Частное лицо
Состояние: Б/у
Бренд: Другой
Номинальная мощность: 250 Вт
Размер рамы: XL (21-22 дюймов) / рост -180-195 см
Диаметр колес, дюймы: 27.5"
Запас хода: 150 км
Максимальная скорость: 60 км/ч
Максимальная нагрузка: Более 120 кг
Емкость аккумулятора: 20 А*час
Описание
Найуніверсальніший збалансований електровелосипед тільки після зимового ТО (в тому числі нові підшипники і колодки, все готово до сезону)
В комплекті ключ батареї, повністю нова зарядка, та апгрейди-бонуси, пишіть - розкажу більше і домовимось про деталі, можливо навіть частковий деребан.
Перша фотка - сток вигляд без наліпок та аксесуарів.
За потреби вишлю більше детальних фото\відео.
Вишлю НП по передплаті.
Коротко про аргейди та доступні опції:
- топовий в лінійці екран з навігацією
- стоїть фірмовий чіп зняття обмежень(speed box),
- штатні якісні фари перед та зад!
- гріпси, кермо, виніс, дропер на вибір!
- майже весь в захисній світовідбивній плівці
- додам аксесуари і бонусні запасні деталі що описані нижче
- малет(27.5\29) колеса, вилка 160мм чи додатковий комплект резини як і аксесуари типу крил доступні як опції за доплату
Про навіску:
- підвіска 160-130мм Revelation RC 29/35 , RockShox Deluxe RL,
- трансміссія 11-46 XT8000\SLX7000,
- гальма 203мм Deore 6000 з колодками з радіаторами
- дропер 150-200мм на вибір,
- безкамерні широкі 30-40мм колеса і зубатою резиною, з гарними пром втулками на 54 зацепи, звучить приємно)
- вага в зборі 23.5(доволі мало як для плюсовика і можна ще зменшити),
- топовий екран, фари і чіп тюнінг що вже тягне на ~500євро, плюс додаткове штатне колесо за 150євро - тому не порівнюйте з голими версіями без допрацювань від перепродаванів після Керхера.
- батарея 500wh тримає орієнтовно до 100км з набором до 1000м, або якщо гарно крутите - 120 теж реально, якщо в турбо "не крутите взагалі" - 40км, в середньому у мене 50-80км по Києву чи Голосієво і лишається 20-30%, бо стараюсь не висаджувати "в нуль".
Є налаштування режимів їзди(докуплена опція і можливо тільки на такому екрані) та активований авторежим eMTB який звісно фановий але з'їдає трохи більше батареї ніж мануально регулювати.
Особливості цього байку:
-Розмір рами доволі рідкісний L-ХL(річ 490-497 в залежності від налаштувань підвіски) на зріст 180-195, і плюсом буде те що дропер 150+мм гарно стояти буде без висунутого положення для більшості райдерів бо труба 52, а не вкорочена 45-48. 200мм+ дропер влізе легко якщо ви ~185+см (на фото саме так)
-Збалансований універсальний трейловий підвіс з міцністю для ендуро від колес до рами, але ідеально підійде і для трейл-даункантрі, чи навіть ком'ютингу\турінгу\кур'єра.
-Дуже міцні бустові колеса 40мм, та надміцний "тріаловий" металевий захист мотору з вбудованою відкривачкою бутилок))) Тобто ніякі бревна чи каміння нічого не проб'є, можна спиратись\висіти на зоні каретки як в тріалі.
-Вже встановлене якісне світло в штатні порти і гарний фірмовий чіп (не врізка на скрутках чи ноунейм а повноцінний з інтерфейсом що правильно рахує швидкість). Все працює з пульта і найбільшого доступного екрану у Бош - Ніон 4.3 дюйми . Незамінна штука для будь якого е-МТБ, дозволяє мати не тільки автономну ГПС навігацію але й краще налаштовувави режими їзди і відслідковувати свої параметри - можна і пульсометр підключити.
