Частное лицо
OLX Доставка
ХАРАКТЕРИСТИКИ
- Состояние
Б/у
Описание
Продам Оригінальний зарядний пристрій CTEK MXS 5.0
Оригінальне зарядне з серійним номером (на пристрої, в гарантії і в чекові).
Офіційно імпортований в Україну, з ще діючою гарантією.
Пристрої CTEK одні з небагатьох, які по справжньому працюють по заданому алгоритму розробленому шведськими інженерами.
Зарядки даної фірми поставляються (лися) в певних моделях BMW, Lamborghini, та ще кількох інших брендів.
Хоч шведи і віддали виробництво в КНР, але їхня якість ніяк не порівнюється з чистопородними китайцями, які живуть своїм життям (явно відмінним від того, що намалювали на коробочках їхні "батьки інженери").
Основні технічні параметри.
Підтримка таких типів свинцевих батарей : WET (застаріла технологія простих наливних батарей),
Са/Са (Ca/Ag), AGM, GEL.
Важливо! Дана модель зарядки має важливу особливість, про яку не прочитаєте в інструкції чи їхньому офіційному сайті.
А саме температурну компенсацію 30mV (0.03V) на кожен 1°C від стандартних +25°
В холод, відповідно піднімає, а в спеку опускає напругу, за що вдячні всі види свинцевих батарей.
Щоб температурна компенсація працювала на 100%, зарядку перед підключенням потрібно на 5-10хв помістити в температуру, що наближається до температури вашої батареї чи навколишнього середовища.
Максимальна сила струму для мото акумуляторів 0,8 А
Підходить для батарей ємністю до 14-16 А/год
Максимальна сила струму автомобільних 5.0 А
Для батарей ємністю до 105 А/год, якщо бажаєте зарядити повністю (з умовно повного розряду).
Для батарей ємністю до 160 А/год, якщо використовувати в режимі тільки підзаряду.
Не забувайте, що режим підзаряду є більш правильним незалежно, маленька чи велика у вас батарея (актуально для всіх свинцевих акумуляторів, вироблених за різними технологіями).
Старіші норми заряду током 1/10 від ємності, потроху відходять, і багато виробників і тимпаче профільних магазинів (що дають довгу гарантію на акб) рекомендують заряджати нові батареї початковим струмом (А) 1/15 ємності, а батареї, що вже експлуатуються кілька і більше років 1/15-1/20 від вказаної ємності.
Зарядне використовувалося з літа 2022 до лютого 2025 року.
Пройшло близько 15 (макс до 20 профілактичних циклів дозаряду акб).
Важливо! Зарядне після першого заряду було мінімально дороблене, а саме поставлені по діагоналі 2 гумові ніжки, щоб плата, що прикручена до низу корпуса завжди мала свіжий притік повітря і відповідно менше теплове навантаження (див. фото).
Ніжки не вилітають бо гнучкі та мають спеціальну форму з меншим перерізом в місці фіксації, вставлені в готові технологічні отвори, які виробник задумав для кріплення зарядки.
Перехідник для незнімного підзаряду був поставлений на авто, постояв біля року, але так і не використовувався, через свою неактуальність для тодішньої експлуатації. Авто дуже рідко виїжджало з гаража і всеодно приходилося знімати мінусову клему для мінімізації розряду акб.
Сам перехідник для заряду без знімання клем, досить гарна і актуальна річ, особливо, якщо у вас збиваються налаштування після зняття клем, або ви їздите на короткі відстані і акб просто не встигає нормально підзарядитися.
CTEK перед продажем провірив, зробивши стандартний заряд батареї,
все працює як і повинно.
Мішечок в комплект не входить, був чи то загублений при курсувані дім гараж, чи потягнутий чотирилапим другом, цей факт достеменно невідомий ))
Причина продажу, купив весною іншу зарядку, більш стаціонарну, з різними крутилками та екранчиками, щоб не було так скучно ))
СТЕК повинен служити, а не лежати у шухляді, тому і продаю.
Буде оцінений зайнятими особистостями, яких не манять вольти та ампери, або вашою прекрасною половинкою.
Виникнуть питання по зарядці та її режимах, запитуйте.
Олх зменшує якість фото, при потребі вишлю вихідний файл.
Олх доставка присутня.
Пишіть OLX (viber, telegram).
Якщо потрібно, телефонуйте, бажано після 12.00
Оригінальне зарядне з серійним номером (на пристрої, в гарантії і в чекові).
