роботи більше 15 років на посаді Головний бухгалтер!
Вартість послуг від 500,00 грн.
allincome.com.ua
З задоволенням відповім на Ваші питання!
Viber, WhatsApp, Telegram - 09*********84
- Ведення всіх ділянок бухгалтерії на будь-якій системі оподаткування
- Акцизний податок по специфічним ставкап оподаткування
- Декларування МРЦ
- Нарахування заробітної плати
- Розрахунок податків
- Оптимізація оподаткування
- Відкриття, відновлення ФОП
- Допомога у виборі оподаткування
- Кадровий облік
- Підготовка та здавання звітності
- ведення бухгалтерського обліку в 1С 8
- консультації.
Оформлення договору надання бухгалтерських послуг з безготівковою оплатою (для збільшення витрат підприємства).
Зі свого боку гарантую повну конфіденційність, порядність, старанність, пунктуальність, відповідальність за результат своєї роботи, гармонію та спокій у співпраці.
Скиньте всю паперову рутину на професіоналів своєї справи! Весь бухгалтерський, кадровий та податковий облік я беру на себе, щоб ви займалися улюбленою справою та примножували свій капітал!
Дзвоніть - обов’язково домовимося!
Про себе:
Дата народження: 21 листопада 1984 року (39 років)
Місто: Київ, вул. Градинська
Сімейний стан: Одружена, є 2 дитини.
Досвід роботи
з 03.2014 до теперішнього часу є керівником та практикуючим бухгалтером
ФОП Москаленко А.А. Та засновницею компанії ТОВ «ОЛЛ ІНКОМ».
Головний бухгалтер
з 05.2011 по 06.2013 (2 роки 1 місяць)
ТОВ "Трансхелп" (Роздрібна торгівля через інтернет)
Посадові обовʼязки: Складання податкової та бухгалтерської звітності, контроль за всіма ділянками бухгалтерської діяльності підприємства.
Головний бухгалтер
C 2008 по 06.2013
Ведення фізичних осіб-підприємців на різній системі оподаткування. Кількість до 12 осіб.
Посадові обовʼязки: Здача звітів, консультація ФОП, внутрішні звіти, каса, договори, ведення бухгалтерського та податкового обліку. Відкриття, відновлення ФОП.
Головний бухгалтер
з 11.2008 по 06.2013 (4 роки 7 місяців)
ТОВ "Мегарент" (Оренда автомобілів/СТО/Перевезення пасажирів на замовлення (таксі).
Посадові обовʼязки: Складання бухгалтерської звітності та балансу; Ведення бухгалтерського та податкового обліку з використанням спеціалізованих програм; податкове планування та оптимізація оподаткування; внутрішні бухгалтерські проводки; облік заробітної плати, здійснення банківських переказів (робота із клієнт-банком), банківські виписки, ведення первинної документації (рахунки, видаткові накладні, податкові накладні, акти виконаних робіт, ведення реєстру отриманих та виданих податкових накладних), облік касових операцій, облік взаєморозрахунків із підзвітними особами; аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості;списання та облік ПММ. Оформлення контрактів та договорів, адміністративно-кадрова робота. Проведення аналізу фінансово-економічного стану підприємства. Відновлення податкового та бухгалтерського обліку. Електронна звітність до контролюючих органів. Ведення юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців на будь-якій системі оподаткування з нуля
Помічник головного бухгалтера
з 06.2008 по 11.2008 (5 місяців)
ТОВ "Мегаполіс Лайф Плюс" (Розміщення реклами)
Посадові обов'язки: аналіз витрат підприємства, облік заробітної плати, облік списання ПММ, складання та здавання звітності, облік розрахункових та касових операцій.
Головний бухгалтер
з 03.2006 по 06.2008 (2 роки 3 місяці)
Шкірно-венерологічний диспансер (медицина)
Посадові обовʼязки: Складання податкової та бухгалтерської звітності, контроль усіх ділянок бухгалтерської діяльності підприємства. Проведення внутрішнього аудиту. Чисельність компанії 100 чоловік.
Бухгалтер
з 12.2004 по 03.2006 (1 рік 3 місяці)
ТОВ "Мегаполіс Лайф Плюс" (реклама)
Посадові обовʼязки: Облік зарплати, первинна бухгалтерія, аналіз витрат підприємства.
Освіта
Вища
з 09.2004 до 02.2008
Університет ринкових відносин, Фінанси, фінансист, Київ.
