Бізнес
Стан: Новий
Умови продажу: Звичайний продаж, Лізинг
Рік випуску: 2025
Пробіг: 0
Технічний стан: На ходу, технічно справний, Не фарбований, Не битий
Безпека: Для перевезення рідкого палива
Опис
Тягач на пневмопідвісці, колісна формула 4х2
Для правильного розподілу навантажен по осям – висота зчіпного пристрою тягача, ССУ – 1150 мм (уточнюється перед розміщенням замовлення)
Зчіпний шкворінь: 2 "
Об’єм цистерни: 32,5 м3 нетто
Об’єм цистерни: 33,8 м3 брутто
Тип цистерни / Форма цистерни: Конусно-циліндрична
Власна маса напівпричепа: 5500 кг
Матеріал цістерни: конструкційний АЛЮМІНІЙ
Товщина бокової стінки цистерни: 5,28 мм
Кількість відсіків: 6
6 шт. - донні клапана 4" з пневмоприводом, виробництва NORMEC (Італія)
Технологічна шафа повністю виконаний з алюмінію, відкривається х двох сторін, розташована між опорним пристроєм і передньою віссю напівпричепа.
Злив кожного відсіка окремий
Блок управління донними клапанами розташований в технологічному ящику для зливу.
Трубопроводи для вивантаження виконані з алюмінію, діаметр трубопроводів 100 мм / 4 ".
Тип завантаження – НИЖНІЙ НАЛИВ виробництва NORMEC (Italy)
Нижній налив, наявність системи рекуперації, також можливе верхнє завантаження через заливні горловини.
Наявність Европейського сертифіката ADR
Насос для зливу палива з гідравлічним приводом MR-80, привід від гідравліки тягача. Виробник IPT
Кількість осей - 3 шт., відстань між осями 1310 мм
Максимальне навантаження на вісь напівпричепа складає 9 тонн. Перша вісь - підйомна;
Гальмівні механізми дискового типу
Осі виробництва SAF Intradisc Plus Integral CD 3 х 9000 кг
Гальмівна система:
Двоконтурна, виробництва "WABCO", привід гальма стоянки від енергоакумуляторів на дві осі;
Двоконтурна антиблокувальна система гальм EBS "WABCO"
Зчіпний шворінь: 2 "міжнародного типу SAE / DIN
Опорні лапи SAF, одностороннє управління двошвидкісне.
Вся електрична система відповідає вимогам ADR виробництва Aspock.
Дві розетки 2х7 пінові
Одна розетка 1х15 пінова;
Розетка ABS / EBS;
Безкамерні 6 + 1 коліс, виліт ET-0;
Шини, марки Bridgestone R 179, розмір 385/65 R22,5 - 6 + 1 шт.;
Алюмінієві колісні диски 11,75х22,5 - 6 + 1шт.;
Кронштейн для кріплення запасного колеса: 1 шт.
Пенали для зливних рукавів 6 м - 2шт.
Зливні рукава 3 "/ 75 мм з композитного матеріалу 6 м - 1 шт.
Пенали для вогнегасників: 2 шт.
Вогнегасники: 2 шт.
Противідкатний упор: 1 шт.
Пластиковий бачок для води: 1 шт.
Сходи для підйому на верхню площадку: встановлена на задній або на передній частині цистерни.
Верхні перила виконані з алюмінію, привід перил пневматичний.
Верхня протиковзка робоча платформа
Бризковики (напівкрила) з жорсткого пластику: 6 шт.
Бампери бічні і задні
На всю ширину заднього бампера гумовий бризговик.
Перед фарбуванням поверхню очищається від сторонніх часток і проходить дробеструйную обробку.
У фарбувальній камері наноситься перший шар епоксидної грунтовки, після чого наноситься акрилова фарба.
За бажанням, колір RAL можна вибрати з каталогу.
Нанесення логотипу замовника: за погодженням!