-Дуже гарно оброблені шви і взагалі раму часто плутають з карбоном, в нових великах вже не так гарно роблять чомусь.
-Є варіації маллет колес оригінальних Bontager Line 30-40mm 27.5 - 29 з вибором покришок
-має KnockBlock обмежувач рульової(можна й прибрати) - допомагає не ушататись, має FlipСhip для регулювання ГЕО рами в більш кантрі чи трейл. Також рама дозволяє поставити трохи більший аморт чи вилку, умовно зробити 160-150 ходу.
Апгрейди:
- встановлено найбільший в лінійці Bosch дисплей 4.3 дюйми Nyon(350евро), має сучасну зручну автономну(доступ офлайн) навігацію по містам чи гірським маршрутам і відображає тонну цікавої інфи в поїздці(типу каденс, уклон, потужність і багато іншого), автоматично пише і вигружає трек в Strava без телефону, але зручно може з'єднуватись з ним по БТ. В будь який момент побудує маршрут додому як і Garmin але врахує на скільки вистачить батареї і запропонує 3 типи маршрутів. При знятті вирубає велосипед якщо вам треба його лишити.
- мінімалістичний стоп SuperNova позаду та фара попереду(+150евро), все підключено штатно на роз'єм Bosch(30євро).
- чіп що знімає обмеження швидкості SpeedChip (150евро), має підлючення по USB і може кочувати на інші ваші велосипеди, все розкажу і покажу.
- захист рами світловідбиваючими наліпками, винос 35мм цільнофрезерований, кермо з більшим райзом Funn Fatboy
- відсік електроніки додатково обрезинено ущільнювачами від пилу та води. батарея виймалась лише пару раз за весь час, але швидкоз'ємна і має ручку для переносу.
- додаткова нова запасна зірка передня FSA оригінал і ланцюг KMC в подарунок
- додатково є сумки в раму чи на раму за потреби, фляготримач, насос та інші аксесуари типу крил що немає на фото)
В комплекті ключ батареї, повністю нова зарядка, та апгрейди-бонуси, пишіть - розкажу більше і домовимось про деталі, можливо навіть частковий деребан.
Перша фотка - сток вигляд без наліпок та аксесуарів.
За потреби вишлю більше детальних фото\відео.
Вишлю НП по передплаті.
Коротко про аргейди та доступні опції:
- топовий в лінійці екран з навігацією
- стоїть фірмовий чіп зняття обмежень(speed box),
- штатні якісні фари перед та зад!
- гріпси, кермо, виніс, дропер на вибір!
- майже весь в захисній світовідбивній плівці
- додам аксесуари і бонусні запасні деталі що описані нижче
- малет(27.5\29) колеса, вилка 160мм чи додатковий комплект резини як і аксесуари типу крил доступні як опції за доплату
Про навіску:
- підвіска 160-130мм Revelation RC 29/35 , RockShox Deluxe RL,
- трансміссія 11-46 XT8000\SLX7000,
- гальма 203мм Deore 6000 з колодками з радіаторами
- дропер 150-200мм на вибір,
- безкамерні широкі 30-40мм колеса і зубатою резиною, з гарними пром втулками на 54 зацепи, звучить приємно)
- вага в зборі 23.5(доволі мало як для плюсовика і можна ще зменшити),
- топовий екран, фари і чіп тюнінг що вже тягне на ~500євро, плюс додаткове штатне колесо за 150євро - тому не порівнюйте з голими версіями без допрацювань від перепродаванів після Керхера.
- батарея 500wh тримає орієнтовно до 100км з набором до 1000м, або якщо гарно крутите - 120 теж реально, якщо в турбо "не крутите взагалі" - 40км, в середньому у мене 50-80км по Києву чи Голосієво і лишається 20-30%, бо стараюсь не висаджувати "в нуль".
Є налаштування режимів їзди(докуплена опція і можливо тільки на такому екрані) та активований авторежим eMTB який звісно фановий але з'їдає трохи більше батареї ніж мануально регулювати.
