Бизнес
Описание
Діаметр 21,5 см . Вартість за серію 4 шт .
1983 рік . Художник Guy Cambjer .
«Маріанна та Тереза» Гі Камб'є
«Художник завжди повинен шукати справжнє... незаймане. Коли Маріанна купає Терезу, це також акт очищення для матері. У цей момент вона розділяє невинність своєї дитини».
Мила маленька дівчинка Тереза загорнута в м’яку покривку товстого банного рушника. Тепла ванна та люблячі обійми матері роблять її трохи сонною, і вона кліпає на нас. Вона чиста, суха, тепла; єдина зі своїм світом. Маріанна поділяє спокійний та безтурботний настрій своєї доньки. Зі схиленою головою та ніжним поглядом вона затримується на своєму завданні – укладати дитину спати, насолоджуючись цією миттю щастя.
У своїй роботі «Маріанна та Тереза», серії колекційних тарілок Камб'є до Дня матері 1986 року, французький художник Гюв Камб'є вкотре демонструє, що його фірмовий стиль (який любителі мистецтва називають «стилем Камб'є») ідеально підходить для зображення ніжного зв'язку між матір'ю та дитиною.
«Маріанна та Тереза» справді є чудовим прикладом особистого стилю Камб'є, який поєднує два чудові традиційні французькі художні напрямки – неокласицизм та імпресіонізм. Результатом є стиль живопису, який є одночасно надзвичайно особистим та надзвичайно виразним. Камб'є – один з небагатьох сучасних художників, які усвідомили, як ідеально ефірна гра кольорів Моне та витончена майстерність малювання Боттічеллі можуть доповнювати одне одного, викликаючи магію материнських почуттів.
Фон світиться насиченими відтінками синього. Так само, як знамениті картини Моне з водяними ліліями підкреслюють гру світла на воді за допомогою абстрактного розташування кольорів, світлі бузкові та індигові відтінки Камб'є, майже напівпрозорі на тлі сніжно-білого лімозького фарфору, викликають яскраві візерунки та глибокі відтінки полірованих мушель морських равликів. Але є ще одна суттєва відмінність: Гі Камб'є ретельно розраховує емоційний вплив своїх художніх засобів. Імпресіоністичний фон подібний до візуалізованої атмосферної музики, яка черпає свою привабливість з асоціацій, які ми пов'язуємо з синім кольором — спокій, королівська велич, серйозність, чистота — що посилює нашу симпатію до цієї Мадонни з немовлям.
Але якою б майстерною не була ця колірна композиція, безсумнівно, справжнім тріумфом Камб'є в «Маріанні та Терезі» є портрет матері та дочки. Тереза ледь помітна під пишним рушником.
Можна сказати, що її характеризує білизна, що огортає її, колір її чистоти. Деталі її обличчя, які ми можемо розгледіти — її спокійні очі, маленький ніс і рот, пасма волосся — лише підсилюють наше відчуття її невинності.
В обличчі та фігурі Маріанни ми відкриваємо центральне значення епохи Відродження для художньої творчості Камб'є. Аристократична шия матері та її розпущене волосся нагадують ефемерну грацію Мадонни Боттічеллі. Її риси — складне розташування пересічних кругових ліній, утворених очима, чолом, ротом і підборіддям, — відображають спробу Леонардо ідеалізувати людську красу за допомогою використання досконалих геометричних форм. «Маріанна і Тереза» Камб'є підносить спокійну серйозність матері до суто духовного рівня — твір мистецтва стає актом освячення.
Для Гі Камб'є саме мистецтво має очищувальну якість; художник усуває буденне, випадкове та швидкоплинне, щоб розкрити красу вічних істин. У творі «Маріанна та Тереза» він виконує ритуал очищення, який проявляється в багатьох формах, перетворюючи дитячу ванну на позачасовий витвір мистецтва. Для Камб'є це завжди одночасно акт любові.
Художника Гі Камб'є багато хто у світі вважає провідним представником неокласицизму. Коли трагічний нещасний випадок у дитинстві залишив його калікою на все життя і він не зміг відвідувати художню школу, Камб'є почав навчатися, вивчаючи великі твори художників епохи Відродження. Сьогодні він називає себе сучасним художником, виражаючи себе так, як це робили старі майстри. Відмінною рисою його творчості є постійне дослідження своєї уяви — світу, в якому немає нічого яскравого чи потворного. Він відкидає все, що вважає суворим і безформним у сучасному мистецтві. Камб'є розробив стиль, заснований на своїх класичних дослідженнях та палкій вірі в те, що головна мета мистецтва — оспівувати красу.