Гарантія на напівпричіп 1 рік
Гарантія на осі і підвіску згідно регламенту виробника осей SAF: 3 роки або 500 000 км
Для правильного розподілу навантажен по осям – висота зчіпного пристрою тягача, ССУ – 1150 мм (уточнюється перед розміщенням замовлення)
Зчіпний шкворінь: 2 "
Об’єм цистерни: 32,5 м3 нетто
Об’єм цистерни: 33,8 м3 брутто
Тип цистерни / Форма цистерни: Конусно-циліндрична
Власна маса напівпричепа: 5500 кг
Матеріал цістерни: конструкційний АЛЮМІНІЙ
Товщина бокової стінки цистерни: 5,28 мм
Кількість відсіків: 6
6 шт. - донні клапана 4" з пневмоприводом, виробництва NORMEC (Італія)
Технологічна шафа повністю виконаний з алюмінію, відкривається х двох сторін, розташована між опорним пристроєм і передньою віссю напівпричепа.
Злив кожного відсіка окремий
Блок управління донними клапанами розташований в технологічному ящику для зливу.
Трубопроводи для вивантаження виконані з алюмінію, діаметр трубопроводів 100 мм / 4 ".
Тип завантаження – НИЖНІЙ НАЛИВ виробництва NORMEC (Italy)
Нижній налив, наявність системи рекуперації, також можливе верхнє завантаження через заливні горловини.
Наявність Европейського сертифіката ADR
Насос для зливу палива з гідравлічним приводом MR-80, привід від гідравліки тягача. Виробник IPT
Кількість осей - 3 шт., відстань між осями 1310 мм
Максимальне навантаження на вісь напівпричепа складає 9 тонн. Перша вісь - підйомна;
Гальмівні механізми дискового типу
Осі виробництва SAF Intradisc Plus Integral CD 3 х 9000 кг
Гальмівна система:
Двоконтурна, виробництва "WABCO", привід гальма стоянки від енергоакумуляторів на дві осі;
Двоконтурна антиблокувальна система гальм EBS "WABCO"
Зчіпний шворінь: 2 "міжнародного типу SAE / DIN
Опорні лапи SAF, одностороннє управління двошвидкісне.
Вся електрична система відповідає вимогам ADR виробництва Aspock.
Дві розетки 2х7 пінові
Одна розетка 1х15 пінова;
Розетка ABS / EBS;
Безкамерні 6 + 1 коліс, виліт ET-0;
Шини, марки Bridgestone R 179, розмір 385/65 R22,5 - 6 + 1 шт.;
Алюмінієві колісні диски 11,75х22,5 - 6 + 1шт.;
Кронштейн для кріплення запасного колеса: 1 шт.
Пенали для зливних рукавів 6 м - 2шт.
Зливні рукава 3 "/ 75 мм з композитного матеріалу 6 м - 1 шт.
Пенали для вогнегасників: 2 шт.
Вогнегасники: 2 шт.
Противідкатний упор: 1 шт.
Пластиковий бачок для води: 1 шт.
Сходи для підйому на верхню площадку: встановлена на задній або на передній частині цистерни.
Верхні перила виконані з алюмінію, привід перил пневматичний.
Верхня протиковзка робоча платформа
Бризковики (напівкрила) з жорсткого пластику: 6 шт.
Бампери бічні і задні
На всю ширину заднього бампера гумовий бризговик.
Перед фарбуванням поверхню очищається від сторонніх часток і проходить дробеструйную обробку.
У фарбувальній камері наноситься перший шар епоксидної грунтовки, після чого наноситься акрилова фарба.
За бажанням, колір RAL можна вибрати з каталогу.
Нанесення логотипу замовника: за погодженням!
Гарантія на напівпричіп 1 рік
Гарантія на осі і підвіску згідно регламенту виробника осей SAF: 3 роки або 500 000 км
ID: 881385410
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx
Опубліковано 03 червня 2025 р.
Бензовоз WINTON 32,5 м3
88 000 €
Договірна
Місцезнаходження