Особливості цього байку:
-Розмір рами доволі рідкісний L-ХL(річ 490-497 в залежності від налаштувань підвіски) на зріст 180-195, і плюсом буде те що дропер 150+мм гарно стояти буде без висунутого положення для більшості райдерів бо труба 52, а не вкорочена 45-48. 200мм+ дропер влізе легко якщо ви ~185+см (на фото саме так)
-Збалансований універсальний трейловий підвіс з міцністю для ендуро від колес до рами, але ідеально підійде і для трейл-даункантрі, чи навіть ком'ютингу\турінгу\кур'єра.
-Дуже міцні бустові колеса 40мм, та надміцний "тріаловий" металевий захист мотору з вбудованою відкривачкою бутилок))) Тобто ніякі бревна чи каміння нічого не проб'є, можна спиратись\висіти на зоні каретки як в тріалі.
-Вже встановлене якісне світло в штатні порти і гарний фірмовий чіп (не врізка на скрутках чи ноунейм а повноцінний з інтерфейсом що правильно рахує швидкість). Все працює з пульта і найбільшого доступного екрану у Бош - Ніон 4.3 дюйми . Незамінна штука для будь якого е-МТБ, дозволяє мати не тільки автономну ГПС навігацію але й краще налаштовувави режими їзди і відслідковувати свої параметри - можна і пульсометр підключити.
-Дуже гарно оброблені шви і взагалі раму часто плутають з карбоном, в нових великах вже не так гарно роблять чомусь.
-Є варіації маллет колес оригінальних Bontager Line 30-40mm 27.5 - 29 з вибором покришок
-має KnockBlock обмежувач рульової(можна й прибрати) - допомагає не ушататись, має FlipСhip для регулювання ГЕО рами в більш кантрі чи трейл. Також рама дозволяє поставити трохи більший аморт чи вилку, умовно зробити 160-150 ходу.
Апгрейди:
- встановлено найбільший в лінійці Bosch дисплей 4.3 дюйми Nyon(350евро), має сучасну зручну автономну(доступ офлайн) навігацію по містам чи гірським маршрутам і відображає тонну цікавої інфи в поїздці(типу каденс, уклон, потужність і багато іншого), автоматично пише і вигружає трек в Strava без телефону, але зручно може з'єднуватись з ним по БТ. В будь який момент побудує маршрут додому як і Garmin але врахує на скільки вистачить батареї і запропонує 3 типи маршрутів. При знятті вирубає велосипед якщо вам треба його лишити.
- мінімалістичний стоп SuperNova позаду та фара попереду(+150евро), все підключено штатно на роз'єм Bosch(30євро).
- чіп що знімає обмеження швидкості SpeedChip (150евро), має підлючення по USB і може кочувати на інші ваші велосипеди, все розкажу і покажу.
- захист рами світловідбиваючими наліпками, винос 35мм цільнофрезерований, кермо з більшим райзом Funn Fatboy
- відсік електроніки додатково обрезинено ущільнювачами від пилу та води. батарея виймалась лише пару раз за весь час, але швидкоз'ємна і має ручку для переносу.
- додаткова нова запасна зірка передня FSA оригінал і ланцюг KMC в подарунок
- додатково є сумки в раму чи на раму за потреби, фляготримач, насос та інші аксесуари типу крил що немає на фото)
ID: 803508887
Связаться с продавцом

Sergiy
на OLX с февраль 2016 г.
Онлайн 23 июня 2025 г.
Все оценки проверены и оставлены пользователями которые совершили покупку с OLX Доставка.
xxx xxx xxx
Опубликовано 10 июня 2025 г.
Trek Powerfly Rail FS 7 з чіпом, фарами та Bosch Nyon 29\27.5+ L-XL
90 000 грн.
Договорная

Sergiy
на OLX с февраль 2016 г.
Онлайн 23 июня 2025 г.
Все оценки проверены и оставлены пользователями которые совершили покупку с OLX Доставка.
Местоположение