Офіційно імпортований в Україну, з ще діючою гарантією.
Пристрої CTEK одні з небагатьох, які по справжньому працюють по заданому алгоритму розробленому шведськими інженерами.
Зарядки даної фірми поставляються (лися) в певних моделях BMW, Lamborghini, та ще кількох інших брендів.
Хоч шведи і віддали виробництво в КНР, але їхня якість ніяк не порівнюється з чистопородними китайцями, які живуть своїм життям (явно відмінним від того, що намалювали на коробочках їхні "батьки інженери").
Основні технічні параметри.
Підтримка таких типів свинцевих батарей : WET (застаріла технологія простих наливних батарей),
Са/Са (Ca/Ag), AGM, GEL.
Важливо! Дана модель зарядки має важливу особливість, про яку не прочитаєте в інструкції чи їхньому офіційному сайті.
А саме температурну компенсацію 30mV (0.03V) на кожен 1°C від стандартних +25°
В холод, відповідно піднімає, а в спеку опускає напругу, за що вдячні всі види свинцевих батарей.
Щоб температурна компенсація працювала на 100%, зарядку перед підключенням потрібно на 5-10хв помістити в температуру, що наближається до температури вашої батареї чи навколишнього середовища.
Максимальна сила струму для мото акумуляторів 0,8 А
Підходить для батарей ємністю до 14-16 А/год
Максимальна сила струму автомобільних 5.0 А
Для батарей ємністю до 105 А/год, якщо бажаєте зарядити повністю (з умовно повного розряду).
Для батарей ємністю до 160 А/год, якщо використовувати в режимі тільки підзаряду.
Не забувайте, що режим підзаряду є більш правильним незалежно, маленька чи велика у вас батарея (актуально для всіх свинцевих акумуляторів, вироблених за різними технологіями).
Старіші норми заряду током 1/10 від ємності, потроху відходять, і багато виробників і тимпаче профільних магазинів (що дають довгу гарантію на акб) рекомендують заряджати нові батареї початковим струмом (А) 1/15 ємності, а батареї, що вже експлуатуються кілька і більше років 1/15-1/20 від вказаної ємності.
Зарядне використовувалося з літа 2022 до лютого 2025 року.
Пройшло близько 15 (макс до 20 профілактичних циклів дозаряду акб).
Важливо! Зарядне після першого заряду було мінімально дороблене, а саме поставлені по діагоналі 2 гумові ніжки, щоб плата, що прикручена до низу корпуса завжди мала свіжий притік повітря і відповідно менше теплове навантаження (див. фото).
Ніжки не вилітають бо гнучкі та мають спеціальну форму з меншим перерізом в місці фіксації, вставлені в готові технологічні отвори, які виробник задумав для кріплення зарядки.
Перехідник для незнімного підзаряду був поставлений на авто, постояв біля року, але так і не використовувався, через свою неактуальність для тодішньої експлуатації. Авто дуже рідко виїжджало з гаража і всеодно приходилося знімати мінусову клему для мінімізації розряду акб.
Сам перехідник для заряду без знімання клем, досить гарна і актуальна річ, особливо, якщо у вас збиваються налаштування після зняття клем, або ви їздите на короткі відстані і акб просто не встигає нормально підзарядитися.
CTEK перед продажем провірив, зробивши стандартний заряд батареї,
все працює як і повинно.
Мішечок в комплект не входить, був чи то загублений при курсувані дім гараж, чи потягнутий чотирилапим другом, цей факт достеменно невідомий ))
Причина продажу, купив весною іншу зарядку, більш стаціонарну, з різними крутилками та екранчиками, щоб не було так скучно ))
СТЕК повинен служити, а не лежати у шухляді, тому і продаю.
Буде оцінений зайнятими особистостями, яких не манять вольти та ампери, або вашою прекрасною половинкою.
Виникнуть питання по зарядці та її режимах, запитуйте.
Олх зменшує якість фото, при потребі вишлю вихідний файл.
Олх доставка присутня.
Пишіть OLX (viber, telegram).
Якщо потрібно, телефонуйте, бажано після 12.00
ID: 909882536
Связаться с продавцом
xxx xxx xxx
Опубликовано 20 декабря 2025 г.
Зарядний пристрій CTEK MXS 5.0 для авто і мото акумуляторів, зарядне.
4 500 грн.
Местоположение
Возвраты
Уверенность в каждой покупке
Вы можете бесплатно вернуть товар при получении, если он не соответствует вашим ожиданиям. Подробнее