Критики вперше звернули увагу на Камб'є, коли йому було лише дев'ятнадцять років, одразу після його першої персональної виставки в рідній Бельгії. Відтоді його роботи, що отримали нагороди, виставлялися в США та на європейському континенті; вони висять у музеях та приватних колекціях по всій Європі та Сполучених Штатах.
Численні нагороди та виставки красномовно свідчать про талант Камб'є.
З
Олх доставки немає .
Укрпоштою відправки немає .
Жодних упаковок подарункових чи підставок немає в комплекті.
Жодних предоплат чи оплат не існує і не пропонувати . Оплата виключно при отриманні посилки.
Зможу відправити товар новою поштою , але доставку та % з наложеного платежу оплачує покупець . . Товари будуть надійно запаковані з ніжністю та любовʼю , однак продавець не несе відповідальності за будь-які збитки або втрати після того, як посилка буде передана клієнту і клієнт оглянув і оплатив і залишив відділення новоі пошти . Продається і все , потім повернення не приймається і обміну жодного немає.
Будьте уважні при відкриванні посилки .
Перевіряйте коробку на цілісність . Розпаковуйте уважно та совісно товар для огляду.
Будьте уважні при огляді товару в відділенні новоі пошти! Будь ласка не залишайте речей на столі! Не викидайте в смітник частини товару . Заздалегідь приготуйте собі і занотуйте опис позицій , які Ви замовили .
Якщо Вам не пасує товар , будь ласка запакуйте все, як було і поверніть оператору!
Приємного перегляду та чудових вражень!
Дякую за перегляд !
Дякую за замовлення!
1983 рік . Художник Guy Cambjer .
«Маріанна та Тереза» Гі Камб'є
«Художник завжди повинен шукати справжнє... незаймане. Коли Маріанна купає Терезу, це також акт очищення для матері. У цей момент вона розділяє невинність своєї дитини».
Мила маленька дівчинка Тереза загорнута в м’яку покривку товстого банного рушника. Тепла ванна та люблячі обійми матері роблять її трохи сонною, і вона кліпає на нас. Вона чиста, суха, тепла; єдина зі своїм світом. Маріанна поділяє спокійний та безтурботний настрій своєї доньки. Зі схиленою головою та ніжним поглядом вона затримується на своєму завданні – укладати дитину спати, насолоджуючись цією миттю щастя.
У своїй роботі «Маріанна та Тереза», серії колекційних тарілок Камб'є до Дня матері 1986 року, французький художник Гюв Камб'є вкотре демонструє, що його фірмовий стиль (який любителі мистецтва називають «стилем Камб'є») ідеально підходить для зображення ніжного зв'язку між матір'ю та дитиною.
«Маріанна та Тереза» справді є чудовим прикладом особистого стилю Камб'є, який поєднує два чудові традиційні французькі художні напрямки – неокласицизм та імпресіонізм. Результатом є стиль живопису, який є одночасно надзвичайно особистим та надзвичайно виразним. Камб'є – один з небагатьох сучасних художників, які усвідомили, як ідеально ефірна гра кольорів Моне та витончена майстерність малювання Боттічеллі можуть доповнювати одне одного, викликаючи магію материнських почуттів.
Фон світиться насиченими відтінками синього. Так само, як знамениті картини Моне з водяними ліліями підкреслюють гру світла на воді за допомогою абстрактного розташування кольорів, світлі бузкові та індигові відтінки Камб'є, майже напівпрозорі на тлі сніжно-білого лімозького фарфору, викликають яскраві візерунки та глибокі відтінки полірованих мушель морських равликів. Але є ще одна суттєва відмінність: Гі Камб'є ретельно розраховує емоційний вплив своїх художніх засобів. Імпресіоністичний фон подібний до візуалізованої атмосферної музики, яка черпає свою привабливість з асоціацій, які ми пов'язуємо з синім кольором — спокій, королівська велич, серйозність, чистота — що посилює нашу симпатію до цієї Мадонни з немовлям.
