Бизнес
Марка: ДТЗ
Состояние: Новый
Коробка передач: Ручная/Механика
Условия продажи: Простая продажа
Год выпуска: 2024
Объем двигателя: 1 532 см³
Мощность: 24 л.с.
Пробег: 1 км
Растаможен: Да
Топливо: Дизель
Техническое состояние: На ходу, технически исправен
Описание
Черкаси .смілянська 159 база опс . доставка до 200 км безкоштовна .гаратнія виробника 2 роки . свій власний сервіс куди можна звернутися після гарантійного терміну .НЕ ПРАЦЮЕМО по принцепу продав забув .є реальний магазин який працюе 15 років .куди можна звирнутися запчастини . консультація .навісне обладнання . 06******66
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) 24 (17,6)
Колісна формула 4х4
Номінальне тягове зусилля, кН 6.3
Рульове керування Гідрооб'ємне з окремим насосом та окремим масляним баком
Об'єм двигуна, см³ 1532
Формула перемикання передач (4+1)х2
Муфта зчеплення Суха, 1-дискова, постійно замкнутого типу
Кабіна -
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм 3400х1450х1980
Експлуатаційна маса, кг 1335
ДВИГУН
Модель двигуна KM385BT
Тип двигуна Дизельний, 4-тактний з безпосереднім упорскуванням
Кількість й розташування циліндрів 3, вертикальне
Турбонаддув -
Номінальні оберти колінчастого вала, об/хв 2350
Номінальна витрата палива, г/кВт*год ≤275
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²) 18,5-19,0 (185-190)
Система запуску Електростартер
Безпечний пуск Блокування стартера педаллю зчеплення
Система охолодження Рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією рідини, що охолоджує
Розширювальний бачок системи охолодження +
Об’єм паливного бака, л 32
Паливний фільтр грубого очищення Прозорий відстійник із краном та сіткою
Паливний фільтр тонкого очищення C0506С
Повітряний фільтр Металева сітка та масляна ванна. Повітрозабірник винесений нагору. Із прозорим моноциклоном.
Підігрів повітря у впускному колекторі Електрофакельна спіраль
Декомпресор -
Система змащення Комбінована, з насосом та розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення JX0708
Тип мастила в картері Моторні оливи для дизельних двигунів М-10Г2К, SAE 5W-30, 10W-30, 10W-40
Об’єм мастила в картері, л 4,5
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА
Тип трансмісії Механічна шестеренчаста
Основна коробка передач 4 вперед, нейтраль, 1 назад
Додаткові понижувальні коробки 2 діапазони
Окрема реверсивна коробка -
Теоретична швидкість руху вперед, км/год 2,11-32,19
Теоретична швидкість руху назад, км/год 1,68-7,75
Гальма На задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі
Стоянкове гальмо Блокування основних гальм за допомогою важеля
Блокування диференціала заднього мосту Важелем
Передній міст Ведучий, вимикаючий
Рульове керування Гідрооб'ємне з окремим насосом та окремим масляним баком
Гідроциліндр рульового керування Двосторонній симетричний
Руків’я швидкого керування +
Розмір передніх шин 6.50-16
Розмір задніх шин 9.50-24
Колісна база, мм 1660
Колія передніх коліс, мм 1200, 1440
Колія задніх коліс, мм 1200, 1360, 1440
Кліренс, мм 320
Агротехнічний просвіт, мм 340
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м 3,5
Мінімальний радіус розвороту з гальмами, м 3,2
Додаткові вантажі передні / задні, (од. × кг) 4х12/2х22
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту ТАП-15 чи Silver SAE 85W-90; Gold SAE 80W-90; Platinum SAE 75W-90 (трансмісійне)
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л 14,0 / 3,0
Тип мастила в ГОРУ За температури вище -5 ˚С: олива МГ-46В (МГЕ – 46В) або за ISO 6743/4-82 – олива групи HM. За температури нижче -5 ˚С: М-15В (с) або за ISO 6743 / 4-82 – оливи групи HV
Об’єм масляного бака ГОРУ, л 1,2
НАВІСНА СИСТЕМА
Задня навісна система Універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Привод гідропідйомника Вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг 420
Керування гідропідйомником Гідророзподільник трипозиційний
Розміщення мастила гідропідйомника Окремо в корпусі гідропідйомного механізму
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання 2 (1 напір/злив, 1 злив) з швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника
Передня навісна система -
Буксирувальний пристрій Знімна маятникова сережка з вертикальною неповоротною цапфою
Вал відбору потужності (ВВП) Задній поздовжній, 6 шліців, Ø35
Оберти вала відбору потужності (ВВП), об/хв 640 / 800
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування +
Конструкція бічних розтяжок та укосів Жорсткі з різьбовим регулюванням довжини
Тип робочої рідини гідросистеми МГ-46В, МГЕ-46В влітку, М-15В(С) взимку
Об’єм масляного бака гідросистеми, л 6,0
Додаткове обладнання -
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ
Кабіна водія -
Додаткове обладнання кабіни -
Додаткові підніжки Ліворуч
Сидіння водія На амортизаторі, регулюється за відстанню до керма, без підлокітників
Панель приладів П'ять окремих круглих індикаторів, без підсвічування
Напруга та ємність акумуляторної батареї, В/А*год 12 / 100
Вимикач маси Важільний, негерметичний, ліворуч над переднім мостом
Генератор – тип, напруга (В), потужність (Вт) Змінного струму, 14 В, 750 Вт
Світлове обладнання Основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів
Електророзетка для підключення причепа +
Інше електрообладнання Звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація Металеві передні та задні крила, ящик для ЗІП
Інше обладнання -
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) 24 (17,6)
Колісна формула 4х4
Номінальне тягове зусилля, кН 6.3
Рульове керування Гідрооб'ємне з окремим насосом та окремим масляним баком
Об'єм двигуна, см³ 1532
Формула перемикання передач (4+1)х2
Муфта зчеплення Суха, 1-дискова, постійно замкнутого типу
Кабіна -
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм 3400х1450х1980
Експлуатаційна маса, кг 1335
ДВИГУН
Модель двигуна KM385BT
Тип двигуна Дизельний, 4-тактний з безпосереднім упорскуванням
Кількість й розташування циліндрів 3, вертикальне
Турбонаддув -
Номінальні оберти колінчастого вала, об/хв 2350
Номінальна витрата палива, г/кВт*год ≤275
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²) 18,5-19,0 (185-190)
Система запуску Електростартер
Безпечний пуск Блокування стартера педаллю зчеплення
Система охолодження Рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією рідини, що охолоджує
Розширювальний бачок системи охолодження +
Об’єм паливного бака, л 32
Паливний фільтр грубого очищення Прозорий відстійник із краном та сіткою
Паливний фільтр тонкого очищення C0506С
Повітряний фільтр Металева сітка та масляна ванна. Повітрозабірник винесений нагору. Із прозорим моноциклоном.