Вартість послуг від 500,00 грн.
allincome.com.ua
З задоволенням відповім на Ваші питання!
Viber, WhatsApp, Telegram - 09*********84
- Ведення всіх ділянок бухгалтерії на будь-якій системі оподаткування
- Акцизний податок по специфічним ставкап оподаткування
- Декларування МРЦ
- Нарахування заробітної плати
- Розрахунок податків
- Оптимізація оподаткування
- Відкриття, відновлення ФОП
- Допомога у виборі оподаткування
- Кадровий облік
- Підготовка та здавання звітності
- ведення бухгалтерського обліку в 1С 8
- консультації.
Оформлення договору надання бухгалтерських послуг з безготівковою оплатою (для збільшення витрат підприємства).
Зі свого боку гарантую повну конфіденційність, порядність, старанність, пунктуальність, відповідальність за результат своєї роботи, гармонію та спокій у співпраці.
Скиньте всю паперову рутину на професіоналів своєї справи! Весь бухгалтерський, кадровий та податковий облік я беру на себе, щоб ви займалися улюбленою справою та примножували свій капітал!
Дзвоніть - обов’язково домовимося!
Про себе:
Дата народження: 21 листопада 1984 року (39 років)
Місто: Київ, вул. Градинська
Сімейний стан: Одружена, є 2 дитини.
Досвід роботи
з 03.2014 до теперішнього часу є керівником та практикуючим бухгалтером
ФОП Москаленко А.А. Та засновницею компанії ТОВ «ОЛЛ ІНКОМ».
Головний бухгалтер
з 05.2011 по 06.2013 (2 роки 1 місяць)
ТОВ "Трансхелп" (Роздрібна торгівля через інтернет)
Посадові обовʼязки: Складання податкової та бухгалтерської звітності, контроль за всіма ділянками бухгалтерської діяльності підприємства.
Головний бухгалтер
C 2008 по 06.2013
Ведення фізичних осіб-підприємців на різній системі оподаткування. Кількість до 12 осіб.
Посадові обовʼязки: Здача звітів, консультація ФОП, внутрішні звіти, каса, договори, ведення бухгалтерського та податкового обліку. Відкриття, відновлення ФОП.
Головний бухгалтер
з 11.2008 по 06.2013 (4 роки 7 місяців)
ТОВ "Мегарент" (Оренда автомобілів/СТО/Перевезення пасажирів на замовлення (таксі).
Посадові обовʼязки: Складання бухгалтерської звітності та балансу; Ведення бухгалтерського та податкового обліку з використанням спеціалізованих програм; податкове планування та оптимізація оподаткування; внутрішні бухгалтерські проводки; облік заробітної плати, здійснення банківських переказів (робота із клієнт-банком), банківські виписки, ведення первинної документації (рахунки, видаткові накладні, податкові накладні, акти виконаних робіт, ведення реєстру отриманих та виданих податкових накладних), облік касових операцій, облік взаєморозрахунків із підзвітними особами; аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості;списання та облік ПММ. Оформлення контрактів та договорів, адміністративно-кадрова робота. Проведення аналізу фінансово-економічного стану підприємства. Відновлення податкового та бухгалтерського обліку. Електронна звітність до контролюючих органів. Ведення юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців на будь-якій системі оподаткування з нуля
Помічник головного бухгалтера
з 06.2008 по 11.2008 (5 місяців)
ТОВ "Мегаполіс Лайф Плюс" (Розміщення реклами)
Посадові обов'язки: аналіз витрат підприємства, облік заробітної плати, облік списання ПММ, складання та здавання звітності, облік розрахункових та касових операцій.
Головний бухгалтер
з 03.2006 по 06.2008 (2 роки 3 місяці)
Шкірно-венерологічний диспансер (медицина)
Посадові обовʼязки: Складання податкової та бухгалтерської звітності, контроль усіх ділянок бухгалтерської діяльності підприємства. Проведення внутрішнього аудиту. Чисельність компанії 100 чоловік.
Бухгалтер
з 12.2004 по 03.2006 (1 рік 3 місяці)
ТОВ "Мегаполіс Лайф Плюс" (реклама)
Посадові обовʼязки: Облік зарплати, первинна бухгалтерія, аналіз витрат підприємства.
Освіта
Вища
з 09.2004 до 02.2008
Університет ринкових відносин, Фінанси, фінансист, Київ.
ID: 451757066
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 09 квітня 2024 р.
Бухгалтер! Бухгалтерські послуги для ТОВ та ФОП
Місцезнаходження