Але якою б майстерною не була ця колірна композиція, безсумнівно, справжнім тріумфом Камб'є в «Маріанні та Терезі» є портрет матері та дочки. Тереза ледь помітна під пишним рушником.
Можна сказати, що її характеризує білизна, що огортає її, колір її чистоти. Деталі її обличчя, які ми можемо розгледіти — її спокійні очі, маленький ніс і рот, пасма волосся — лише підсилюють наше відчуття її невинності.
В обличчі та фігурі Маріанни ми відкриваємо центральне значення епохи Відродження для художньої творчості Камб'є. Аристократична шия матері та її розпущене волосся нагадують ефемерну грацію Мадонни Боттічеллі. Її риси — складне розташування пересічних кругових ліній, утворених очима, чолом, ротом і підборіддям, — відображають спробу Леонардо ідеалізувати людську красу за допомогою використання досконалих геометричних форм. «Маріанна і Тереза» Камб'є підносить спокійну серйозність матері до суто духовного рівня — твір мистецтва стає актом освячення.
Для Гі Камб'є саме мистецтво має очищувальну якість; художник усуває буденне, випадкове та швидкоплинне, щоб розкрити красу вічних істин. У творі «Маріанна та Тереза» він виконує ритуал очищення, який проявляється в багатьох формах, перетворюючи дитячу ванну на позачасовий витвір мистецтва. Для Камб'є це завжди одночасно акт любові.
Художника Гі Камб'є багато хто у світі вважає провідним представником неокласицизму. Коли трагічний нещасний випадок у дитинстві залишив його калікою на все життя і він не зміг відвідувати художню школу, Камб'є почав навчатися, вивчаючи великі твори художників епохи Відродження. Сьогодні він називає себе сучасним художником, виражаючи себе так, як це робили старі майстри. Відмінною рисою його творчості є постійне дослідження своєї уяви — світу, в якому немає нічого яскравого чи потворного. Він відкидає все, що вважає суворим і безформним у сучасному мистецтві. Камб'є розробив стиль, заснований на своїх класичних дослідженнях та палкій вірі в те, що головна мета мистецтва — оспівувати красу.
Критики вперше звернули увагу на Камб'є, коли йому було лише дев'ятнадцять років, одразу після його першої персональної виставки в рідній Бельгії. Відтоді його роботи, що отримали нагороди, виставлялися в США та на європейському континенті; вони висять у музеях та приватних колекціях по всій Європі та Сполучених Штатах.
Численні нагороди та виставки красномовно свідчать про талант Камб'є.
З
Олх доставки немає .
Укрпоштою відправки немає .
Жодних упаковок подарункових чи підставок немає в комплекті.
Жодних предоплат чи оплат не існує і не пропонувати . Оплата виключно при отриманні посилки.
Зможу відправити товар новою поштою , але доставку та % з наложеного платежу оплачує покупець . . Товари будуть надійно запаковані з ніжністю та любовʼю , однак продавець не несе відповідальності за будь-які збитки або втрати після того, як посилка буде передана клієнту і клієнт оглянув і оплатив і залишив відділення новоі пошти . Продається і все , потім повернення не приймається і обміну жодного немає.
Будьте уважні при відкриванні посилки .
Перевіряйте коробку на цілісність . Розпаковуйте уважно та совісно товар для огляду.
Будьте уважні при огляді товару в відділенні новоі пошти! Будь ласка не залишайте речей на столі! Не викидайте в смітник частини товару . Заздалегідь приготуйте собі і занотуйте опис позицій , які Ви замовили .
Якщо Вам не пасує товар , будь ласка запакуйте все, як було і поверніть оператору!
Приємного перегляду та чудових вражень!
Дякую за перегляд !
Дякую за замовлення!
ID: 757781600
Связаться с продавцом
Люба
на OLX с декабрь 2014 г.
Онлайн в 11:21
Все оценки проверены и оставлены пользователями которые совершили покупку с OLX Доставка.
xxx xxx xxx
Опубликовано 27 июня 2025 г.
Вінтаж: колекція фарфорових тарілок Limoges.
2 400 грн.

Люба
на OLX с декабрь 2014 г.
Онлайн в 11:21
Все оценки проверены и оставлены пользователями которые совершили покупку с OLX Доставка.
Местоположение