Підігрів повітря у впускному колекторі Електрофакельна спіраль
Декомпресор -
Система змащення Комбінована, з насосом та розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення JX0708
Тип мастила в картері Моторні оливи для дизельних двигунів М-10Г2К, SAE 5W-30, 10W-30, 10W-40
Об’єм мастила в картері, л 4,5
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА
Тип трансмісії Механічна шестеренчаста
Основна коробка передач 4 вперед, нейтраль, 1 назад
Додаткові понижувальні коробки 2 діапазони
Окрема реверсивна коробка -
Теоретична швидкість руху вперед, км/год 2,11-32,19
Теоретична швидкість руху назад, км/год 1,68-7,75
Гальма На задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі
Стоянкове гальмо Блокування основних гальм за допомогою важеля
Блокування диференціала заднього мосту Важелем
Передній міст Ведучий, вимикаючий
Рульове керування Гідрооб'ємне з окремим насосом та окремим масляним баком
Гідроциліндр рульового керування Двосторонній симетричний
Руків’я швидкого керування +
Розмір передніх шин 6.50-16
Розмір задніх шин 9.50-24
Колісна база, мм 1660
Колія передніх коліс, мм 1200, 1440
Колія задніх коліс, мм 1200, 1360, 1440
Кліренс, мм 320
Агротехнічний просвіт, мм 340
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м 3,5
Мінімальний радіус розвороту з гальмами, м 3,2
Додаткові вантажі передні / задні, (од. × кг) 4х12/2х22
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту ТАП-15 чи Silver SAE 85W-90; Gold SAE 80W-90; Platinum SAE 75W-90 (трансмісійне)
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л 14,0 / 3,0
Тип мастила в ГОРУ За температури вище -5 ˚С: олива МГ-46В (МГЕ – 46В) або за ISO 6743/4-82 – олива групи HM. За температури нижче -5 ˚С: М-15В (с) або за ISO 6743 / 4-82 – оливи групи HV
Об’єм масляного бака ГОРУ, л 1,2
НАВІСНА СИСТЕМА
Задня навісна система Універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Привод гідропідйомника Вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг 420
Керування гідропідйомником Гідророзподільник трипозиційний
Розміщення мастила гідропідйомника Окремо в корпусі гідропідйомного механізму
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання 2 (1 напір/злив, 1 злив) з швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника
Передня навісна система -
Буксирувальний пристрій Знімна маятникова сережка з вертикальною неповоротною цапфою
Вал відбору потужності (ВВП) Задній поздовжній, 6 шліців, Ø35
Оберти вала відбору потужності (ВВП), об/хв 640 / 800
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування +
Конструкція бічних розтяжок та укосів Жорсткі з різьбовим регулюванням довжини
Тип робочої рідини гідросистеми МГ-46В, МГЕ-46В влітку, М-15В(С) взимку
Об’єм масляного бака гідросистеми, л 6,0
Додаткове обладнання -
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ
Кабіна водія -
Додаткове обладнання кабіни -
Додаткові підніжки Ліворуч
Сидіння водія На амортизаторі, регулюється за відстанню до керма, без підлокітників
Панель приладів П'ять окремих круглих індикаторів, без підсвічування
Напруга та ємність акумуляторної батареї, В/А*год 12 / 100
Вимикач маси Важільний, негерметичний, ліворуч над переднім мостом
Генератор – тип, напруга (В), потужність (Вт) Змінного струму, 14 В, 750 Вт
Світлове обладнання Основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів
Електророзетка для підключення причепа +
Інше електрообладнання Звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація Металеві передні та задні крила, ящик для ЗІП
Інше обладнання -
ID: 876592093
Связаться с продавцом
xxx xxx xxx
Опубликовано 30 апреля 2025 г.
трактор Kentavr 244 / КЕНТАВР 244
240 000 грн.
Местоположение